جاباما
۶۸۵۲۷۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آقای سلطانی‌فر، خادم نظام سیاسی را تحریک کرد!

سالیان سال است که با دیپلماسی پنهان در صدد رفع و رجوع عبور از برخی نظم های بین المللی ورزش هستیم! جامعه ورزش همراه و همگام نظام سیاسی کشور شعار می دهد اما به دلیل قدرت نظم بین المللی مجبور به سرخم کردن در دیپلماسی پنهان هستیم.

اميد فراغت در روزنامه قانون نوشت:

آقای سلطانی فر!

سالیان سال است که با دیپلماسی پنهان در صدد رفع و رجوع عبور از برخی نظم های بین المللی ورزش هستیم! جامعه ورزش همراه و همگام نظام سیاسی کشور شعار می دهد اما به دلیل قدرت نظم بین المللی مجبور به سرخم کردن در دیپلماسی پنهان هستیم.

آقای سلطانی فر!

دنیای امروز دنیای یک‌پارچگی اطلاعات و فرهنگ است، دوره تبلیغات و شعارهایی که فقط مصرف داخلی دارند، به سر آمده است و خودتان نیز اين موضوع را نیک می دانید اما به دلیل عدم آینده نگری آنچنان غرق در شعارها شده بودیم که اکنون مجبور به عبور از برخی شعارها هستیم، اگر عبور نکنیم مجبور به پرداخت هزینه های سنگین خواهیم شد.

آقای سلطانی فر!

حاکمیت بین ادبیات مردم و ادبیات نظام بین الملل به یک روش منطبق با ادبیات جدید نرسیده و این سردرگمی به نوعی قابل درک است. بارها گفته ام که شما به عنوان نماینده دولت باید به تصمیم سازان انتقال مفاهیم و البته واقعیت ها را کنید! باید به گونه‌ای عملکرد داشته باشید که به عنوان بازویی توانمند واقعیت های جامعه و همین‌طور ادبیات نظام بین الملل را شرح دهید و اگر هم اکنون بازنده شوید به برنده بودن در آینده می ارزد.

آقای سلطانی فر!

استعفا و نامه های رسول خادم پر از نکته و البته نقشه راه است. خادم درس خوانده سیاست است و نمای پیدا و پنهان و همین طور حرکت زمان را به خوبی درک کرده و بر همین اساس در این نقطه از زمان و مکان نقطه عطفی ایجاد کرده که تصمیم سازان و تصمیم گیران درک موقعیت کرده و چاره کار کنند.

آقای سلطانی فر!

اگر هوشمند نباشیم به تاریخ خواهیم باخت. برخی حرکت ها و البته مقاومت ها فقط برای ثبت در تاریخ است و گرنه راهگشا و چاره گشای گرفتاری های مردم نیست، جامعه ورزش به ادبیات نظام سیاسی کشور احترام گذاشته و خواهد گذاشت اما باید پذیرفت که تاکنون بازی باخت- برد را به پیش برده ایم!

آقای سلطانی فر!

به عنوان یک شهروند مسئول از شما تقاضا دارم سیر حرکت جامعه را بشناسید و خودتان دست به اصلاح بزنید تا اینکه اجبار زمان ما را به اصلاح امور ورزشی وا دارد. همواره گفته ام که جامعه ورزشی و به خصوص ساختار ورزش می تواند به عنوان یک ماکت کوچک جامعه بسیاری از تابوها را بشکند اما اگر قرار است که در مواضع ایدئولوژیک مان بمانیم باید در یک فضای یک‌پارچگی باشد، یعنی درون و بیرون مان در یک راستا باشد.

آقای سلطانی فر!

جامعه ورزشی تابعی از نظام سیاسی است اما همان طور که نظام سیاسی تحلیل دارد مردم نيز به تحلیل رسیده اند و ممکن است گاهي این تحلیل با تحلیل نظام سیاسی تفاوت داشته باشد، باید هوشمند باشیم و به تفاوت برداشت ها تامل کنیم؛ چرا که اگر این گونه باشد در نقطه ای از زمان و مکان که احتیاج به هم افزایی داریم، قدرت هم افزایی تولید نکند.

آقای سلطانی فر!

مسیر تاریخ و ادبیات تاریخ با هیچ قوم و ملتی خویشاوندی ندارد؛ بنابراین لازم است که بدانیم در ادبیات دهکده جهانی در کدام نقطه ایستاده ایم و مقصد کجاست. اگر می خواهیم مبارزه کنیم باید مسئولان مانند اسکندر مقدونی در پیشانی لشكر باشند و این گونه مردم تمام و کمال پشت شما خواهند بود و مثل شما شمشیر زنی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩ...!!!
      ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺨﺎﻃﺮﻡ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!
      ﻧﻪ ﺩﺭ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺣﺮﻓﯽ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!
      ﻧﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!
      ﻭ ﻧﻪ ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺧﻄﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...!
      ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺳﭙﯿﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ...!!!
      ﻭ ﭘﺪﺭﻡ ﮐﻤﯽ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺗﺮ ...!!!
      ﺍﻗﻮﺍﻣﻤﺎﻥ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ...!!!
      ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺎﮐﺴﭙﺎﺭﯼ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﮐﺒﺎﺏ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...!
      ﺭﺍﺳﺘﯽ ، ﻋﺸﻖ ﻗﺪﯾﻤﻢ ﺭﺍ ﺑﮕﻮ...!
      ﺍﻭ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺶ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺩﯾﮕﺮﯼ، ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ می برﺩ...!
      ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﻮﺭﮐﻨﯽ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ...!
      ﻭ ﻣﺪﺍﺣﯽ ﮐﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ
      ﻭ ﺍﺷﮏ ﺗﻤﺴﺎﺡ ﻣﯿﺮﯾﺰﺩ ...!!!
      ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ
      ﻣﻦ می مانم ﻭ ﮔﻮﺭﺳﺘﺎﻥ ﺳﺮﺩ ﻭ ﺗﺎﺭﯾﮏ
      ﻭ ﻏﻢ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﺍﻡ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﻢ می ماند...!!!
      من می مانم و خدا.....
      با احساس خجالتی که ای مهربان چرا همیشه مرا از تو و دینت ترسانده اند..
      چرا...؟؟؟

      مرحوم حسین پناهی کردن که هیچ کشوری چشم دیدن ایرانی جماعت نداره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج