جاباما
۶۸۳۶۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برخورد با آژانس‌های متخلف در ایام نوروز

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تهران با بیان اینکه به تازگی نیز صحبت‌هایی مبنی بر آزادسازی قیمت بلیت هواپیماها گفته شده، تأکید کرد: البته ما با این امر مخالف هستیم؛ چراکه این آزادسازی قیمت باعث تضییع حق مسافران می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمدعلی اسفنانی رئیس اداره تعزیرات حکومتی تهران با‌اشاره به افزایش قیمت تور‌های مسافرتی در ایام نوروز گفت: سازمان تعزیرات وظیفه نظارت بر قیمت‌ها را دارد و اگر احیاناً برخی از قیمت‌های مصوب‌شده تخلف کنند، طبیعتاً رسیدگی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد:‌ اما گاهی در ایام خاص مانند ایام نوروز و اربعین برخی از آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی سقف قیمت‌ها را رد کرده و قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تهران با بیان اینکه تمام اقداماتی که بالاتر از نرخ مصوب انجام می‌شود مشمول قانون تعزیرات در زمینه گرانفروشی است، تصریح کرد: گرانفروشی گاهی به صورت کالا و گاهی به صورت خدمات است و اگر موردی باشد سازمان تعزیرات ورود خواهد کرد.

اسفنانی اظهار داشت: متأسفانه در ایام نوروز برخی آژانس‌های مسافرتی یک پرواز را به‌طورکامل اجاره کرده و قیمت مدنظر خود را بدون توجه به سقف قیمت‌ها مصوب می‌کنند، هرچند که با برخی از این موارد برخورد شده است.

وی با بیان اینکه به تازگی نیز صحبت‌هایی مبنی بر آزادسازی قیمت بلیت هواپیماها گفته شده، تأکید کرد: البته ما با این امر مخالف هستیم؛ چراکه این آزادسازی قیمت به نفع مسافران نبوده و باعث تضییع حق مسافران می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تهران اضافه کرد:‌ در این خصوص جلسات متعددی داریم تا با این امر به ویژه در ایام نوروز مقابله کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کدوم تعزیرات؟کدوم نظارت..؟ تموم اژانس ها قیمتهاشونو نجومی بالا بردن..هرکی هرچقدردلش میخواد نرخ میزنه..تعزیرات کجا بود؟دلتون خوشه بخدا..تموم نرخ ها چندین برابر شده. هی میگید.برخورد میکنیم...برخورد میکنیم..برخورد میکنیم..چیرو میخواید برخوردکنین اخه..

    • بدون نام

      منظور از سقف قیمت یعنی مثلا تا دو برابر مجازند بیشتر ما جریمه می کنیم اضافه پول شما را برای خودمان بر می داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج