۶۸۴۳۹۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهادی جدید برای تشکیل «سازمان جوانان»

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه عمده مشکلات حوزه جوانان به مشکلات اعتباری و بودجه‌ای مربوط است، گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان این درخواست را از مجلس دارد تا درصورتی که با تشکیل سازمان جوانان به دلیلی مخالف است، با تشکیل این سازمان زیر نظر وزارت ورزش موافقت کند.

خبرگزاری ایسنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه عمده مشکلات حوزه جوانان به مشکلات اعتباری و بودجه‌ای مربوط است، گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان این درخواست را از مجلس دارد تا درصورتی که با تشکیل سازمان جوانان به دلیلی مخالف است، با تشکیل این سازمان زیر نظر وزارت ورزش موافقت کند.

محمدمهدی تندگویان با بیان اینکه تشکیل سازمان جوانان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان آخرین راه حل و پیشنهاد ما در صورت جدا نشدن معاونت جوانان از این وزارتخانه است، افزود: نگرانی ما این است که کل لایحه انفکاک معاونت جوانان از وزارت ورزش شکست بخورد و کل این لایحه در مجلس به دلیل پیشنهاد تفکیک دو وزارتخانه «راه و شهرسازی» و « صنعت و معدن و تجارت» رد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: خواسته ما این است که مجلس یا اصلاحیه دیگری روی طرح تفکیک این سه وزارت‌خانه بزند و تکلیف ما را روشن کند و یا اگر نمایندگان با طرح تفکیک ما موافق نیستند، پیشنهادتشکیل سازمان جوانان زیر نظر وزارت ورزش را بدهند. اگر این اتفاق بیفتد ما بیش از یک سال جلو خواهیم افتاد؛ چرا که اگر لایحه برگشت بخورد و ما تازه بعد از رد لایحه درخواست سازمان شدن معاونت جوانان زیر نظر وزارت ورزش را مطرح کنیم، یک سیکل دست کم یک ساله آغاز می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تشکیل سازمان جوانان زیر نظر وزارت ورزش به جای تشکیل سازمان جوانان به شکل مستقل، آخرین گزینه ماست، ادامه داد: اگر مجلس نمی‌خواهد طرح تفکیک را بپذیرد حداقل این میزان لطف را به حوزه جوانان کند تا ما یک سازمان مستقل زیر نظر وزارت ورزش شویم. اگر نمایندگان با لایحه کلی به هر دلیلی مخالف هستند، بهتر است کل لایحه را بازگشت ندهند چرا که حوزه ما بلاتکلیف می‌شود. پیشنهاد فراکسیون جوانان و معاونت ساماندهی امور جوانان این است که یکی از حالت های دیگر در صحن مطرح و تصویب شود تا وضعیت جوانان استقلالی پیدا کند.

تندگویان با بیان اینکه وزیر ورزش با تشکیل سازمانی زیر نظر این وزارت خانه، با حوزه مالی و عملکردی مستقل، موافق است، افزود: عمده مشکلات حال حاضر معاونت ساماندهی امور جوانان مربوط به مسائل اعتباری و بودجه‌ای با حوزه‌هایی است که در اختیار داریم اما اگر تشکیلات مالی ما از وزارت ورزش منفک شود خودمان اعتباراتمان را از سازمان برنامه و بودجه خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم

      حالا با این همه سازمان چه کمکی به مردم و کشور کردید و کردند؟؟؟
      راهی دیگر برای ظالم و ستم به مردم ...

    • بدون نام

      سازمان جوانان یا سازمان مدیریت کشوری هول نکن سازمان مدیریت کشوری نداریم اگر داشتیم به اقتصاد امریکا میگفتیم زکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج