۶۸۴۴۲۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دولت اراده‌ای برای حذف یارانه نقدی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بسیاری از مردم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند و یارانه ۴۵ هزار تومانی هم کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۷، اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس قرار است فقط یارانه اقشار پردرآمد حذف شود و با پیشنهاد دولت برای حذف یک‌باره یارانه ۳۰ میلیون نفر موافقت نشد.

وی با اشاره به مصوبه دولت در سال ۹۵ برای حذف یارانه کسانی که بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد ماهیانه دارند، گفت: متاسفانه دولت به این مصوبه عمل نکرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اظهارات نوبخت مبنی بر اینکه دولت اراده‌ای برای حذف یارانه هیچ کسی ندارد، متذکر شد: جای تعجب دارد که در آخرین روز بررسی لایحه بودجه ۹۷ آقای نوبخت بیان کرد که لیست یارانه‌بگیران در سال ۹۷ تغییری نمی‌کند.

موسوی‌لارگانی با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه برخی مدیران با حقوق ۱۷ میلیونی یارانه هم می‌گیرند، گفت: این مسئله ظلم در حق کسانی است که فقط با یارانه زندگی خود را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه از اساس ثروتمندان نباید یارانه دریافت می‌کردند، تصریح کرد: دولت نهم و دهم در این زمینه تخلف کرد و دولت آقای روحانی هم این تخلف را ادامه می‌دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه جای تاسف است که کسانی که در ماه چندین میلیون درآمد دارند یارانه دریافت می‌کنند، افزود: باید یارانه نقدی از این افراد گرفته و در میان فقرای جامعه توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ هزار تومان سال ۸۸ با ۴۵ هزار تومان فعلی قابل مقایسه نیست و تأثیری بر زندگی بسیاری از افراد جامعه ندارد، گفت: علی‌رغم درآمد دولت از افزایش قیمت حامل‌های انرژی، جای سوال است که چرا هنوز یارانه فقرا افزایش پیدا نکرده است؟

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه امسال مصوبه‌ای در بودجه تصویب شد مبنی بر اینکه یارانه کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند افزایش پیدا کند، اظهار کرد: بسیاری از مردم ما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، اما صورتشان را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند و یارانه ۴۵ هزار تومانی هم کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید مجتبی مهدوی منش

      از روز اول پرداخت یارانه اشتباه بود اما کاری بود که شد و سرتون در اومد و حالا با اذهان عمومی مردم بازی کنید و تشویش خاطر براشون ایجاد کنید تا چوب کار خطای شماها رو اسلام بخوره..

    • راستگو

      برو بابا

    • بدون نام

      بابا سرویس کردید مردم رو با این چندرغاز یارانه...دولت بی تدبیر و نا امیدکننده ایران هیچ کاری ندارند.پنج ساله دولت آقای روحانی...هی میگه یارانه های یکسری باید قطع شود.مردم رو چی فرض می کنید...بااین یارانه میتوانید در رستوران متوسط یک پرس کوبیده با نوشابه وماست بخورید.این یک پرس کوبیده رو ما نخواستیم .اونم ما شما جیب ما رو که خالی کردید. ..........خور

    • علی فرج نیا

      دولت بی ............فقط یارانه مرا قطع کرد
      استان گلستان کردکوی

    • میثم

      اما ... برای تورم .. نا رضایتی مردم ... ایجاد مشکلات .. رکود .. ضربه زدن به
      کشور و مردم ... و هزاران ضرر دیگر اراده فوق قوی دارد .

    • حسن بارانی

      جای خجالت دارد انتظار داری یارانه رو حذف کند ...ملت با همین ۴۵,تومان نان خشک میخورند و میخوابند ...جای تاسف دارد همچنین حرفای مزخرفی مینویسند وبیان میکنند

    • بدون نام

      بس‌چطورمیشه‌کسی‌بازنشسته‌تامین‌اجتمایی‌باکمترین‌حقوق‌یارانشوحذف‌کردندخداازتقصیرشان‌نگذره‌من‌راضی‌نیستم‌یاخدای‌بزرگ‌‌خودت‌میدانی‌چه‌انتقامی‌بگیری

    • فلاحی

      واقعا گل گفتی باید یارانه ثروت مندها حذ بشه وبه بقیه مردم بدن نه فقط کمیته وبهزیستس خیلیها هستن جزءاین دونهاد نیستن ولی واقعا نیازمند هستن

    • بدون نام

      جناب موسوی کاملاصحیح می فرمایند این یارانه الان چیزی حدود هشت تاده هزارتومان ارزش دارد چراباتوجه به نرخ تورم زیاد نمی شود پس نمایندگان ملت چرا عکس العملی جهت ازدیاد یارانه ها انجام نمیدهند چرابایدیکی درماه هفده میلیون ویارانه بگیره یکی هم بازیردومیلیون همان مقداربخدا این بیعدالتی وظلم درحق ما است

      پاسخ ها

      • بینام

        توی شهر ما زنها برای اینکه گرسنه مانند کارهای بدی می کنند اکثرا چون یا بیوه هستند یاشوهر دارند ولی شوهرانشان بیکار ومعتاد وپولی ندارند

    • بدون نام

      دولت حق ندارد پول نفت را قطع کند مگر اینکه نفت وگآز تمام شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج