۶۸۴۹۷۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«خندوانه» هنوز استودیو ندارد!

با این که پیش از این اعلام شده بود «خندوانه» در مرحله ساخت دکور است، اما این برنامه هنوز استودیو هم ندارد.

تسنیم: چند ماه است که فصل چهارم برنامه تلویزیونی «خندوانه» به پایان رسیده است. برنامه تلویزیونی که با اجرا و کارگردانی رامبد جوان به روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت و حالا دیگر به یکی از برنامه‌های محبوب تلویزیون بدل شده است. چهارمین فصل از برنامه «خندوانه» بدون عروسک محبوب «جناب خان» آغاز شد و بدون او نیز به پایان رسید. فقدانی که علت آن در نمایشگاه مطبوعات سال ۹۵ پرده برداری شده و علت آن اختلاف رامبد جوان و تهیه‌کننده مجموعه «کوچه مروارید» بود.

«خندوانه» هنوز استودیو ندارد!

حال بعد از گذشته حدود 6 ماه از آخرین قسمت فصل چهارم برنامه تلویزیونی«خندوانه»، فصل پنجم این برنامه در واپسین روز‌های اسفند 96 به روی آنتن می‌رود. در این فصل جدید عروسک «جناب خان» با صدا پیشگی محمد بحرانی نیز حضور دارد.

با این که پیش از این اعلام شده بود برنامه خندوانه در مرحله ساخت دکور است؛ اما شنیده‌ها حاکی است که این برنامه هنوز استودیوی مشخصی را برای ساخت دکور پیدا نکرده است. استودیو‌یی که پیش از این برنامه «خندوانه» در اختیار داشته است،‌ متعلق به ستاد بحران بوده که بخاطر حوادث اخیر در کشور، این فضای دیگر نمی‌تواند در اختیار گروه خندوانه قرار بگیرد.

علی احمدی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در حال حاضر مسئول انجام کارهای پیش تولید این برنامه است، او به تازگی چند مکان را برای تولید برنامه «خندوانه» در نظر گرفته است؛ اما این مکان‌ها نیز هنوز قطعی نیست.

پیش بینی می‌شود که با تولید برنامه «خندوانه» و پخش از شبکه نسیم، برنامه «دورهمی» به روال پخش سابق خود (یعنی پخش به صورت پنجشنبه و جمعه) بازگردد.

در پایان باید گفت که طبق صحبت‌های مدیران رسانه ملی برنامه تلویزیونی «خندوانه» قطعاً در روزهای پایانی سال 96 به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pepero

      هیچ نظری ندارم . هرچی نظر میدم غیرقابل انتشار
      خو بگو پیام نده تا ندم . بگم همه چی ارومه من چقد خوشحالم انتشار میدی

    • محمدرضا بختیار

      ای کاش این برنامه ارزشش را در دل شاد کردن ملت در دل خود جای دهد و موشکی شود پر از شادی و خنده برای تک تک خانه های غم نشسته و شاد گریزان که در اثر تحمیل نامدیریتی های اقتصادی فقر و افسردگی را با چتری وسیع به اجبار به آنها تقدیم کرده است ولحظه ای را در لوح و تصویر خود همدرد و همیار و همساز خالی شدن خانه ها از فرار این همه رنج و فشار نابحق نابحق بشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج