۶۸۵۳۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ریاضی: امیدواریم خادم را از استعفا منصرف کنیم

رییس هیئت کشتی خراسان رضوی معتقد است رژیم صهیونیستی با به خدمت گرفتن کشتی‌گیران روس برای ایران مشکلات زیادی بوجود آورده است.

ایسنا: رییس هیئت کشتی خراسان رضوی معتقد است رژیم صهیونیستی با به خدمت گرفتن کشتی‌گیران روس برای ایران مشکلات زیادی بوجود آورده است.

مسعود ریاضی در خصوص خبری که مبنی بر استعفای روسای هیئت کشتی استان‌های سراسر کشور منتشر شده‌است، اظهار کرد: آقای رسول خادم با رای ۴۰ عضو مجمع انتخاب شده و رزومه‌ای قدرتمند در کارنامه دارد. ایشان از وزن ۴۸ کیلو تا ۱۲۰ کیلوگرم در کشتی کشورمان در تمامی رده‌ها افتخارآفرینی کرده و دوران حضورش در راس فدراسیون کشتی زمینه‌ساز اتفاقاتی خوب برای کشتی ایران در دنیا بوده‌است.

وی افزود: واقعیت امر این است که کشتی ایران نیاز مبرمی به این مدیر توانمند ورزشی دارد، البته وی در این مدت به خاطر اتفاقاتی که در کشتی میان علیرضا کریمی و نماینده روسیه رخ داد، فشار زیادی را تحمل کرد، اما نباید اجازه دهیم تا چنین سرمایه‌ای را ورزش کشور و به ویژه کشتی از دست بدهد.

ریاضی تصریح کرد: در سال‌های گذشته نمایندگان کشتی رژیم صهیونیستی، خیلی زود از گردونه رقابت خارج می‌شدند و کشتی ایران به نمایندگان این تیم برخورد نمی‌کرد اما با توجه به حضور کشتی‌گیران روس در تیم رژیم صهیونیستی متاسفانه این مشکل ابعاد جدیدی یافته‌است.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ورزش ایران برای عدم مبارزه با رقبای اسراییلی از تاکتیک صدور گواهی پزشکی استفاده می‌کند، تاکید کرد: چنین حرکتی به گمانم افتخارآمیز نیست، حرف خادم حرف درستی است و معتقدیم که اگر قرار نیست با نمایندگان این کشور جعلی روبه‌رو شویم، چه بهتر که این مهم توسط سیاست‌مداران کشورمان رسما اعلام شود. بدون شک هر ایرانی غیرتمندی با چنین موضوعی موافق است.

ریاضی تصریح کرد: امیدوارم موضوع استعفای خادم با برگزاری مجمع فوق‌العاده که درخواستش را به آقای لایق، دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرده‌ایم حل شود و وی متقاعد شود که ریاست فدراسیون را ترک نکند.

وی در خصوص وضعیت هیات کشتی خراسان رضوی پس از انتخابش به عنوان رییس این هیات گفت: هیات کشتی خراسان رضوی چندماهی به وسیله سرپرست اداره می‌شد، البته نباید از تلاش و دلسوزی آقای زینل‌نیا که از پیشکسوتان کشتی خراسان است غافل شویم. متاسفانه تنها ۷ هزار تومان در حساب هیئت وجود داشت و حتی زینل‌نیا از جیب برای کشتی خراسان خرج کرده‌بود.

عضو شورای شهر مشهد افزود: در ابتدا تلاش کردیم تا کشتی خراسان بیش از پیش گسیخته نشود، در همین رابطه از طریق اسپانسر و خود خانواده کشتی توانستیم هزینه‌های اعزام به مسابقات و دیگر فعالیت‌های هیئت کشتی را پرداخت کنیم. با تامین منابع حدودا در دو ماه اخیر ۱۲۰ میلیون تومان بابت برگزاری برنامه‌های کشتی در خراسان رضوی خرج کردیم.

عضو شورای شهر مشهد در پاسخ به اینکه آیا چند شغله بودن سبب می‌شود که نتواند آنطور که باید و شاید به کشتی استان برسد، گفت: در اینکه گرفتاری زیادی دارم شکی نیست، در گذشته نیز بارها به پیشنهاد ریاست هیئت کشتی خراسان رضوی پاسخ منفی دادم اما این بار دوستان با دلایلی که آوردند سبب شدند تا حضور در انتخابات را بپذیرم. ضمن اینکه یکی از وظایف ما در شورای شهر با توجه به شعارهایی که در انتخابات داده‌ایم توجه ویژه به ورزش است. احساس کردم که می‌توانم در شورا وقت بیشتری را به ورزش اختصاص دهم.

وی افزود: نکته جالب اینکه پس از حضور در کشتی تمامی اعضای شورای شهر و همچنین شهردار مشهد از این تصمیم حمایت کردند و گفتند اتفاق خوب و مثبتی است. حقیقت امر این است که اگر پیش از این وقتی برای خانواده و مسائل شخصی داشتم، با حضور در هیئت کشتی این زمان را صرف حضور در هیئت کشتی و پرداختن به مسائل مربوط به این رشته پرطرفدار می‌کنم. باید در همین رابطه از خانواده‌ام عذرخواهی کنم زیرا بابت زمان کمی که برای در کنار آنها دارم، شرمنده‌ام.

ریاضی در خصوص آخرین وضعیت سالن کشتی صحرایی مشهد تاکید کرد: دو سال بود که این سالن خاک می‌خورد و هیچ پیشرفتی در آن صورت نگرفته‌بود. حتی سکوهایی که برای رشته کشتی خطرناک هم هست، در این سالن ساخته‌شده‌بود اما در گام نخست این سکوها را جمع کردیم و سپس به بازسازی این سالن پرداختیم. مرمت سقف، تعمیر تاسیسات و بازسازی مدنظر انجام شده و هیات مشهد در حال تمیزکاری آن است. این سالن ۲ تشک قدیمی داشت که به زودی با افتتاح سالن پایگاه قهرمانی کشتی، تشک‌های نو نیز برای این سالن فراهم می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج