۶۸۵۵۲۵
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

مذاکرات ۱۴ ساعته ذوالنوری و کروبی در حصر

یک نماینده اصولگرای مجلس از ۱۴ ساعت بحث و گفت‌وگوی دو نفره با کروبی در حصر خبر داد و گفت که برای گفت‌وگو با میرحسین موسوی اقدامی نکرده اما در عین حال مخالف صحبت با او نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اصولگرای مجلس از ۱۴ ساعت بحث و گفت‌وگوی دو نفره با کروبی در حصر خبر داد و گفت که برای گفت‌وگو با میرحسین موسوی اقدامی نکرده اما در عین حال مخالف صحبت با او نیست.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در توضیح جزئیات دیدارش با مهدی کروبی، گفت: بنده در مجموع در دوران حصر آقای کروبی حدود ۱۴ ساعت بحث خصوصی دو نفره داشته‌ام. این ۱۴ ساعت در طول زمان هفت سال حصر ایشان بوده که بحث‌ها نیز در دیدار دو نفره صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این بحث‌ها و صحبت‌ها نتیجه داشته است، گفت:‌ به هر حال بی‌نتیجه نبوده است.

ذوالانوری در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است با میرحسین موسوی نیز دیدار کند؟ گفت: من اقدامی نکردم البته مخالف نیستم که صحبتی کنم اما اقدامی انجام ندادم.

نماینده قم در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار با کروبی بر اساس درخواست او یا کروبی صورت گرفته است؟ گفت: جرقه این دیدار و رابطه از زمانی بود که آقای کروبی در سال ۸۹ بعد از فتنه در قم گیر افتاده بود. مردم خانه‌ای که ایشان در آن بودند را محاصره کرده و خیابان‌های اطراف علیه ایشان پر از جمعیت بود که شعار می‌دادند.

ذوالنوری یادآور شد: در آن زمان داخل آن ساختمان رفتم که غالب اعضای شورای تامین استان نیز در آن حضور داشتند. مشورتی با آنها کردم و گفتم که من با جناب آقای کروبی بحث دو نفره طلبگی داشته باشم. نظر آن‌ها را جویا شدم که همه گفتند پیشنهاد خوبی خیلی بود به همین دلیل حدود چهار ساعت با ایشان یعنی از ساعت ۱۲ شب تا چهار صبح دو نفری بحث کردیم. آقای کروبی لابه‌لای صحبت‌هایشان مطالبی را بیان می‌کرد که برداشتم این بود که ایشان تمایل به استمرار مباحث دارد مثلا جایی نکته‌ای را مطرح می‌کرد که وسطش آن را رها می‌نمود و می‌گفت در جلسه دیگری آن را تشریح می‌کند. تلقی من این بود که ایشان تمایل به ادامه بحث دارد که می‌گوید در جلسه دیگر این مطلب را بیان می‌نماید.

این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: ۲۰ روز بعد از آن اتفاق به ایشان زنگ زدم و گفتم اگر جنابعالی آمادگی دارید بحث ادامه پیدا کند. من حاضرم در هر جا که نظر شما باشد حضور پیدا نمایم. ایشان آدرس منزل را دادند و بعد جلسات دیگر مراوده در منزل ایشان برگزار شد و بحث‌ها انجام می‌شد.

ذوالنوری در پایان در پاسخ به این پرسش که هماهنگی‌ها جهت دیدارش با کروبی در زمان حصر چطور انجام می‌شد، گفت: نمی‌خواهم جزئیات را توضیح بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینقدر به این فتنه گر ساده لوح بها ندهید.

      پاسخ ها

      • سهیل

        فکر می کنم نظر مردم رو با همین + و _ ها خیلی بهتر میشه فهمید. اینکه مردم هم با شما هم نظر نیستن کاملا مشخصه! میزان مگر رای مردم نیست؟

      • مهدی

        آقای سهیل.همه روسای جمهور را اکثریت مردم انتخاب کردن.آیا همیشه انتخابشون درست بوده؟

    • بدون نام

      آخه کروبی اصلا توانایی 14 ساعت صحبت رو داره ؟؟

    • بدون نام

      یک نماینده (اصولگرا) با کروبی در حصر مذاکره کرده.
      اقا دیگه این کلمات باعث به وجد اومدن مردم نمیشه افولگرا و استمرار طلب هیچ فرقی با هم ندارن.

    • بدون نام

      ایشون را در جریان اخذ رشوه از بابک زنجانی باید محاکمه میکردید که این هین صواب بودوصلاح .و مانع اینهمه هزینه های بعدی میشدید

    • ا.ک

      احمدینژاد از بالا تا پایین مملکت و ساختارش رو داره به سخره و بی کفایتی میگیره تمام دارو دسشو بسیج کرده بر ضد نظام اونوقت صاف صاف داره میگرده! اونوقت اونطرف قضیه ....

    • آزاد

      خوبه که آدم پای اعتقاد درست خود بایستد و حتما برای برقراری عدالت باید بها داد

    • بدون نام

      فتنه گر ساده لوح نیست.موذی هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج