۶۸۴۰۲۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت انتقال پیکر قربانیان پرواز یاسوج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط هوای منطقه سقوط هواپیمای تهران یاسوج در ارتفاعات دنا مانع جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه در یازدهمین روز عملیات شده است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط هوای منطقه سقوط هواپیمای تهران یاسوج در ارتفاعات دنا مانع جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه در یازدهمین روز عملیات شده است.

امان الله جهان بین روز اظهار داشت: هوای این منطقه هم اکنون مه آلود است و امکان اعزام هوایی امدادگران و تیم‌های پشتیبان با بالگرد وجود ندارد.

وی افزود: ادامه عملیات جست و جو در روز یازدهم با بهبود شرایط آب و هوایی انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ تیم سه نفره امدادی متشکل تکاوران ارتش و هلال احمر آماده انجام عملیات جست و جو در صورت بهبود شرایط هستند.

وی عنوان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی در محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج از روز پنجشنبه (امروز) تا روز یکشنبه پایدار خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته گفته بود که عملیات جست و جو برای یافتن پیکرهای جان باختگان و همچنین جعبه سیاه هواپیما تهران- یاسوج پس از وقفه‌ای ۲ روزه به دلیل شرایط نامساعد جوی، فردا پنجشنبه از سر گرفته می‌شود.

عزیز فیلی افزود که عملیات جست و جو فردا پنجشنبه از طریق هوایی و زمینی و با تمامی ظرفیت موجود عوامل اجرایی و امدادی از سر گرفته خواهد شد.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا قبول نمی کنید که بی عرضه هستید هوا نا مساعده شده بهونه چند وقت دیگه هم که عید میشه وشما سفر خارج وتماشای کنسرت خواننده هارو باید ببیند رو درپیش دارید

    • بدون نام

      چرا حرفامو تو دید مردم نمیزارید میترسید از این دولت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج