۶۸۵۰۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تجلیل از ایرج طهماسب در جشنواره حسنات

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت: هفتمین جشنواره حسنات اردیبهشت از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: رسول صدرعاملی عصر سه‌شنبه در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به تغییر زمان برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: این دوره از جشنواره با توجه به مشکلات مالی و کمبود اعتبار قرار است ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شود.

تجلیل از ایرج طهماسب در جشنواره حسنات

او همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از «ایرج طهماسب» نیز اشاره کرد و گفت: به منظور قدردانی از زحمات این هنرمند فرهیخته که سال‌هاست لبخند را بر لب مردم ایران نشانده است مراسم تجلیلی را برای وی برگزار می‌کنیم.
وی همچنین با بیان اینکه داوران هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان معرفی شده‌اند، اضافه کرد: از این رو مریم کشکولی، ابوالقاسم نظرپور و امیر سحر خیز در بخش پویانمایی، شادمهر راستین، کامپوزیا پرتوی و امرالله احمد جو در بخش فیلم‌نامه و کیومرث پور احمد، محسن امیر یوسفی، محمد رضا فروتن، فریدون خسروی، هومن بهمنش، تینا پاکروان و لیلا ارجمند داوران بخش فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند هفتمین جشنواره حسنات هستند.
‌حسین ملایی، رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان نیز در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه جشنواره حسنات در اردیبهشت ماه علی رغم همه مشکلات با شور بیشتری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: حسنات جشنواره بومی اصفهان است و به عنوان موسسه غیر انتفاعی تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر این جشنواره به کار می‌گیریم.
محمد سعید عشاقی، جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز در ادامه این نشست با اشاره به ارسال یک‌هزار و ۷۰۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: تهران، اصفهان و گیلان پیشتاز ارسال اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره بودند.
وی افزود: هنرمندان تهران ۴۹۳، هنرمندان اصفهان ۲۶۵ و هنرمندان گیلان با ۱۰۱ اثر به دبیرخانه جشنواره حسنات ارسال کردند.جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با بیان اینکه در مجموع تعداد ۶۷۶ اثر در بخش داستانی، ۳۶۳ اثر در بخش مستند، ۱۱۲مورد فیلم کوتاه پویانمایی و ۵۵۰ اثر فیلمنامه به دبیرخانه جشنوراه هفتم ارسال شده است، اضافه کرد: در نهایت با نظر هیات انتخاب ۹۳ اثر به بخش مسابقه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان راه یافته است،.وی اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ اثر در بخش داستانی ، ۱۷اثر در بخش مستند ، ۱۳ اثر در بخش پویانمایی و در ۳۰ اثر در بخش فیلمنامه ۳۰ اثر به بخش مسابقه راه یافته است.
عشاقی همچنین به برگزاری هفته فیلم حسنات در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: منتخب فیلم‌های شش دوره گذشته جشنواره در فرهنگسراهای اصفهان و مراکز فرهنگی ۲۵ شهر و ۱۹ استان کشور و از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی همچنین با اشاره به ارسال ۶۰۰ اثر از شهروندان به بخش «هر شهروند یک فیلم کوتاه» در هفتمین دوره جشنواره حسنات افزود: این آثار با دوربین خانگی یا موبایل فیلمبرداری شده است.
جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه مسایل مهم کشور را با توان حسناتی خود برجسته سازی می کنیم، تاکید کرد: به طور مثال فرار مغزها یکی از دغدغه های مهم برای کشور ماست و بر این اساس امسال در بخش تجلیل های جشنواره حسنات، تقدیر از انجمن‌های خیریه طوبی که حمایت از نخبگان علمی را برعهده دارند دربرنامه قرار داریم.
وی تجلیل از خیریه‌های برتر حمایت از معلولان و خیریه نذر اشتغال را نیز از دیگر برنامه‌های هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اعلام کرد و گفت: اهدای جایزه زاون قوکاسیان از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است.
عشاقی با اشاره به اینکه جشنواره حسنات به همت زاون قوکاسیان پایه‌گذاری شده و برای این منظور در نظر داریم هر سال در جشنواره شبی به یاد زاون را داشته باشیم، گفت: با مروری بر آثار مرتبط و اهدای جایزه و تندیس مهربانی به یاد زاون عزیز، یاد این هنرمند بزرگ را زنده نگه می‌داریم.
گفتنی است که در پایان این نشست خبری از پوستر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با هنرمندی لیلا اکبری نیز رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج