جاباما
۶۸۴۶۳۴
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟

آیا مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟!

تابناک: آیا مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟! با وجود آنکه مهناز افشار از ممنوع التصویری‌اش به واسطه حمایتش از جریانی خاص سخن میان آورده بود، شواهد نشان می‌دهد همزمان با طرح این ادعا از سوی بازیگر سینمای ایران، تصویر او بر روی تبلیغات شهری نصب شده بود و به همین دلیل، ادعای این بازیگر با واکنش‌های بسیار تندی نسبت به او در شبکه‌های اجتماعی و متهم کردنش به بهره برداری از این جریان‌ها همراه شد.

همزمان با انتشار سریال گلشیفته، مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی این سریال مدعی شد که به واسطه همراهی‌‌اش با یک جریان خاص ممنوع التصویر شده است. افشار در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته بود: «به دلیل حمایت از دختران خیابان انقلاب تصویر من تا اطلاع ثانوی در تبلیغات شهری مجموعه نمایش خانگی گلشیفته ممنوع شد.» و بدین ترتیب یک شوک به فضای سینما وارد آمد.

صبح روز بعد از این توییت و در حالی که روزنامه‌ها حاوی تصویر و خبر ممنوع التصویری مهناز افشار بود، در سطح پایتخت بنرهای سریال گلشیفته نصب شده بود که از قضا تصویر این بازیگر نیز بر آن نقش بسته بود. طبیعتاً این ممنوعیت شبانه رفع نشده و بلافاصله شبانه با رفع ممنوعیت، بنرها نصب نشده است! بنابراین کاربران فضای مجازی حمل را بر عدم صداقت مهناز افشار و بهره برداری تبلیغاتی‌اش از حرکت‌های اخیر گذاشتند و واکنش‌های تندی نسبت به این حرکت به ویژه در توییتر داشتند.

مهناز افشار واقعاً ممنوع التصویر شده بود؟

پس از این واکنش‌ها بود که مهناز افشار در توییتی تازه، مدعی شد: «پس از این توییت (اشاره به توییت قبلی مبنی بر ممنوع التصویری‌اش) و حمایت و محبت شما عزیزان و پیگیری تهیه کننده محترم مجموعه "گلشیفته" اعلام کردند که مساله فعلاً حل شده...» اما این توییت نه تنها باعث کاهش نقدها نشد، بلکه این بازیگر زن سینمای ایران با واکنش‌های تندتری مواجه شد که در ترجیح داد در قبال آن سکوت کند و پاسخی ندهد.

بعید به نظر می‌رسد نهادهایی که قدرت ممنوع التصویری مهناز افشار را دارند، ظرف چند ساعت از تصمیم شان بازگردند و پیش از اعمال این تصمیم، شاهد تغییرش باشیم و بنابراین باید تا حدودی به افکارعمومی حق داد که ادعای مهناز افشار مبنی بر ممنوع التصویری‌اش به خاطر حمایت نوشتاری از جریان اخیر را باور کنند؛ ضمن اینکه اگر قرار باشد چنین اتفاقی افتاده باشد باید شمار قابل توجهی از بازیگران که دست به اقدام مشابهی زدند اکنون ممنوع التصویر شده باشد.

بر این اساس اگر مستنداتی ولو کوچک درباره ممنوع التصویری این بازیگر وجود دارد، انتظار می‌رود این بازیگر این مستندات را منتشر کند تا بار دیگر همچون راه اندازی کمپین برای کودکان در معرض اتهامات غیرمنصفانه قرار نگیرد که در راستای ترمیم چهره‌‌اش بهره برداری تبلیغاتی از اتفاقی کرده که اساساً رخ نداده است. در این دوران طبیعتاً باید نسبت به طرح ادعاها مسئولانه برخورد کرد تا مستنداتی نظیر بنرهای شهری تعبیر سواستفاده اقتصادی مطرح نشود.

در عین حال انتظار می‌رفت شاهد واکنش مسئولان سازمان زیباسازی شهرداری تهران می‌بودیم و این مجموعه مشخص می‌کرد آیا به تهیه کننده سریال گلشیفته ابلاغ کرده که مهناز افشار ممنوع التصویر است و اجازه نصب تصویرش در سطح پایتخت داده نمی‌شود و یا این ادعا ساختگی است؟

اگر این ادعا صحت داشته باشد، باید مشخص شود چه مجموعه‌ای چند ساعته یک بازیگر را ممنوع التصویر می‌نماید و بلافاصله رفع ممنوعیت می‌شود و آیا فضای کاملاً سلیقه‌ای در این زمینه وجود دارد؛ اما اگر ممنوعیت التصویری مهناز افشار صحت نداشته باشد، باید هزینه این نوع بهره برداری تبلیغاتی از اتفاقاتی که رخ نداده برای هر شخصی اینقدر بالا باشد که شاهد چنین تکرار چنین حرکت‌هایی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسفندیار عالیشاه

      به نظر بنده خانم افشار بهترین بازیگر زن ایرانه امیدوارم همیشه هرجا هس موفق باشه

    • بدون نام

      چ اهمیتی داره واقعا؟؟؟..

    • مهسا محمدی

      مهناز افشار هنربند نون ب نرخ روز خور مردم امثال ادمای ریاکار مثل تورو خوب میشناسن خجالت بکش کمتر دروغ بگو واز این موج مردمی سواستفاده نکن ب نفع خودت

    • بدون نام

      نخیر داره دروغ میگه فقط

    • بدون نام

      نون ب نرخ روز خور

    • بدون نام

      میدونید چی؟! واقعا باید اینا رو ممنوع تصویر بکنن تا دیگه از این غلطا نکنن .

    • بدون نام

      جون به جون این مثلا سوپراستارها کنند عقده کم بینی و حقارت دارند.به هر شیوه ای این عقده خود را اغنا می کنند:سخنرانی ان ور ابی،ادای حق طلبی،ادای ازادی خواهی،....کارهای مفت دیگر

    • علی

      بسه خانم محترم!!
      همه خانواده ات رو میشناسند!!
      برو يه مقدار به شوهرت نصیحت کن!!
      دست بکش از اینکارت میخوای آبرو بخری و جلب توجه کنی؟؟به خدا مردم گوشت کیلویی 50000 هزار میخرند!!
      به خدا مردم ابله نیستند! برو دختر جان ممنوع التصوير بشی یا نشي من با حقوق 1500000 تومن باید یه خانواده 4 نفری رو بچرخونم!! اینا بدرد من و مردم نميخوره،، راستی يه چيز هم در خصوص این زنیکه مسیح علينژاد بگم چرا تو ایران موقعی که حقوق ميگرفت و نون خور مطبوعات و...... غیره بود دم از آزادی های یواشکی و بی حجابی نمیزد راستی چرا؟؟؟؟

    • بدون نام

      جوگیر شد حالا.ولش کنید. فکر کرد آدم مهمیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج