۶۸۴۹۳۳
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

چهارشنبه سوری، اولین قربانی خود را گرفت

مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان زنجان اظهار کرد: چهارشنبه سوری اولین قربانی خود را در استان زنجان گرفت.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان زنجان اظهار کرد: چهارشنبه سوری اولین قربانی خود را در استان زنجان گرفت.

جواد مرادی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی که در روزهای آخر سال و به جهت چهارشنبه سوری باید رعایت شود، گفت: والدین در روزهای آخر سال مراقبت بیشتری در رفت و آمد، بازی و سرگرمی‌های فرزندان خود داشته باشند و لوازم شخصی آنها را کنترل کنند و در صورت مشاهده مواد محترقه و یا مشکوک در لوازم فرزندان این مواد را از منزل خارج کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت قانونی تولید و خرید و فروش مواد محترقه و منفجره، ادامه داد: والدین بایستی با گوشزد کردن خطرات جانی و مالی ناشی از انفجار این مواد و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم فرزندان خود را به پرهیز از دست زدن به این بازی‌های خطرناک ترغیب کنند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس استان زنجان افزود: به والدین جدا توصیه می‌شود مراقبت بیشتری در خروج فرزندان از منزل داشته باشند، زیرا هرچند که آنها دست به بازی خطرناک نزنند اما حضور آنها در محوطه‌ای که دیگران در آن با آتش و مواد محترقه بازی می‌کنند عمدا و ناخواسته سلامتی آنها را نیز در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

مرادی افزود: در صورت بروز آتش سوزی و هر گونه حادثه دیگر منجر به آسیب و مصدومیت مراتب را سریعا به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهید.

وی با اشاره به اولین قربانی چهارشنبه سوری امسال گفت: پسر ۱۲ ساله اهل خدابنده اولین قربانی چهارشنبه سوزی بود که بر اثر بی‌احتیاطی و استفاده از مواد محترقه دستی انفجار صورت گرفت و باعث مصدومیت نوجوان ۱۲ ساله اهل روستای دهشیر از توابع خدابنده شد.

مسئول روابط‌عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان زنجان اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه رخ داده و پرسنل فوریت‌های پزشکی دوتپه بلافاصله به محل حادثه اعزام و مصدوم که دچار آسیب و سوختگی از ناحیه دست راست شده بود پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چهارشنبه سوري قرباني نميگيره !!!!!!!!!!!! جهل و حماقت ادمهاست كه بهشون اسيب ميزنه . كاملا جهت دار براي اسيب زدن به سنت ها گام برميدارن و متاسفانه ناداني ما هم بهشون كمك ميكنه .

      پاسخ ها

      • Mosalman

        چطوره که در مورد عقاید و باورهای مذهبی میگین که اینها مال چند قرن پیشه و الآن عصر تمدنه و این عقاید منسوخ شدن ولی به چهارشنبه سوری که میرسه میشه سنتی که نباید برچیده بشه حتی اگر به قیمت جون آدمها تموم بشه .. آتیش پرستی جهالته نه سنت

      • بدون نام

        اصرار بر روی سنت ها هم خودش از جهالت و تعصب میاد

    • بدون نام

      بیچاره

    • پروین

      والا چها رشنبه سوری برای قدیم سنت بوده
      نه برای ما حا لا کاشکی آتش ددرست می کردن نه بمب ترقه

    • بدون نام

      یکی از مزخرف ترین شب هایی که ایرانی ها اختراع کردند که اصلا معلوم نیست روی چه حسابی البته نه قدیم ها الان که خمپاره وارپی جی وموشک وچیز های خطر ناک دیگه مد شده من که از دو روز قبل رفتن تو کوچه وخیابان رو برای بچه‌ها م ممنوع میکنم حتی مدرسه اگر باز باشه

    • بدون نام

      کابر 14.17اگه قربانی نمیگیره برو ترقه بازی

      پاسخ ها

      • مهدی

        خب راست میگه این حماقت ها و بیشعوری هاست که این کارهارو میکنن چرا توی قدیم این مرگ و میر ها بنود این سوختگی ها نبود چون عقل داشتن و برای خودشون و اطرافیانشون ارزش قاعل بودن ولی العان هیچی کلا ارزش که هیچی حتی خودشون هم برای خودشون عزیز نیستن
        اخه این چه کاریه ....

    • بدون نام

      تورو خدا با خودتون اینجوری نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر4شنبه سوزی
        سال گذشته پدر بزرگ مادر دوستم تو استانبل
        خودسوزی کرد87ساله بود.مث گندم.

    • مبینا

    • دو هزار سال قبل از میلاد

      بابا این چهارشنبه سوزی و این خرافات رو چرا جوونا دنبال میکنن ؟؟
      بعد دختر پسرهای نادان میگن ما آزادی نداریم .باید روسری نزاریم . بشینیم ببینم .

    • دو هزار سال قبل از میلاد

      اگه باورهای دینی و مذهبی درست هم بود بعضیا قبول نمیکنن . یه شبه میخوان مثل اروپایی ها زندگی کنن در حالی که از لحاظ فرهنگی خیلی ضعیف هستن

    • لیندا

      انشاءالله حالش زودترخوب میشه

    • بدون نام

      همچین گفتن قربانی من فکر کردم خدای نکرده مرده خدارو شکر بخیر گذشته
      حالا یادش میمونه دیگه کارهای خطرناک نکنه

    • علی

      ما تا بحال کدوم رسم و رسوممون رو درست اجرا کردیم چهارشنبه سوری هم شده کسب در آمد برای یه عده سود جو که با ساختن ترقه های غیر استاندارد بلای جون بچه هامون شده

    • بدون نام

      اهواز و ابادان سیلندر گاز ال پی جی میندازن وسط اتیش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج