۶۸۵۴۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستورالعمل خسارت به فیبرنوری تدوین می‌شود

فرهاد معارفی در کارگاه آموزشی مشاوران و رابطان حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به حقوق انحصاری شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اجرای شبکه فیبرنوری بین استانی، برای جلوگیری از اجرای این مسیرها توسط سایران باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

خبرگزاری مهر: نائب رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: دستورالعمل جامعی برای خسارت به فیبرنوری در کشور در حال تهیه و تدوین است.

فرهاد معارفی در کارگاه آموزشی مشاوران و رابطان حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با توجه به حقوق انحصاری شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اجرای شبکه فیبرنوری بین استانی، برای جلوگیری از اجرای این مسیرها توسط سایران باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: براین اساس دستورالعمل جامعی برای جلوگیری از خسارت زدن دستگاههای دیگر به تجهیزات شبکه فیبرنوری کشور در حال تهیه و تدوین است.

معارفی همچنین گفت: مستند سازی املاک دولت یکی از تکالیف قانونی است و باید اموال دارای سند رسمی باشد.

در این مراسم دکتر صادقی سرپرست رفع اختلاف دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری مسئول بررسی به رسیدگی اختلافات دستگاههای ستادی نظیر شرکت ارتباطات زیرساخت است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدگی به اختلافات دستگاههای اجرایی، مستند قانونی وجود دارد، افزود: یکی از این مستندات آئین نامه رفع اختلاف بین دستگاههای اجرایی بوده و دیگری تبصره ۸ ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از اموال دولت است.

سرپرست رفع اختلاف دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه در شکایت های کیفری، صلاحیت رسیدگی به جرائم را نداریم ادامه داد: اما اختلافات حقوقی دستگاههای اجرایی در آئین نامه ها پیش بینی شده و به جهت جلوگیری از اعمال نظر محلی استانداری ها در شکایات ، در بند ۲ بخشنامه سال ۹۳ تاکید شد که هر دستگاهی شکایت کیفری علیه دستگاه دیگری دارد باید با معاونت حقوقی ریاست جمهوری آن را مطرح کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج