۶۸۳۶۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کاظمیان: نبود اسطوره‌ در زمین، بازی را زیبا‌تر می‌کند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: در گذشته حضور اسطوره‌های زیادی در زمین در کیفیت‌ها بازی‌ها تاثیر منفی می‌گذاشت.

خبرگزاری تسنیم: جواد کاظمیان در مورد دیدار فردای استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط این دربی با دربی‌های قبل تا حدی تفاوت دارد از این جهت که پرسپولیس در صورت شکست استقلال و عدم پیروزی ذوب‌آهن به نوعی قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد و استقلال هم به تازگی اوج گرفته و به دنبال کسب عنوان دومی است. با توجه به اینکه تجربه حضور در ۷،۸ دربی را دارم اعتقادم این است که وضعیت روحی و روانی بازیکنان، اتفاقات درون زمین و استفاده بهتر از موقعیت‌ها نتیجه را رقم می‌زند. امیدوارم یک بازی زیبا و پر گل را شاهد باشیم.

اسطوره‌ای در بازیکنان سرخابی نمی‌بینم
وی در واکنش به این سوال که آیا در بین بازیکنان دو تیم بازیکن دربی‌بار و تعیین کننده می‌بیند یا نه، یادآور شد: زمان ما و حتی قبل‌تر از آن اسطوره‌های زیادی در بین دو تیم بودند که رویارویی هر یک از آنها حساسیت و جذابیت خاصی را برای هواداران رقم می‌زد. بازیکنانی مثل احمدرضا عابدزاده، مجتبی محرمی، علی کریمی، علی دایی، کریم باقری، رضا شاهرودی مهدی مهدوی‌کیا و... از پرسپولیس در زمانی که من یادم است همیشه حضورشان در دربی‌ها هیجان‌انگیز بود. استقلال قدیم هم کم ستاره نداشت اما در حال حاضر اسطوره‌ای در دو تیم نمی‌بینم که حضور آنها در زمین بخواهد حساسیت و هیجان خاصی ایجاد کند از این‌رو دو تیم بدون کمترین حساسیت به مصاف هم می‌روند و شاید به خاطر همین است که دربی‌های چند سال اخیر تا حدی از نظر فنی جذاب‌تر از گذشته شده است.

شبکه‌های اجتماعی به بازیکنان دو تیم انگیزه می‌دهد
کاظمیان با اشاره به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در دربی عنوان کرد: خاطرم هست در زمان ما نهایتا ۴، ۵ روزنامه دیده می‌شد و یکی دو تا هم خبرگزاری اما الان شبکه‌های اجتماعی تمام اتفاقات ریز و درشت فوتبال و کلا مملکت را اطلاع‌رسانی می‌کنند و این موضوع می‌تواند در انگیزه بازیکنان در دربی تاثیر زیادی داشته باشد. فکر کنم استقلال در ۱۰ سال اخیر جز یکی دو برد مقابل پرسپولیس در سایر موارد ناکام بوده و برای این بازی خیلی انگیزه دارد تا حداقل باخت بازی رفتش را جبران کند.

پرسپولیس با خط حمله‌اش شانس بیشتری برای برد دارد
بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش چه بازیکنانی در دربی تعین کننده هستند؟ خاطرنشان کرد: فکر کنم خط حمله پرسپولیس با حضور منشا و علیپور بسیار خطرناک‌تر از مهاجمان استقلال باشد. منشا شاید کم گل بزند اما هر مدافعی را آزار می‌دهد و علیپور هم خیلی خوب از این موضوع استفاده کرده و گلزن خوبی است. پرسپولیس با وجود این دو مهاجم شانس بیشتری برای بردن دارد.

تیم شجاع برنده است
وی راجع به استفاده دو هافبک دفاعی از سوی برانکو گفت: هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. برانکو با این ترکیب و سیستم در لیگ ایران خیلی خوب نتیجه گرفته و فاصله دو رقمی با رقبایش دارد. با این شرایط نمی‌شود از ترکیب برانکو ایراد گرفت. هر چند من فکر می‌کنم شفر در این بازی بیشتر احتیاط کند تا دومین دربی‌اش را نبازد. برانکو دربی‌های زیادی را تجربه کرده و فقط یک بازی را باخته و بعید می‌دانم او بخواهد در دربی فردا احتیاط کند. در کل تیمی برنده دربی است که شجاع‌تر باشد و امیدوارم هر دو مربی در این بازی شجاع باشند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      واقعا ای آقا گفته استقلال تو ده سال اخیر یکی دو بار پرسپولیس رو برده ؟

    • بدون نام

      خخخ اقای کاظمیان سر چه حسابی چنینن حرفی میزنید بازیکنان کنونی از زمان اوج شما هم خیلی بهتر هستن وهمه بازکنان خوب وحتی میتونن اسطوره باشن ایا رحمتی اوسطوره نیست یا امید ابراهیمی که هر تیمی حتی تو زمان شما هم ارزوشو داره از تیمت مایه بزار لنگی جان استقلال بزرگ هیچ وقت خالی از اسطوره نیست برو فیلم بازیهای خودتو تماشا کن ببین میتونی خودتو حتی با جوانهاس مثل اسماعیلی وبرزای قاعدی قابل مقایسه نیست تیمت اسطوره نداره حق داری

    • بهلول آبیدل

      خدایی حسابی "جواد"بهت میاد جوادجون...

    • بدون نام

      اقای کاظمیان اگه پرسپولیس بازی رو ببره که دیگه کاری به بازی ذوب اهن برای قهرمانی نداره !!!قهرمانیش قطحیه به جدول با دقت نگاه کن .اگه ذوب ببازه. باز هم در صورت شکست پرسپولیس قهرمانیش قطحیه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج