۶۸۵۲۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عسگری: می‌توانیم از المپیک با طلا برگردیم

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: ایران پتانسیل بالای کسب موفقیت دربزرگترین میدان‌ها را دارد به شرط آنکه همه اهالی تکواندو باوفاق و همدلی برای این هدف تلاش کنند.

خبرگزاری مهر: سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: ایران پتانسیل بالای کسب موفقیت دربزرگترین میدان‌ها را دارد به شرط آنکه همه اهالی تکواندو باوفاق و همدلی برای این هدف تلاش کنند.

فریبرز عسگری با بیان مطلب فوق گفت: خوشحالم که کمیته فنی به بنده اعتماد کرد و وظیفه هدایت تیم ملی را یک بار دیگر به من واگذار کرد. این موضوع وظیفه بنده را برای رسیدن به موفقیت در میدانهای پیش رو سنگین تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این دوره شاهد بودیم که مربیان مورد نظر فدراسیون برنامه های خود را ارائه داده و با حضور در جلسه کمیته فنی از آن دفاع کردند. مهدی بی باک و سید نعمت خلیفه نیز از مربیان مطرح دنیا هستند و همه باید کمک کنیم تکواندو در بالاترین جایگاه خود قرار بگیرد.

عسگری در مورد برنامه های خود نیز گفت: بدون شک هدف تمام برنامه ها شایسته سالاری است. ضمن اینکه باید گام به گام پیش برویم. یعنی ابتدا باید مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی را مد نظر قرار داد و در دراز مدت با حضور در برخی از گرند پری ها و تورنمنت ها که با رصد دقیق امتیازات و هدفمند انشاءا... صورت پذیرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو که سابقه مربیگری در المپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه دارد ادامه داد: یکی از اهداف ما افزایش امتیاز تکواندوکاران جوان و بالا آمدن رنکینگ این دست تکواندوکاران است که هم مدعیان خود را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش دهیم و هم اینکه حاشیه امنیت در تیم ملی برای تکواندوکار وجود نداشته باشد. با این برنامه رقابت در اردوی تیم ملی بالا خواهد رفت.

عسگری به انتخاب همکاران خود نیز اشاره کرد و گفت: علی محمد بسحاق همانند گذشته در کنار من خواهد بود و به احتمال زیاد یک مربی دیگر را به کادر خود اضافه خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: من نماینده تمام مربیان ایرانی هستم و امیدوارم همه بزرگان تکواندو همانند گذشته این شاگرد خود را مورد لطف و عنایت قرارداده و هرجا لازم دانستند بنده را راهنمایی کنند. چرا که مطمئن هستم بدون راهنمایی و کمک اهالی تکواندو کاری از پیش نخواهیم برد.همه اهالی تکواندو برای موفقیت و سربلندی تیم ملی تکواندو ایران کمک کنند.

قابل ذکر است کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان جلسه ای چند ساعته فریبرز عسگری را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج