۶۸۴۹۲۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات اخذ گواهی کسر خدمت فرزندان ایثارگران

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری را برای واجدین شرایط تشریح کرد.

خبرگزاری میزان: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری را برای واجدین شرایط تشریح کرد.

سردار ابراهیم کریمی در خصوص آخرین اخبار از کسر خدمت ایثارگری اظهار کرد: در اجرای قانون کسرخدمت ایثارگری مورد اشاره در بند (د) ماده (۸۸) قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه کشور، مشمولانی که سابقه جبهه و یا تجمیع جبهه، جانبازی و آزادگی والدین آنان به امتیاز ۲۸ و ۲۹ می‌رسد، می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی والدین، گواهی کسرخدمت را دریافت کنند.

وی افزود: آن دسته از کارکنان وظیفه که امتیاز کسرخدمت آنان کمتر از ۲۸ بوده و امکان بهره مندی از معافیت را نداشته‌اند، در صورتی که واجد شرایط بهره مندی از ضوابط قبلی کسرخدمت ایثارگری باشند، می‌توانند از امتیاز ۹ روز کسرخدمت ایثارگری بهره‌مند شوند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در تشریح ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری بیان کرد: مشمولان غیر غایب متولد ۷۲ به قبل که تا قبل از ۱۹ آذر امسال به خدمت اعزام شده‌اند، به ازای هرماه حضور در جبهه، اسارت و یا درصد جانبازی والدین، ۹ روز کسرخدمت به آنان تعلق می‌گیرد.

وی گفت: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیرو‌های مسلح، آن دسته از مشمولان واجد شرایط (اعزامی قبل از ۱۹ آذر) که موفق به دریافت گواهی کسرخدمت ایثارگری با ضوابط قبلی نشده‌اند، همچنان فرصت دارند با مراجعه به یگان خدمتی والدین خود، برای اخذ گواهی مذکور اقدام کنند تا سوابق آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      9 روز کرایه میکنه؟

    • میثم

      اجرا و پاداش کسی که در راه خدا شهید و یا آسیب شده با خداست. این کلام و وعده خدا .
      &&&.....نه باحق مردم و بیت المال .. خانواده های و فرزندانشان باید مثل مردم زندگی کنند ..

    • محمد

      آقایان نظام وظیفه که مرتب حرف قدیم خودشان را می زنند چرا گردن به مصوبه مجلس نمی گذارند که در مقابل یک ماه سابقه در جبهه یک ماه کسر خدمت بدهند تا کی باید شاهد زیر پا گذاشتن مصوبات خانه ملت باشیم مرتب عطف به ماسبق می کنید بحث کسر خدمت یعنی چه یعنی از خدمت کسی که در حال خدمت است مدتی کسر و به او بخشیده شود یا کسی که تازه وارد خدمت شده است حالا این مباحث را کنار گذاشته اند و بحث معافیت را تیتر می کنند ترا بخدا معافیت با کسر خدمت چقدر تفاوت دارد البته نمی خواهم حق عزیزانی که ماههایی از جوانی و شادابی خود را در جبهه ها سپری کرده اند را نا دیده بگیرم ولی مسولین می توانند همزمان به فرزندان این عزیزان معافی بدهند و هم به افرادی که هم اکنون در حال خدمت هستند یا بزودی وارد خدمت می شوند امتیاز کسر خدمت بدهند ولو چند ماه بشود . بدانید با مردم چطور رفتار می کنید فرداها دو باره به مردم خوبمان نیاز پیدا می کنید نکند خاطره بدی از عملکرد شما داشته باشند متاسفانه در مناطق جنگی خیلی از هموطنانمان حضور داشتند که می توانستند حضور نداشته باشند ولی افراد دیگری که از جاهای مختلف در این مناطق حضور داشتند از امتیازاتی برخوردار شدند واین عدالت نبود و ادعا کردند دادن امتیاز به همه باعث هزینه برای نظام می شود ترا بخدا این تفکرات را کنار بگذارید.

      پاسخ ها

      • میثم

        خانواده‌های .. شهدا . جانبازان . ایثارگران . حق برتری داشتن نسبت به مردم ندارند .
        اجر و پاداش کسی که در راه خدا آسیب دیده با خداوند است .
        هر گونه استفاده از موقعیت درست نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج