۶۸۳۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نبرد شجاع و سیدجلال با تیام؛ ناشناخته‌ی جنگجو

 حسینی و خلیل‌زاده زوج دفاعی موفق و مستحکمی هستند اما ناشناخته بودن مامه تیام شاید باعث غافل‌گیری آن‎ها شود.

وبسایت نود: نبرد بین زوج شجاع خلیل‌زاده و جلال حسینی در دفاع پرسپولیس با مامه تیام و علی قربانی در خط حمله استقلال از مهمترین نبردهای بازی فردا خواهد بود. زوج دفاعی مستحکم پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و البته در طرف دیگر هم تیام و قربانی روزهای خوبی را با استقلال می‌گذرانند. به خصوص مامه تیام که در اولین حضور ثابت لیگ برتری خود دبل کرد و با درخشش پیش از دربی برای شجاع و سیدجلال خط و نشان کشید و احتمالا مهاجم اصلی و فیکس آبی‌ها در بازی پنجشنبه خواهد بود.

براساس آمار متریکا زوج دفاعی پرسپولیس به طور میانگین در هر بازی نزدیک به ۷ تکل موفق به ثبت می‌رساند. شجاع و سیدجلال هر دو هم به طور میانگین بیشتر از ۶۷ درصد نبردها را در هر بازی به سود خود به پایان می‌رسانند. موفقیت مدافعان پرسپولیس برابر رقیب جدیدی که آشنایی چندانی هم با آن ندارند قابل پیش‌بینی نخواهد بود. تیام البته در نبردها چندان در دو بازی لیگ برتری‌اش موفق نبود و فقط ۱۸ درصد نبردها را با برد پشت سر گذاشت. البته او به طور میانگین در هر بازی ۳ تکل موفق هم به ثبت رسانده که نشان از جنگندگی بالای مهاجم سنگالی استقلال دارد. از طرف دیگر قربانی هم شانس دوم حضور در ترکیب استقلال است که حدود ۶۰ درصد نبردها را در لیگ برتر برده است. قربانی در هر بازی نزدیک به ۵ تکل موفق هم به ثبت رسانده و شاید شفر برای ایجاد جنگندگی بیشتر او را از ابتدا در ترکیب قرار دهد. دو بازیکنی که در دریبلینگ موفقیتی چشمگیر ندارند اما برای جنگندگی و جلوگیری از بازیسازی مدافعان پرسپولیس کاملا مورداعتماد شفر هستند.

نبرد شجاع و سیدجلال با تیام؛ ناشناخته‌ی جنگجو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارسا

      شجاع که ادعا میکرد کسی روسرمن نمیتونه سر بزنه بازی با تیم قطری که مالید در کل سید جلال با عصا هم بازی کنه بهتر از شجاع هس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج