جاباما
۶۸۵۱۸۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر کشور: بازرسی در استانداری‌ها تقویت شود

وزیر کشور در سخنانی اظهار داشت: در حوزه بازرسی جدی‌تر از گذشته وارد شوید این حوزه باید تقویت شود؛ همچنین بازرسی‌ها در استانداری ها تقویت شود.

خبرگزاری ایسنا: جلسه شورای معاونین وزارت کشور امروز شنبه ١٢ اسفندماه با حضور تمامی معاونان و روئسای مراکز تابعه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

رحمانی فضلی در این جلسه احکام طالبی رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و خانم نظری مشاور جدید امور بانوان و خانواده وزارت کشور را به آنها ابلاغ کرد.

وزیر کشور در سخنانی اظهار داشت: در حوزه بازرسی جدی‌تر از گذشته وارد شوید این حوزه باید تقویت شود؛ همچنین بازرسی‌ها در استانداری ها تقویت شود.

رحمانی فضلی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حفظ بیت المال افزود: اموالی که از پول و منابع بیت المال تهیه می‌شود باید به طور حساس از آن مراقبت شود در این خصوص نیز معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت کشور اقدامات لازم را در رابطه با حفظ و استفاده صحیح از اموال بیت المال در تمامی حوزه های زیرمجموعه این وزارتخانه انجام دهد.

وی خانم نظری مشاور جدید امور بانوان وزارت کشور را فردی دارای فکر و ایده معرفی کرد و گفت: مشاور جدید امور بانوان وزارت کشور در راستای توانمندسازی، ارتقای موقعیت بانوان، افزایش مشارکت بانوان، رسیدگی به حقوق اجتماعی بانوان، تحقق خواسته ها و مطالبات شان گام های اساسی بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت برتوچراهرچه من مینویسم سانسورمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟؟

    • بدون نام

      مدیران دانا== کشور آباد

    • بدون نام

      اگر بازرسی جواب میداد اختلاس بانکی , گمرگی ....پیش نمی امد . فقط و فقط ازادی مطبوعات مستقل و فضای مجازی می تواند جلوی فساد رو بگیره , به خاطر همینه باندهای فساد و ایادی به ظاهر دلسوز , با این دو منبع مخالفت می کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج