۶۸۵۲۴۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

شایعات جدید درباره HTC DESIRE ۱۲

ماه گذشته بود که خبر دادیم یکی از گوشی‌های هوشمندی که HTC می‌خواهد در آینده نه چندان دور به بازار عرضه کند، تحت عنوان Desire ۱۲ در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. این گوشی میان‌رده تنها محصول جدید اچ‌تی‌سی نخواهد بود. اطلاعات جدید درباره محصولات HTC که قرار است عرضه شوند می‌گویند که نسخه پلاس این گوشی هم در دست ساخت قرار دارد.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - صوفیا نصرالهی: ماه گذشته بود که خبر دادیم یکی از گوشی‌های هوشمندی که HTC می‌خواهد در آینده نه چندان دور به بازار عرضه کند، تحت عنوان Desire ۱۲ در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد. این گوشی میان‌رده تنها محصول جدید اچ‌تی‌سی نخواهد بود. اطلاعات جدید درباره محصولات HTC که قرار است عرضه شوند می‌گویند که نسخه پلاس این گوشی هم در دست ساخت قرار دارد.

برخلاف مدل‌های معمولی که از پردازنده‌های مدیا تک چهار هسته‌ای استفاده می‌کردند، نسخه پلاس HTC Desire ۱۲ با تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است، راهی بازار می‌شود. به علاوه گوشی هوشمند Desire کمی ارتقای کیفیت پیدا کرده و با صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی بزرگتر با کیفیت رزولوشن HD+(۱۴۴۰*۷۲۰ پیکسل) و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ قرار است خودش را بین بقیه گوشی‌های هوشمند به رخ بکشد.

بقیه نکات برجسته این گوشی شامل رم ۳ گیگا بایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین پشتی ۱۳ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری با توان ۲۹۶۵ میلی‌آمپر بر ساعت است. نسخه پلاس HTC Desire ۱۲ از تکنولوژی شارژ سریع ۳ بهره می‌برد. باتری این گوشی برای ۲۶ ساعت مکالمه، ۷۴ ساعت پخش موسیقی و ۲۱ روز ماندن در حالت استندبای ظرفیت دارد.

هنوز مشخص نیست که HTC دقیقا چه زمانی از گوشی‌هایDesire ۱۲ وDesire ۱۲ plus رونمایی خواهد کرد. اما بنظر می‌رسد بهار امسال زمانی باشد که بالاخره چشم ما به دیدن این گوشی‌ها روشن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج