۶۸۵۴۹۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

در دنباله ای که برای فیلم انیمیشن «رالف خرابکار» ساخته شده، رالف و وانلوپ وون شویتز از بازی لیتواک به دنیای اینترنت می روند تا به دنبال قطعه جایگزین بازی ویدئویی وانلوپ یعنی شوگر راش، بگردند. جان سی. ریلی و سارا سیلورمن به جای رالف و وانلوپ صداپیشگی می کنند و تاراجی پی. هنسون در نقش یس، الگوریتم ارشد سایت بازتیوب، به دیگر صداپیشگان این انیمیشن پیوسته است. «رالف خرابکار ۲: رالف اینترنت را از بین می برد» (Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph ۲) روز 21 نوامبر 2018 روی پرده سینماها می رود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

فیلم جدید آرماندو یانوچی (کارگردان و نویسنده)، نگاهی کمدی به چشم انداز سیاسی روسیه در سال های ۱۹۵۰ دارد. بعد از مرگ استالین، یاران او برای کنترل آیندۀ کشور می جنگند، اما هدف اصلی زنده ماندن است. «مرگ استالین» (The Death of Stalin) بر اساس رمان مصور فرانسوی نوشتۀ فابیان نوری و تیه‌ری روبن و با بازی استیو بوشمی، آندریا رایزبارو، الگا کوریلنکو، پدی کانسیداین، سایمن راسل بیل، روپرت فرند، جیسن آیزاکس، مایکل پالین و جفری تامبر، ابتدا در جشنواره فیلم تورنتو و سپس در ایالات متحده نمایش داده خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

جدیدترین فیلم استنلی توچی به عنوان کارگردان «آخرین پرتره» (Final Portrait) نام دارد، که بر اساس کتاب «پرتره ای از جاکومتی» اثر جیمز لرد (نویسنده) درباره خاطرات او از نشستن مقابل آلبرتو جاکومتی (نقاش پرتره) ساخته شده است. این فیلم که در سال 1964 اتفاق می افتد، نگاهی منحصر بفرد به پروسه خلاقانه لرد (با بازی آرمی همر) برای مشاهده جاکومتی (جفری راش) برای کاری که نمی تواند تمامش کند و چند بار بازگشت لرد به خانه را به تأخیر می اندازد، دارد. «پرتره آخر» که نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده است، روز 23 مارس 2018، در سینماهای منتخب اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

اولین فیلم بلند کوری فینلی (نویسنده/کارگردان) با بازی الیویا کوک در نقش آماندا و آنیا تیلور-جوی در نقش لی‌لی، دو دوست دوران کودکی است که پس از جدا شدن از هم، با نیت کشتن پدرخوانده لی‌لی (با بازی پل اسپارکس) دوباره با هم ارتباط برقرار می کنند. نقشه آنها ماجرا را به آنجا می رساند که آنها یک شیاد محلی (آنتون یلچین) را استخدام می کنند تا به آنها کمک کند. فیلم سینمایی «توروبردها» (Thoroughbreds) با اکران در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۱۷ نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. منتظر اکران آن در سینماها در روز نهم مارس ۲۰۱۸ باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

آدام سندلر در فیلم سینمایی «هفته ...» (The Week Of) نقش پدری از طبقه متوسط را بازی می کند که مصمم است تا علیرغم ثروت هنگفت پدر داماد (کریس راک)، هزینه عروسی دخترش را بپردازد. با جمع شدن فاجعه ها روی هم، این دو خانواده کاملاً متفاوت کم کم شروع به اخت شدن با یکدیگر می نمایند. رابرت اسمیگل در این فیلم برای اولین بار کارگردانی یک فیلم بلند را تجربه می کند و فیلمنامه آن را نیز به کمک سندلر نوشته اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

جیسون کلارک در فیلمی که روایتگر رخدادهای ۱۸ جولای ۱۹۶۹ است، نقش تد کندی را بازی می کند، زمانی که کندی ماشینش را از روی پلی در جزیره ماساچوست به پایین می اندازد و مری جو کاپچنی (کیت مارا) را می کشد. جان کوران این فیلم را از روی فیلمنامه ای از اندرو لوگان و تیلور آلن کارگردانی کرده است. «چاپاکوئیدیک» (Chappaquiddick) سال گذشته در جشنواره فیلم تورنتو نقدهای اولیه خوبی دریافت کرد و قرار است ششم آوریل ۲۰۱۸ به نمایش عمومی درآید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

«باشگاه کتابخوانی» (Book Club) با نقش آفرینی دایان کیتون، جین فوندا، کندیس برگن و مری استینبرگن، ماجرای چهار دوست همیشگی را روایت می کند که پس از خواندن کتاب «پنجاه طیف خاکستری» زندگی شان عوض می شود. بیل هولدرمن اولین تجربه کارگردانی اش را با این فیلم داشته است و فیلمنامه آن را با ارین سیمز مشترکاً نوشته اند. فیلم «باشگاه کتابخوانی» با بازی اندی گارسیا، کریگ تی. نلسون، دان جانسون و ریچارد دریفوس، در نقش های مکمل این فیلم که قرار است 18 مه 2018 اکران شود، ظاهر شده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

وقتی که فیلم سینمایی «بگذار آفتاب به داخل بتابد» در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره فیلم کن پارسال به نمایش درآمد، که آخرین فیلم کلیر دنیس هم بود، جایزه SACD را برای بهترین فیلم فرانسوی با فیلیپ گارل برای «عاشقی برای یک روز» بدست آورد. کلیر دنیس فیلمنامه آن را با کریستین آنگو (رمان نویس) نوشت که از اثر Fragments: A Lover's Discourse از رولان بارتز الهام گرفته شده بود. ژولیت بینوش در این فیلم نقش هنرمند و مادر مطلقه ای را بازی می کند که در جستجوی عشق است ولی نمی تواند نیمه گمشده اش را بیابد. روز ۲۷ آوریل ۲۰۱۸، منتظر اکران فیلم «بگذار آفتاب به داخل بتابد» باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۴)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• «انتقامجویان: جنگ ابدیت» تاریخ اکران جدید 27 آوریل را دریافت کرده که یک هفته زودتر از تاریخی است که قبلاً اعلام شده بود.

• برد پیت و لئوناردو دی کاپریو قرار است در نهمین فیلم کوئنتین تارانتینو به نام «روزی روزگاری در هالیوود» همبازی شوند. دی کاپریو نقش ستاره سابق یک سریال تلویزیونی وسترن را بازی خواهد کرد و پیت نقش بدل او را بازی می کند. (منبع: THR)

• کریستن ویگ در حال مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم «زن شگفت انگیز 2» در نقش شروری به نام چیتا است. (منبع: Deadline)

• برایان کرنستون به آنجلینا جولی، سم راکول و بروکلین پرینس در فیلم اقتباسی تیا شاروک از روی کتاب کاترین اپلگیت با عنوان The One and Only Ivan که برنده مدال نیوبری است، پیوست. (منبع: Heat Vision)

• کریس همسورث در حال مذاکرات اولیه برای نقش آفرینی در فیلم اسپین-آف «مردان سیاهپوش» ساخته اف. گری گری است. (منبع: Heat Vision)

• وایولا دیویس و لوپیتا نیونگو نقش مادر و دختری را در فیلم «پادشاه زن» بازی خواهند کرد که فیلمی بر اساس داستانی واقعی از یک یگان ارتشی متشکل از زنان در قرن هجدهم و نوزدهم در آفریقا است. (منبع: THR)

• نیل برگر قرار است فیلمی اقتباسی از خاطرات سرگرد مری جنینگز هگار به نام «مثل یک دختر شلیک کن» را کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

• اکتاویا اسپنسر و تیگ نوتارو به مارک والبرگ و رز بایرن در کمدی «خانواده آنی» پیوستند. (منبع: THR)

• جما چن قرار است نقش مینروا را در مقابل کارول دنورز/کاپیتان مارول (با بازی بری لارسون) در اولین فیلم مارول با ابرقهرمان زن بازی کند. (منبع: Deadline)

• آنتوان فوکوآ در حال مذاکره برای کارگردانی نسخه جدیدی از فیلم «صورت زخمی» است. (منبع: Deadline)

• جینا رودریگز قرار است در اولین فیلم بلند جنیفر کیتین رابینسون، که یک کمدی رمانتیک از شبکه نتفلیکس به نام «یک فرد بزرگ» است، نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)

• کوئین لطیفه در فیلم «آرزوی هوپ» با کارگردانی لوری کولیر، بر اساس داستانی واقعی درباره دختر 12 ساله ای به نام هوپ استاوت، بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• ریک فاموییوا فیلمی اقتباسی از رمان مصور چارلز برنز به نام «حفره سیاه» را نوشته و کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج