جاباما
۶۸۴۹۴۵
۲ نظر
۵۰۹۱
۲ نظر
۵۰۹۱
پ

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

در این مطلب قصد داریم ۱۰ پیشنهاد عالی و در عین حال متفاوت را با چاشنی تکنولوژی‌های روز به شما برای تهیه کادوی روز مادر ارائه دهیم.

برترین ها - محمد کاملان: هر سال با نزدیک شدن بهار و فرارسیدن سالی جدید به فکر تهیه عیدی می‌افتیم و از مدتی قبل به دنبال بهترین کادو برای عزیزانمان هستیم. اغراق نیست اگر بگوییم امسال دو عید نزدیک هم قرار گرفته‌اند و این کار را بیش از پیش دشوار ساخته‌اند. اولین عید روز مادر است و در پی آن عید نوروز، با این حساب برای تهیه کادو برای روز مادر باید کمی وسواس به خرج داد تا بتوان بهترین و در عین حال مناسبترین و جدیدترین هدیه را برازنده مادران و همسران تهیه کرد.

در این مطلب قصد داریم ۱۰ پیشنهاد عالی و در عین حال متفاوت را با چاشنی تکنولوژی‌های روز به شما برای تهیه کادوی روز مادر ارائه دهیم.

۱. قاب عکس دیجیتال

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

برای همه ما دیدن عکسها و مرور خاطراتی که با آن‌ها داشته‌ایم همیشه لذت بخش بوده است. شما هم می‌توانید با تهیه کردن یک قاب عکس دیجیتال لذت مرور همیشگی عکس‌ها و خاطرات شیرین آن‌را به مادر یا همسر خود هدیه دهید. قیمت قاب عکس‌های دیجیتال چیزی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.

۲. ماشین‌ ظرفشویی

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

بانوان زیادی از شستن ظرف‌ها گلایه دارند و آن‌را کاری بیهوده و تکراری می‌دانند. پس با این حساب خرید یک ماشین ظرفشویی شیک و در عین حال جدید می‌تواند بانوی منزل شما را بسیار خوشحال کند. در نظر داشته باشید ماشینی تهیه کنید که تا حد امکان از فناوری‌های جدید در آن استفاده شده باشد تا بهترین خرید را انجام داده باشید.

البته توجه به میزان مصرف و تعداد اعضای خانواده هم بسیار مهم و ضروری می‌نماید. قیمت ماشین ظرفشویی از حدود ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۵.۵ میلیون تومان نوسان دارد که آن هم بستگی به سال تولید و فناوری موجود در آن دارد.

۳ـ دستگاه فشارسنج دیجیتال

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

اگربه دنبال هدیه‌ای کاربردی برای مادر خود هستید از دستگاه فشار سنج دیجیتال غافل نشوید. دیگر زمان کار با فشار سنج‌های قدیمی به پایان رسیده و با خرید فشار سنج دیجیتال می‌توانید از پیشرفت تکنولوژی بهره ببرید و در عین حال با خیالی آسوده فشار خون عزیزان خود را بگیرید. قیمت دستگاه فشار سنج دیجیتال با توجه به کارایی و فناوری موجود در آن بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در نوسان است.

۴ـ دستگاه تصفیه هوا

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

هوا، ماده‌ای گرانبهاست که دائما در حال تنفس آن هستیم و با توجه به افزایش آلودگی هوا باید بیشتر مراقب هوایی که تنفس می‌کنیم باشیم، خوشبختانه مثل همیشه تکنولوژی به کمک ما آمده و این مشکل را تا حدودی رفع کرده است. حتما می‌پرسید چطور؟ پاسخ شما این است، دستگاه تصفیه هوا. شما با تهیه دستگاه تصفیه هوا می‌توانید هوایی تازه به اعضای خانواده خود هدیه دهید و نفسشان را تازه کنید. قیمت این هوای تازه هم از حدود ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدود ۳ میلیون تومان در نوسان است.

۵. ترازوی دیجیتال

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

برکسی پوشیده نیست که تناسب اندام و داشتن وزنی ایده‌ال برای خانمها بسیار مهم است. با این حساب چه فرصتی بهتر از اینکه از فناوری‌های جدید بهره بگیریم و ترازویی دیجیتالی برای همسر عزیزتر از جان‌تان تهیه کنید تا با هر بار استفاده از آن به یاد شما بیفتد و سریعتر به وزن ایده‌آ‌ل برسد، این هم جادوی عشق دیگر چه می‌شود کرد! قیمت ترازوی دیجیتال از حدود ۳۰ هزار تومان شروع و به حدود ۶۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

۶. لوازم مدرن ورزشی

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

با ماشینی شدن زندگی امروزی تمایل مردم برای ورزش کردن هم بیشتر شده است. این مسئله در بین خانمها بیشتر طرفدار دارد به خصوص اینکه بانوان تناسب اندام برایشان اهمیت بیشتری دارد. بدیهی است هرکاری ابزاری مورد نیاز خود را طلب می‌کند و داشتن وسائل ورزشی پیشرفته و مجهز هم از این قائده مستثنی نیست. لوازم‌های ورزشی دیجیتال زیادی را در بازار شاهد هستیم، از تردمیل گرفته تا مچ‌بندهای هوشمند که همزمان ضربان قلب و فشار خون شما را نشان می‌دهند گزینه مناسبی برای هدیه روز مادر به‌حساب می‌آیند. این لوازم مدرن ورزشی از ۳۰۰ هزار تومان به بالا در بازار پیدا می‌شوند.

۷. گوشی هوشمند

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

اگر قصد هدیه گوشی هوشمند به عزیز خود دارید از دو یا سه هفته قبل به صورت نامحسوس سعی کنید سلیقه او را در این زمینه جویا شوید تا راحت‌تر گوشی باب میل وی خریداری کنید. هزینه‌ای که برای خرید گوشی باید در نظر بگیرید از ۸۰۰ هزار تومان به بالا است.

۸ـ گل، گل، گل

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

از خرید گل غافل نشوید. به جرات می‌توان گفت بانویی را نمی‌توان پیدا کرد که گل دوست نداشته باشد. شاید بگویید قصد خرید کادویی دیجیتالی دارید پس گل نمی‌تواند نقشی داشته باشد. سخت در اشتباه هستید پاسخ شما دو جواب دارد. اول اینکه هر کادویی که تهیه کنید می‌توانید در کنارش شاخه گلی هم به عزیز دلتان هدیه دهید و پاسخ دوم اینکه فناوری آن قدر پیشرفت کرده است که می‌توانید گلهای دیجیتال خریداری کنید. تعجب نکنید گلهای دیجیتالی که که دارای ریموت هستند که رنگ آن را می‌توان تغییر داد و میزان نور آن‌ها را می‌توان کم یا زیاد کرد بدون این‌که نیاز به نگهداری خاصی داشته باشند. قیمت این نوع گل‌‌های دیجیتالی هم از ۵۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان متغییر است. پس گل را فراموش نکنید.

۹ـ گجت‌های آشپزخانه

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر

درست است که زندگی ماشینی امروزی دغدغه‌های ‌خاص خود را دارد ولی باید قبول کرد ورود تکنولوژی به آشپزخانه‌ها هم کمک شایانی به بانوان در انجام کارهای روزمره دارد. گوشت‌کوب‌برقی، خرد‌کن، غذاساز را می‌توان از تجهیزات مدرنی دانست که زمان زیادی را برای بانوی منزل صرفه جویی می‌کنند. برای خرید هر کدام از این گجت‌ها نیاز به صرف هزینه زیادی نیست. قیمت این نوع محصولات از حدود ۱۵۰ هزار تومان شروع می‌شود که با توجه به گستردگی نوع محصول و شرکت تولید کننده آن متغییر است.

۱۰ـ کارت هدیه

ایده‌هایی با طعم تکنولوژی برای هدیه روز مادر
اگر تمام مطلب بالا را با ما همراه بودید و در انتها باز هم نتوانستید گزینه‌ای را برای خرید انتخاب کنید هیچ نگران نباشید زیرا فناوری اینجا هم به کمک شما آمده تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر گزینه خاصی مد نظرتان نیست بهتر است خرید را به عهده عزیز خود گذاشته و علاوه بر هدیه‌ای که به او می‌دهید لذت خرید را هم به وی هدیه دهید. با این کار مطمئن خواهید شد همسر یا مادرتان چیزی را تهیه خواهد کرد که صد در صد طبق میل خودش است و از طرفی شما هم از سردرگمی در خرید آسوده می‌شوید.

در پایان امیدواریم با الهام گرفتن از ایده‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم خریدی آسان و شیک و در عین‌حال دلپذیر داشته باشید و دل همسر یا مادر عزیزتر از جان خود را شاد کنید. پیشاپیش هم روز مادر و زن را به تمامی بانوان سرزمینمان شادباش می‌گوییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه به فکر خودمون نمیرسه؟؟پول باشه بهتر از اینها رو میخریم براشون

    • دورقی

      دستگاه فشار سنج دیجیتال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج