۶۸۳۶۵۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

سیدی: نقطه قوت بیرانوند، آمار اوست

مربی اسبق بیرانوند نقطه قوت این دروازه‌بان را آماری که ثبت کرده‌ می‌داند و نقطه ضعفش را عدم تمرکز در زمین عنوان کرد و از وی به عنوان ناجی دروازه پرسپولیس یاد کرد .

ورزش سه: محسن سیدی مربی حال حاضر سپیدرود رشت که سابقه همکاری با علیرضا بیرانوند را در نفت تهران دارد ، در رابطه با شرایط دروازه‌بانان دو تیم در دربی ۸۶ گفت : همه اهالی فوتبال می‌دانند که دروازه‌بان نقش اساسی در فوتبال دارد و این بازی هم شرایط مخصوص به خود را خواهد داشت . استقلال بعد از آمدن شفر شرایط رو به رشدی داشته و از طرف دیگر برانکو پرسپولیس را به ثبات رسانده است . دربی ۸۶ به نظر بنده یک دوئل تمام عیار بین رحمتی و بیرانوند خواهد بود .

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت دو دروازه‌بان خاطرنشان کرد : من احساس میکنم نقطه ضعف بیرانوند عدم تمرکز او در این فصل بوده است که از بیرون به او وارد میشد . این دروازه‌بان باید طرز برخورد خود با رسانه و مردم را خوب بداند . نقطه قوت بیرانوند هم آماری هست که به جا گذاشته و با ۱۵ کلین شیت فوق العاده کار کرده است . شما اگر دقت کنید در سال های گذشته پرسپولیس بیشترین نقطه ضغف را در درون دروازه داشته است که با آمدن بیرانوند این مشکل حل شد .

او ادامه داد: در رابطه با رحمتی هم اگر بخواهم نقطه ضعفی بگویم ، عدم ثبات او در انتخاب تیم است . این دروازه‌بان اگر در استقلال یا سپاهان به صورت مداوم می‌ماند و به تیم های مختلف نمیرفت ضعف های الان خود را نداشت . نقطه قوت وی هم تجربه است و خود رحمتی یک مربی در زمین محسوب می‌شود و تیم خود را هدایت می‌کند . در کل به نظرم دروازه‌بانی در دربی موفق می‌شود که تیمش را حین ضد حمله خوردن مدیریت کرده و این حملات را با کمک دفاع خود خنثی کند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول آبیدل

      در مورد بیرانوند، واژه "نقطه" رو خوب اومدی... B-)

    • pesar bad

      چالش مانکنش نقطه قوت ب حساب نمیاد مگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج