۶۸۵۰۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حواشی بلیت‌های ۴۵۰ پوندی تور رولینگ استونز!

چارلی واتز، درامر گروه بزرگ رولینگ استونز، در گفتگوی کوتاهی که اخیرا با مجله NME داشت گفت مشکلی ندارد که گروه رولینگ استونز به کارش پایان دهد.

رسانه نوا: چارلی واتز، درامر گروه بزرگ رولینگ استونز، در گفتگوی کوتاهی که اخیرا با مجله NME داشت گفت مشکلی ندارد که گروه رولینگ استونز به کارش پایان دهد.

حواشی بلیت‌های ۴۵۰ پوندی تور رولینگ استونز!

این هفته گروه افسانه‌ای رولینگ استونز خبر برگزاری تور بزرگی را در بریتانیا اعلام کرد.

چارلی واتز، نوازندۀ ۷۶ سالۀ درامز و عضو گروه افسانه‌ای رولینگ استونز پس از انتشار این خبر گفتگوی کوتاهی با مجله ان‌ام‌ای انجام داد.

او دربارۀ احتمال پایان کار گروه گفت: «من عاشق دارمز زدن هستم و عاشق اینم که با میک و کیت و رانی روی صحنه بروم دیگر کاری به بقیه مسائل ندارم… ولی اگر رولینگ استونز بگوید که دیگر بس است ناراحت نمی‌شوم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این تور از اجراهای پیشین گروه بزرگ‌تر است گفت: «هیچ ایده‌ای ندارم… مشکل این است که ما دیگر مثل گذشته زیاد کار نمی‌کنیم و معمولا بین اجراهای زندۀ ما وقفۀ بزرگی هست.»

همچنین او در پاسخ به این سوال که آیا تور «No Filter» آخرین تور گروه خواهد بود گفت: «واقعا نمی‌دانم. خیلی مشتاق رسیدن روز یکشنبه ۸ جولای هستم که آخرین اجرای ما [در این تور] است اما فعلا فقط تا همین جا تصورش می‌کنم.»

او هیچ‌گاه به بازنشتگی فکر نکرده است هرچند زیاد پیش آمده که به پایان کار گروه فکر کرده باشد او می‌گوید: «از این متنفرم که پایان کار با خصومت ودلخوری باشد. دوست دارم مثلا میک یا من یا کیت یا هر کس دیگری بگوید… دیگر نمی‌خواهم ادامه دهم، حالا به هر دلیلی و ما هم بگوییم خب این پایان کار است. دلم نمی‌خواهد بحث یا مشکلی دربگیرد.»

او همچنین دربارۀ زندگی سلامتش صحبت کرد و اینکه دیگر مثل آن روزها سیگار نمی‌کشد و الکل مصرف نمی‌کند. «ما دیگر در دوران سالخوردگی هستیم و خیلی خوب است که این کارها را نمی‌کنیم. در این سن و سال سیگار کشیدن دیگر مثل زمانی که ۴۰ یا ۵۰ ساله هستی نیست. در دهه ۴۰ و ۵۰ همۀ ستارگان سینما سیگار می‌کشیدند. اما حالا شما ستاره‌ای را نمی‌بینید که سیگار بکشد یا الکی باشد. خوشحال که می‌بینم این چیزها دیگر مد نیست. از طرف دیگر این مسئله کاملا جز کلاب‌ها را از بین برده است… آنها دیگر هیچ شباهتی به آن چیزی که من می‌شناختم ندارند. خیلی بهداشتی شده‌اند.»

گروه رولینگ استونز اخیرا اعلام کرد که ماه‌های می و جون تور بریتانیا را آغاز خواهد کرد و در شهرهای لندن، منچستر، ادینبرو و کاردیف اجرا خواهد داشت. فروش بلیط‌های این تور از ۲ مارچ آغاز خواهد شد. هواداران بسیاری پس از مشاهدۀ قیمت بلیط‌ها در شبکه‌های اجتماعی ابراز ناراحتی و نگرانی کردند. قیمت بلیط‌های استادیوم لندن که روز ۲۲ می برگزار خواهد شد برای بخش ایستاده ۴۵۰ پوند و برای بخش صندلی‌ها از ۹۰ تا ۲۰۳ پوند است.

یکی از طرفداران این گروه در توئیتر خود نوشته است: «من عاشق رولینگ استونز هستم اما بلیطی که از ۹۰ پوند شروع می‌شود واقعا مسخره است. قیمت بلیط‌ها دیگر دارد دیوانه‌کننده می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج