۶۸۴۴۶۷
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

چه کسانی امسال سود سهام عدالت می‌گیرند؟

کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری و همچنین روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند تا قبل از اتمام سال جاری سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری و همچنین روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند تا قبل از اتمام سال جاری سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد.

در نیمه اول بهمن ماه سال جاری بود که رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که همه مشمولان سهام عدالت به جز چهار گروه، سود سهام عدالت خود مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت می‌کنند.

این چهار گروه در ۱۲ بهمن ماه سال جاری سود سهام عدالت دریافت نکردند. گروه اول کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی، گروه دوم کارگران فصلی ساختمان که سال ۱۳۹۲ به بعد ثبت نام شده اند، گروه سوم روستاییان و عشایر که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیستند، گروه چهارم افرادی که قبلا تحت حمایت کمیته امداد یا سازمان بهزیستی بودند ولی از سال ۱۳۹۴ به هر دلیلی دیگر مددجو نبوده اند. البته تمام این افراد تا آن تاریخ یک سوم از سود سهام عدالت خود را دریافت کرده بودند و دو سوم از سودشان نزد شرکت های سرمایه پذیر بود.

پوری حسینی در آن زمان وعده داد که این این چهار گروه تا پایان اسفندماه سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت. تا امروز که در نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۶ به سر می بریم، دو گروه از آن چهار گروه سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

در هفته ای که گذشت باقی مانده سود سهام عدالت مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد. علاوه بر این در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری نیز دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مددجویانی که سابقا تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی قرار داشتند، اما به دلایلی از پوشش آن نهاد بیرون آمدند، سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت می‌کنند.

در نتیجه تنها دو گروه از مشمولان سهام عدالت باقی مانده اند که دو سوم از سود سهام خود را دریافت نکرده اند؛ یکی کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و دیگری روستاییان و عشایری که مدد جوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند. این دو گروه طبق وعده های سازمان خصوصی سازی تا پایان سال جاری سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

تعدادی از مشمولان سهام عدالت هنوز شماره شبای بانکی خود را نزد سامانه مربوط به سهام عدالت ثبت نکرده اند، در نتیجه سازمان خصوصی سازی نمی تواند مبالغ مربوط به سود آن ها را بپردازد.

مشمولانی که تا کنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.samanese.ir شماره شبای خود را اعلام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یجوری میگین سود انگار چند میلیونه بابا همش 24 تومنه دیکه انقد تووی بوق و کرنا نکنید مسخره کردین مردمو اقای سانسورچی شما هم انقد کم لطف نباش و صادق باش نظرای مردمو بزار .

    • بدون نام

      چرا دروغ ؟؟؟!! ما بازنشستگان فقط یک بار سهام گرفتیم انم ۲۶ تومن بود !!پس ما چرا جزوه این گروه که اعلام شده نبودیم!!؟؟

    • بدون نام

      یه بار میگن سود پرداخت میکنیم یه بار نه

    • بدون نام

      نشد سهام عدالت شده مرگ عدالت

    • بدون نام

      کشتین خودتون رو با ۲۰ تومانی که میدیین الکی وقت ملتو گرفتین

    • بدون نام

      سود۱۰سال گشته کی میدهید

    • اول

      هنوز و هیچ وقت مشخص نیست . چه کسانی و چه اندازه و چرا .
      ....

    • بدون نام

      باید سود کل سهام عدالت+ به علاوه کل سهام عدالت متوفیان را به وارث متوفی تحویل دهند.
      چرا باید پول متوفی بماند سهام عدالت؟

    • بدبخت

      جمعش کنیدبابا کدام سودکدام عدالت ملت ب مسخره گرفتین میگن سود ده.دوازده سال .من14.700تومن برام امده ینی سالی هزارتومن میرفتم گدایی میکردم صدبرابراین بهم میدادن ملت ب تمسخرگرفتن چی بگیم والا صدامون بجای نمیرسه

    • غریبه

      دروغ میگن دوتا ازدخترهای من که تحت پوشش شبه خانواده بهزیستی هستندهنوزسهام عدالت پرداخت نکردن جواب بدین لطفآ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماهم داشتیم پدر و مادر سهام گرفتن ولی بچشون سهام نگرفت!!!!پس چرا همه رو یکسان نمیدی !!!!

    • آقای حقیقت

      چقدرراحت دروغ میگویند...

    • امین

      اول میگن تاآخر اسفند همه میگیرن!!بعد با یه خبر جدید تغیر موضع میدن میگن چه گروه هایی امسال میگیرن!!!؟؟بعد میگن یه سری ها مرحله دوم گرفتن که همونا میگن نگرفتیم!!!
      واقعا ای ول دارن....از سود سهام عدالت فقط خبرش نصیبمون میشه همه ش نه خودش.

    • بدون نام

      سودی را که قرار بود به عنوان سهام عدالت پرداخت کنن گذاشتن بانک وجودش دادن به مردم برای همینه کت نفری ۲۵ تومان شد سود سهام عدالت باید از قاچاقچیان کالا بگیرید چون آنها سود زیادی دریافت میکنن

    • ایازتله بازلو

      پیامک 492000ریال برای افراد خانواده آمد ولی وقتی کارت میزنیم اعلام میشه عدم موجودی جریان چیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج