جاباما
۶۸۳۷۹۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سه کاراکتر جدید در فصل سوم «چیزهای عجیب»

گزارشی جدید توصیفاتی از کاراکترهای جدیدی که در فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» دیده خواهند شد را عرضه می‌کند. اگرچه این سریال موفق شبکه‌ی نت‌فلیکس تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد، اما تیم تولید آن از حالا آماده است تا فیلمبرداری فصل جدید را در بهار پیش رو آغاز کند.

سینما گیمفا: گزارشی جدید توصیفاتی از کاراکترهای جدیدی که در فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» دیده خواهند شد را عرضه می‌کند. اگرچه این سریال موفق شبکه‌ی نت‌فلیکس تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد، اما تیم تولید آن از حالا آماده است تا فیلمبرداری فصل جدید را در بهار پیش رو آغاز کند. طرفدارانی که با اضافه شدن انبوه کاراکترهای جدید به فصل دوم این سریال منکوب شده بودند می‌توانند آسوده‌خاطر باشند چراکه از قرار معلوم فقط سه کاراکتر جدید به فصل سوم این سریال اضافه خواهد شد.

سه کاراکتر جدید در فصل سوم «چیزهای عجیب»

اگرچه با وجود اضافه شدن کاراکترهای جدید، سریال همچنان بر روی گروه اصلی دوستان یعنی الون، مایک، داستین، لوکاس، ویل و خانواده‌های آن‌ها و البته رئیس‌پلیس جیم هاپر متمرکز خواهد ماند و این بچه‌ها همچنان به عنوان نقطه‌ی قوت این سریال باقی می‌مانند. در فصل گذشته نیز که یک عضو به گروه آن‌ها اضافه شد، شیمیِ فوق‌العاده‌ی آن‌ها همچنان حفظ شد؛ فصلی که خیلی بهتر از فصل آغازین این سریال بود. چهره‌های جدیدی که در فصل دوم به شهر هاوکینز اضافه شدند به جذابیت سریال افزودند.

اکنون به نظر می‌رسد که شهر هاوکینز قرار است کمی پرازدحام‌تر شود. مطابق با گزارش That Hashtag Show سه کاراکتر جدید به زودی به جمع بازیگران این سریال اضافه خواهند شد. این سایت حتی توصیفاتی از این کاراکترها را نیز ارائه کرده است.

شهردار لری کلاین (Larry Kline)؛ مردی بین چهل تا پنجاه سال. او به عنوان شخصی رقت‌انگیز توصیف شده که صرفا به فکر منافع شخصی خود است. بروس (Bruce)؛ خبرنگاری حدودا پنجاه ساله. او مردی است با مشکلات اخلاقی که دارای اضافه‌وزن و جنسیت‌گرا توصیف شده است. پاتریشا براون (Patricia Brown)؛ زنی تقریبا هفتاد ساله که زمان زیادی را به رسیدگی به باغچه‌اش اختصاص می‌دهد و بچه‌های آن همسایگی را نصیحت می‌کند.

با توجه به میزان تأثیری که بازیگران اضافه شده‌ی فصل دوم بر خطِ داستانی آن گذاشتند، جای تعجب نیست اگر این کاراکترهای جدید فصل سوم نیز خیلی بیشتر از آن‌چه که این توصیفات حاکی از آن است بر خطِ داستانی تأثیرگذار باشند. هر کدام از آن‌ها به راحتی می‌توانند به آنتاگونیست سریال تبدیل شوند، شاید هم تمام‌شان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج