جاباما
۶۸۳۹۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولویت توزیع کانکس در منطقه زلزله‌زده کوهبنان

استاندار کرمان از معرفی یک‌هزار و ۵۷ زلزله‌زده کوهبنانی به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: اولویت توزیع کانکس در منطقه زلزله‌زده کوهبنان، افراد نیازمند است.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده کوهبنان با تشریح اقدامات صورت گرفته پس از وقوع زلزله کوهبنان اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع زمین‌لرزه کوهبنان و آواربرداری واحدهای تخریب شده، کارگاه ساخت کانکس در منطقه دایر شده و هم اکنون نیز با سرعت در حال انجام کار است.

وی از معرفی یک‌هزار و ۵۷ زلزله‌زده کوهبنانی به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات خبر داد و بیان داشت: تاکنون ۷۶۹ نفر برای دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرارداد منعقد کرده‌اند.

استاندار کرمان با اشاره به انتشار کلیپ‌های سیاه‌نمایی شده که در مورد منطقه کوهبنان در فضاهای مجازی گفت: در مورد این کلیپ‌ها در شورای تامین تصمیم گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مردم باید به فرمانداری و بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی مراجعه کرده و پرونده‌های خود را تشکیل دهند، قطعا اولویت ما در توزیع کانکس در منطقه زلزله‌زده کوهبنان، افراد نیازمند است.

استاندار کرمان همچنین در بازدید از روستای زلزله‌زده جَوَر به بررسی مشکلات قنوات این منطقه پرداخت و طی تماس تلفنی با «عباس سعیدی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان دستور تعجیل در رفع مشکل قنات‌های این منطقه را صادر کرد.

رزم‌حسینی در ادامه از سالن ورزشی این منطقه که هم اکنون به کارگاه ساخت کانکس تبدیل شده است، بازدید کرد و گفت: این کارگاه از ۲۰ دی ماه سال جاری و پس از وقوع زمین لرزه در منطقه دایر شده که تاکنون حدود ۱۵۰ کانکس برای منطقه جور ساخته و تحویل داده شده، ضمن آنکه این کارگاه روزانه توان ساخت حدود ۱۰ عدد کانکس را دارد.

استاندار کرمان گفت: نباید خانه‌هایی که مقاومت لازم را دارند تخریب کرد، ضمن آنکه باید تسهیلات لازم در کمترین زمان ممکن برای بازسازی این واحدها نیز پرداخت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج