جاباما
۶۸۴۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست اخراج دختر و داماد ترامپ از کاخ سفید

نیویورک تایمز گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا از رئیس دفترش خواسته است تا دختر و دامادش را متقاعد کند تا از کاخ سفید بروند.

خبرگزاری ایسنا: نیویورک تایمز گزارش داد، رئیس‌جمهوری آمریکا از رئیس دفترش خواسته است تا دختر و دامادش را متقاعد کند تا از کاخ سفید بروند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع مطلع از دیدگاه‌های دونالد ترامپ گزارش داد، پس از کاهش رتبه مجوز امنیتی جارد کوشنر و انتشار گزارشی مبنی بر اینکه مقام‌هایی از چهار کشور مذاکراتی درباره نحوه نفوذ بر او داشتند، رئیس‌جمهوری آمریکا از دامادش ناامید شد.

نیویورک تایمز گزارش داد، اما ترامپ به کوشنر، داماد و مشاور ارشدش و ایوانکا ترامپ، دخترش گفت که آنها باید در سمت‌هایشان بمانند.

مشاوران کاخ سفید اما به نیویورک تایمز گفتند، ترامپ گاها تاکید می‌کند که این زوج نباید هرگز به کاخ سفید بیایند و باید از آنجا بروند. به گفته آنها، ترامپ شخصا از ژنرال جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید خواسته است تا جارد و ایوانکا را ترغیب به رفتن از کاخ سفید کند.

کاخ سفید هنوز در رابطه با این گزارش اظهارنظری نکرده است اما سی‌ان‌ان گزارش داد، از زمان ورود جان کلی در ژوئیه گذشته به ساختمان‌های اجرایی کاخ سفید موسوم به بال غربی او به صورت روز افزونی از دست ایوانکا ترامپ ناامید شده است و اصلا هم مشتاق حضور او در سفر اخیر به کره‌جنوبی نبوده است. در مقابل چندین منبع نزدیک به این زوج به نیویورک تایمز گفتند که آنها از دست کلی ناراحتند و او را مخالف همیشگی حضورشان در کاخ سفید می‌دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم این دو تا برن...جنگ طلبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج