۶۸۴۶۶۳
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

شرط انتقال همایون شهنواز به بیمارستانی در آلمان

محمدجواد حق‌شناس درباره آخرین وضعیت سلامتی همایون شهنواز، کارگردان دلیران تنگستان، گفت: اعزام ایشان به بیمارستانی در کشور آلمان به تامین هزینه‌های اعزام و درمان او بستگی دارد.

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد حق‌شناس درباره آخرین وضعیت سلامتی همایون شهنواز، کارگردان دلیران تنگستان، گفت: اعزام ایشان به بیمارستانی در کشور آلمان به تامین هزینه‌های اعزام و درمان او بستگی دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، به نتیجه جلسه نهایی که درباره وضعیت سلامتی همایون شهنواز و انتقال وی به بیمارستانی در آلمان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: پزشک معالج همایون شهنواز می‌گوید، اگر قرار است اعزامی صورت بگیرد فقط با آمبولانس هوایی امکان‌پذیر است. این در حالی است که هما و شرکت‌های بزرگ هوایی در ایران این امکانات را ندارند. من از طریق هواپیماهای خارجی اقدام کردم و اعلام شد که امکانش نیست، به‌دلیل این‌که از لحاظ زمانی طول می‌کشد تا مجوزهای لازم داده شود و همچنین مراوداتی هم تا به حال نبوده است.

او ادامه داد: یک هواپیمای بین‌المللی که آمبولانس خصوصی و مجوز پرواز به تهران را دارد، اعلام آمادگی کرده، اما هزینه برای اعزام آن به تهران و بعد به آلمان را باید فراهم کنیم‌. مبلغی حدود ۷۰ هزار یورو درخواست شده که امکان پرداخت این هزینه توسط خانواده و ایشان وجود ندارد.
حق‌شناس به نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما در این زمینه اشاره و اظهار کرد: منتظریم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و مراکزی که وظیفه حمایت و پیگیری این موارد را دارند، همراهی کنند. از ما عکس و گزارش پزشکی خواستند و حتی امشب در بیمارستان بودیم تا این کارها انجام شود تا برای بیمارستان آلمان ایمیل کنیم اما مسئله مهم ما تامین هزینه درمان و اعزام است.
او گفت: خوشبختانه پزشک معالج او گفته است که وضعیت درمانی مقداری بر روی آقای شهنواز پاسخ داده و امید بیشتری برای درمان وی در صورت اعزام است.
حق‌شناس در پایان تصریح کرد: آقای شهنواز گفت، من این همه مورد توجه و محبت همه اقشار هستم اما حتی یک کارمند صدا و سیما هم به من سر نزده است. صدا و سیما مطالبات ایشان را پرداخت نکرده اما حداقل انتظار این بود که خانواده ایشان درگیر هزینه درمان نشوند. سریال دلیران تنگستان ده‌ها بار پخش شده و دی‌وی‌دی آن به‌طور خانگی تولید و توزیع شده و تمام این‌ها بدون این‌که توجهی به خواسته ایشان شود، اتفاق افتاده است.
همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) در منزلش در خیابان ولی‌عصرِ تهران (چهارراه پارک‌وی) دچار حادثه شد. او در این حادثه ۸۰ درصد دچار سوختگی شده و اکنون در بیمارستان شهید مطهری بستری است. علت این حادثه نشت گاز و انفجار بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از اقای شاهرودی بگیرن که ماشالله با دم و دستگاه مشرف شده بودن به دیار کفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا هنرمندا هزینه درمان یه پیشکسوت رو قبول نمیکنن. اونا که خوب پول میگیرن

    • نیلوفر

      یعنی دولت اینقدر بدبخته آخه ما چی داریم آمبولانس هوایی هم نداریم پول هم نداریم بدبخت ملت

    • ع

      نشت گاز وانفجار داخل خانش بود یابیرون‌ امیدورام سلامتی خودشان رابه دست بیاورندبزرگانم پولش بدن انگاری هیچ مشکلی نداره

    • بدون نام

      این اواخر یکی بی سر و صدا رفت و پر سر و صدا برگشت هاااا ، چرا از امکاناتی که ایشون داشتن و دارن استفاده نمیکنین؟
      این بزرگوار لااقل در زمینه فرهنگی به کشور خدمتهایی کرده که نباید نادیده گرفته بشه

    • بدون نام

      بنظر دو راه بیشتر برایش وجود ندارد،1-بخاطر ساخت ان سریال از انگیس معذرتخواهی کند 2-یا اینکه .....

    • بدون نام

      هنرمندان میلیاردی از ورزشگاران یاد بگیرنند !! یک بزرک سینما وتلویزیون قدم در کار خیر بذارد و یک گلریزان انجام دهند ! فکر کنند یک سفر خارجی هزینه کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج