جاباما
۶۸۴۵۰۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ناصر ممدوح: کارم بیشتر گویندگی مستند شده

ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت درباره خرید آثار چینی و کره ای در صدا و سیما بیان کرد که خودش علاقه ای به دوبله این آثار ندارد و بیشتر ترجیح می دهد گویندگی آثار مستند را انجام دهد.

خبرگزاری مهر: ناصر ممدوح دوبلور پیشکسوت درباره خرید آثار چینی و کره ای در صدا و سیما بیان کرد که خودش علاقه ای به دوبله این آثار ندارد و بیشتر ترجیح می دهد گویندگی آثار مستند را انجام دهد.

ناصر ممدوح درباره اینکه چرا کمتر تجلیلی از دوبلورها صورت می گیرد در حالیکه آنها بیشتر در پشت صحنه فعالیت دارند و شناخته شده نیستند، بیان کرد: بله متاسفانه همینطور است و به قول شما این درحالی است که کمتر دیده می شوند و بیشتر صدای شان به گوش می رسد.

ناصر ممدوح: کارم بیشتر گویندگی مستند شده

وی در پاسخ به اینکه چرا بیشتر تجلیل ها از دوبلورها از طرف نهادهای خصوصی صورت می گیرد، عنوان کرد: هر صنفی می تواند این کار را انجام دهد به طور مثال خانه سینما ۳۲ صنف دارد و یک صنف هم گویندگان فیلم ها هستند. با این حال کسانیکه در انجمن هستند کمی اهمال کاری می کنند البته خود من هم در این انجمن هستم ولی باید این نکته را بیان کرد. به طور مثال تجلیل از مهدی علیمحمدی که چند روز پیش برگزار شد باید زودتر از اینها انجام می شد.

این دوبلور پیشکسوت اضافه کرد: بسیاری دیگر هنوز هستند که باید به آنها توجه کرد ما صداهایی داریم که دیگر صدایی مثل آنها تکرار نشده است و هنوز تجلیلی هم از آنها صورت نگرفته است.

ممدوح در پایان درباره مشکلات دوبلورها و همچنین دوبله بیش از حد آثار چینی و کره ای در صداوسیما بیان کرد: متاسفانه این مشکلات هست و کاری هم نمی توان کرد سریال های اروپایی به درد صداوسیما نمی خورد خود من در این سریال های چینی کمتر حرف می زنم و چون علاقه ای ندارم کارم بیشتر گویندگی مستند شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج