جاباما
۶۸۳۶۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قاضی: از برخوردی که با ما شد خیلی ناراحت شدم

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:من در ابتدای فصل پیشنهادات خیلی خوبی داشتم و از اتفاقاتی که افتاد خیلی ناراحت شدم.

خبرگزاری فارس: محمد قاضی در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت پدیده گفت: واقعیت این است که ما شرایط خوبی داشتیم و در نیم فصل در جایگاه چهارم جدول بودیم و وقتی خوابیدیم و بلند شدیم دیدیم که ۶ امتیاز از ما کم شده و یازدهم شدیم.

وی افزود: در این بین خیلی تلاش کردیم که شرایط بهتر شود و مردم و هواداران هم کمک کردند ولی حواشی هم در مورد مباحث مالی به وجود آمد که تاثیر منفی روی تیم ما گذاشت و در شرایط بدی قرار گرفتیم.

قاضی در خصوص اینکه پدیده ضربه بدی را بعد از کسر ۶ امتیاز متحمل کرد گفت:این اتفاق آب سردی بر پیکره تیم بود و هر چه تلاش کردیم شرایط خوب و ایده‌آل شود، نشد و شما بهتر می‌دانید فوتبال ورزشی است که مسائل روحی و روانی روی آن تاثیر دارد و حالا باید در این ۵-۶ بازی هم طوری زحمت بکشیم که آخر فصل شرمنده مردم نشویم.

وی در خصوص کنار گذاشته شدنش از تمرینات گفت: یک اتفاق هفته پیش در تمرینات ما رخ داد که بازیکنان تصمیم گرفتند به خاطر مسائل مالی در تمرینات شرکت نکنند و خود باشگاه هم قبول کرد که مشکلات وجود دارد. بازیکنان چون کسی جوابگو نبود تصمیم گرفتند در تمرینات شرکت نکنند. چک‌ها پاس نشده بود و اواخر هفته گذشته آقای مهاجری از بازیکنان خواست در تمرینات شرکت کنند تا روز چهارشنبه که مشکلات حل شود اما باز هم مشکلات حل نشد.

قاضی تاکید کرد: همه با هم برگه‌ای را امضا کردند که ما به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانیم تمرین کنیم، یکی از این برگه ها دست من بود و یکی دیگر دست گردان، اما همه این مشکلات یک موضوع کاملا خانوادگی بود. در نفت تهران هم مشکلات بود ولی تفاوت این بود که با آقای دایی گروهی داشتیم که همه با هم بودیم و دیدید که تا روز آخر کنار هم کار کردیم و قهرمان جام حذفی شدیم. ولی در پدیده اینجا کسی پاسخگو نبود و حتی جلسه‌ای که قرار بود با حضور مدیران باشگاه و بازیکنان برگزار شود هم برگزار نشد.بعد از همه این مشکلات به یکباره گفتند من، خلعتبری، گردان، نظر و ... در تمرینات حاضر نشوند.

وی در خصوص اینکه ‌آیا از این اتفاق ناراحت شده است گفت: به شخصه خیلی ناراحت شدم چون ابتدای فصل خیلی پیشنهادات خوبی داشتم و حتی در نیم فصل می‌توانستم جدا شوم اما باشگاه به ما اعلام کرد که ۶ امتیاز از این تیم کسر شده و شما باید بمانید و کمک کنید، من هم با خودم فکر کردم در این شرایط رفتن نوعی نامردی است. تلاش کردم که دوباره برگردم و گل بزنم که این اتفاق هم افتاد ولی خلعتبری، گردان و ... با وجود پیشنهادات خوبی که داشتند به این امید که ۶ امتیاز برگردد ماندند تا کمک کنند که نشد و این اتفاقات باعث شد تا خیلی ناراحت شویم.

قاضی در خصوص دربی پایتخت گفت: دوست دارم بازی خوبی باشد و استقلال از قعر جدول بالا آمده و پرسپولیس در بهترین شرایط قرار دارد اما پیش بینی برنده این مسابقه خیلی سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج