۶۸۴۰۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

در سینماهای آمریکای شمالی به ثبت رسید

رکوردهای فوق العاده پلنگ ویژه «مارول»

گروه سینمای جهان: فیلم کمیک استریپی جدید «پلنگ سیاه» که مثل شماری قابل توجه از این کارها محصول مشترک شرکت های بزرگ و غول وار مارول و والت دیسنی است.

بانی فیلم: گروه سینمای جهان: فیلم کمیک استریپی جدید «پلنگ سیاه» که مثل شماری قابل توجه از این کارها محصول مشترک شرکت های بزرگ و غول وار مارول و والت دیسنی است. برای دومین هفته متوالی در صدر جدول آثار پرفروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت و در این راه فقط به چهارمین فیلمی تبدیل شد که در دومین هفته پخش شان نیز بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در این منطقه از جهان پولسازی می کنند.

رکوردهای فوق العاده پلنگ ویژه «مارول»

اضافه بر این Black Panther با پیوستن به «دنیای ژوراسیک یک» به دومین فیلم در جدول سریعترین آثار ۴۰۰ میلیون دلاری در سینماهای آمریکا و کانادا تبدیل شد. فیلم های تازه اکران شده این هفته هم که زیر سایه «پلنگ سیاه» محو شدند، کم و بیش به همان آمار و حد نصاب هایی رسیدند که برایشان پیش بینی می شد و در میان آنها «شب بازی» که محصول نیولاین است رتبه دوم را در جدول سودسازان منطقه کسب کرد و «Annihilation» که ساخته کمپانی پارامونت است در جای چهارم نشست و «هر روز» که استودیوی اوریون آن را تهیه کرده است به رتبه نهم رسید.


سرعت خیره کننده این پلنگ


رقم دقیقی که «پلنگ سیاه» در اولین ورسیون سینمایی از روی این داستان باز هم صدرنشین فهرست پولسازان سینمای آمریکا کرد، به ۱۰۸ میلیون دلار نایل شد و فیلمی که «پلنگ سیاه» با عبور از آن دومین رقم فروش برتر طی هفته دوم اکران را به ثبت رساند، «دنیای ژوراسیک یک» بود که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ در دومین هفته نمایش اش صد و شش میلیون و پانصد هزار دلار پول را به بار آورده بود. با احتساب سرعت خیره کننده این پلنگ ویژه در به ثبت رساندن ارقام چشمگیر نباید از خلق تعداد رکورد دیگر طی یکی- دو هفته بعدی توسط این فیلم حیرت کرد و آن را واقعه ای دور از انتظار دانست. تا همین جای کار «پلنگ سیاه» پنجمین فیلم پرفروش کمپانی مارول در آمریکای شمالی طی سالهای فعالیت سینمایی این شرکت بسیار بسط یافته به شمار می آید و شواهد حاکی است بزودی زود با عبور از آمار «کاپیتان آمه ریکا: جنگ داخلی» (۴۰۸ میلیون دلار) و «ایرون من ۳» (۴۰۹ میلیون دلار) به سومین فیلم این جدول تبدیل خواهد شد. از همه جالب تر اینکه Black Panther بعد از گذشت فقط ۱۲ روز از زمان آغاز اکرانش در آمریکای شمالی به رده سی ام پرفروش ترین فیلم های این منطقه از دنیا در تمامی اعصا بدل گشته است.


رضایت یکی از رنگ باخته ها


در قیاس با «پلنگ سیاه» هر فیلم دیگری در گستره آمریکا و کانادا و اصولاً هر کشور و قاره دیگری رنگ می بازد ولی «شب بازی» کمدی ملایم جدید استودیوی نیولاین با کسب شانزده میلیون و ششصد هزار دلار در ۳۴۸۸ تماشاخانه در سطح آمریکا و کانادا رتبه دوم را در این کشور مال خود کرد و وارد این بحث و بازی نشد که خودش با پلنگ هولناک جدید شرکت مارول و رکوردها و دستاوردهای فوق العاده آن قیاس کند. بررسی ها نشان می دهد از بینندگان هفته نخست این فیلم ۵۶ درصد زن و بقیه مرد بوده اند و از کل آنها ۸۰ درصد بیش از ۲۵ سال سن داشته اند. مطلعان امر می گویند «شب بازی» در زمان برداشته شدن از اکرانش در آمریکا دست کم ۵۵ میلیون دلار فروش خواهد کرد ولی در آماری قطعی تر و مشخص تر باید گوشزد کرد که این فیلم این هفته در ۲۲ کشور دیگر جهان نیز به نمایش درآمد و مجموعاً پنج میلیون و دویست هزار دلار در آنها درآمدسازی کرد. در میان کشورها استرالیا با ریختن یک میلیون و پانصد هزار دلار و روسیه با واریز یک میلیون و سیصد هزار دلار پیشاپیش سایرین قرار داشتند و کلاً قرار است از پنجشنبه این هفته پخش این فیلم به ۲۳ کشور و بازار دیگر هم بسط یابد که در میان آنها کشورهای عمده بریتانیا و آلمان هم مشاهده می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج