۶۸۵۴
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

آمنه دیه کامل یک انسان را می خواهد

ديه كاملم را مي‌خواهم؛ در واقع ديه يك انسان؛ دادگاه مطرح كرده كه ديه زن، نصف ديه مرد است و به من نيز نصف آن تعلق مي‌گيرد كه من اين موضوع را قبول نكردم.

آمنه بهرامي گفت: نصف درمانم صورت گرفته است و تاكنون ۵۰۰ ميليون براي اين موضوع هزينه كردم و ۴۰۰ ميليون ديگر نيز براي درمانم احتياج دارم؛ در اين خصوص دولت ۳ وعده داده است كه با گذشت ۶ روز هنوز اجرا نشده است كه يكي از اين وعده‌ها، درمان بوده است.

مجيد موحدي ۷ سال پيش پس از خواستگاري از آمنه بهرامي و دريافت پاسخ منفي با پاشيدن اسيد به صورت آمنه، وي را براي هميشه نابينا و صدمات جبران ناپذيري را به صورت او وارد كرد.

و امروز آمنه بهرامي با گذشت از قصاص مجيد در خصوص اينكه آيا كشور‌هاي اسپانيا و ايتاليا از تو حمايت كردند، اظهار داشت: كشور‌هاي اسپانيا، ايتاليا و هلند در خصوص درمان و ادامه زندگي، خواستار كمك به من بودند و در واقع با اين شرايط در هر كشوري مي‌رفتم، حمايت مي‌شدم.

وي ادامه داد: ديه كاملم را مي‌خواهم؛ در واقع ديه يك انسان؛ دادگاه مطرح كرده كه ديه زن، نصف ديه مرد است و به من نيز نصف آن تعلق مي‌گيرد كه من اين موضوع را قبول نكردم.

اين دختر جوان گفت: پرونده‌ام در خصوص موضوع ديه در حال بررسي است و در حال حاضر اين پرونده براي رسيدگي مجدد به دادگاه برگشته است.

آمنه بيان كرد: در دادگاه اعلام شد كه از نظر قرآن موضوع ديه بررسي مي‌شود كه من گفتم اين موضوع را قبول ندارم چرا كه در قرآن آمده است كه زن نيمه كامل‌كننده مرد است، نه نصف مرد؛ در حقيقت زن امروز ما كه پا به پاي مرد تلاش مي‌كند، چرا بايد نصف مرد باشد.

وي افزود: اين موضوع كه من نصف مجيد موحدي هستم را قبول ندارم، بخشش من از قصاص در ابتدا براي رضاي خداوند بود و اينكه مي‌خواستم ايران واقعي را به مردم نشان دهم همچنين به خاطر روح و روان خود نيز گذشت كردم.

اين دختر جوان عنوان كرد: ‌نصف درمانم صورت گرفته است و تاكنون ۵۰۰ ميليون براي اين موضوع هزينه كردم و ۴۰۰ ميليون ديگر نيز براي درمانم احتياج دارم؛ در اين خصوص دولت ۳ وعده داده است كه با گذشت ۶ روز هنوز اجرا نشده است كه يكي از اين وعده‌ها، درمان بوده است.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمنه دیه کامل یک انسان را می خواهد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر من حقشه.باید یک دیه کامل بدهند.این قانون که تصویب شده بود

    • مهراسا

      به نظرمن باید دیه کامل وبهش بدن حتما همینطوره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج