جاباما
۶۸۴۲۷۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت کرواسی از برجام

وزیر خارجه کرواسی در دیدار ظریف با اعلام حمایت کامل کشورش و اروپا از اجرای برجام و حفظ آن، توافق وین را یکی از مهمترین و قوی ترین توافقات در نوع خود خواند.

خبرگزاری فارس: محمد جواد ظریف و خانم ماریا پیچوونویچ وزیر امور خارجه کرواسی امروز (پنجشنبه) در دور دوم گفتگوهای خود، ضمن مرور وضعیت روابط دو کشور در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و توافقات انجام شده در سفرهای مقامات دو کشور، بر تقویت هر چه بیشتر روابط دو جانبه در تمامی زمینه ها و سطوح تاکید کردند.

وزیر امور خارجه کرواسی در این دیدار گفت: ایران و کرواسی روابط سنتی و مستحکمی از گذشته دارند. دیدار شما از کرواسی موجب تقویت روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور خواهد شد.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور کرواسی به ایران توافقات خوبی به امضاء رسید و حضور شما با یک هیات اقتصادی مهم یکی از نشانه های اجرایی شدن آن توافقات است.

وی با اعلام حمایت کامل کرواسی و اروپا از اجرای برجام و حفظ آن، برجام را یکی از مهمترین و قوی ترین توافقات در نوع خود دانست که باعث ثبات بیشتر شد و زمینه همکاری های هر چه بیشتر ایران و جهان را فراهم کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با تاکید بر عزم ایران بر گسترش بدون محدویت روابط دو کشور در همه زمینه ها و مرور زمینه های همکاری بر اجرایی شدن توافقات این سفر تاکید کرد.

گفتگو و تبادل نظر در خصوص مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله برجام، مبارزه با خشونت، تروریسم و افراطی گری در تمام مناطق جهان، بحران در سوریه و یمن، شرایط جاری در افغانستان و بالکان از دیگر محورهای گفتگوی دو مقام بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرواسی دیگه کجای نقشه است؟؟؟ اینم شد جیبوتی ؟؟
      هرچی کشور گدا گشنه است دور خودمون جمع کردیم

    • بدون نام

      افغانستان هم از برجام هم حمایت کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج