۶۸۴۱۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیگر جنگ ستارگان در «نگهبانان کهکشان»

جیمز گان کارگردان سینمای هالیوود که دو نسخه قبلی فیلم "نگهبانان کهکشان" را بر عهده داشته برای بازی در سومین نسخه از اثر به "مارک همیل" بازیگر فیلم جنگ ستارگان پیشنهاد بازی داد.

خبرگزاری میزان: جیمز گان کارگردان سینمای هالیوود که دو نسخه قبلی فیلم "نگهبانان کهکشان" را بر عهده داشته برای بازی در سومین نسخه از اثر به "مارک همیل" بازیگر فیلم جنگ ستارگان پیشنهاد بازی داد.

بازیگر جنگ ستارگان در «نگهبانان کهکشان»

همیل در سال ۱۹۷۸ با بازی در نقش لوک اسکای واکر در سری فیلم‌های جنگ ستارگان شناخته شد. او به بازی در فیلم‌هایی همچون شماره یک بزرگ قرمز در سال ۱۹۸۰ و کوروت تابستانی در سال ۱۹۷۸ نیز پرداخته است.

جنگ ستارگان اپیزود هفتم : نیرو بر می خیزد، جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه، جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند، جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای از جمله آثاری بوده که همیل در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

کمپانی مارول حمایت خود را برای تولید نسخه سوم این فیلم اعلام کرده و گان فعلاً نگارش فیلمنامه این اثر را در دست دارد. هنوز در مورد بازیگران اصلی این فیلم صحبتی به میان نیامده است.

فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" اولین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود با رقمی حیرت انگیز آغاز کرد. این فیلم این هفته به فروشی معادل 2 میلیارد دلار در جهان دست یافت.

نگهبانان کهکشان بخش ۲ به عنوان پانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و دنباله‌ای بر فیلم نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج