۶۸۴۵۳۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری سارقان مسلح شمال شهر

اعضای باند ۳ نفره سرقت مسلحانه در یکی از خیابان‌های شمال شهر گرفتار شدند.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ محمدباقر قدم زاده - رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند با اعلام خبر دستگیری سارقین مسلح شمال شهر اظهار کرد: ساعت ۱۱ شب چهارشنبه، ماموران تیم عملیاتی کلانتری دربند در حین گشت زنی خود در منطقه زعفرانیه، به ۳ نفری که داخل کوچه‌ای در حال پرسه زنی بوده مشکوک شده و پس از بررسی موضوع مشخص می‌شود نامبردگان قصد سرقت مسلحانه و به عنف از منازل بالای شهر را داشتند.

رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند با بیان اینکه اعضای این باند قبل از هر اقدامی دستگیر شدند، گفت: از این سارقین یک قبضه کلت کمری، ۶ عدد فشنگ جنگی، دو عددگاز اشک آور و چند قبضه چاقو، حکم ورود به منزل جعلی، دستکش، نوار چسب و اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهمین پس از دستگیری اعتراف کردند که قصد سرقت مسلحانه از منزل را داشته اند که با هوشیاری مامورین زمین‌گیر شدند.

قدم زاده با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند، گفت: با توجه به تدابیر فرماندهی انتظامی پایتخت، در ایّام نزدیک به عید نوروز، تیم‌های عملیاتی محسوس و غیرمحسوس کلانتری‌ها برای پیشگیری از سرقت‌های به‌عنف و خشن فعال خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      مملکتا خداوکیلی

    • بدون نام

      درود بر نيروي پليس تهران

    • ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت

      با توجه به اینکه هر سارقی، روشی مخصوص به خود دارد، برای مثال سارقینی که با توپی زنی، قفل دربها را باز میکنند با دیلم زنی قفل وارد نمیشوند و همچنین با توجه به تنوع سیستمها و تجهیزاتی که تحت عناوینی متقلبانه، از جمله ضد سرقت فروخته میشوند، تنها راه پیشگیری از سرقت، درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از فروشندگان قفل، درب، حفاط، گاوصندوق، دوربین و دزدگیراست و اگر فروشنده در پاسخ درخواست ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بگوید هیچ چیز جلوی ورود سارقین را نمیگیرد و همه آنها فقط وقت بیشتری از سارقین تلف میکنند. خریداران نباید به آن توجه کنند و باید با جستجو، فروشندگانی را پیدا کنند که در مقابل تجهیز منزل و محل کار خریدارن، به آنها ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه نماید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج