۶۸۵۵۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قابلیت دانلود ویدیو‌های YouTube در ۱۲۵ کشور

گوگل امروز اعلام کرد که قابلیت دانلود ویدیوهای YouTube و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین را در اختیار ۱۰۹ کشور دیگر قرار داده است تا این امکان از این پس در اختیار کاربران ۱۲۵ کشور دنیا قرار داشته باشد. در میان این نام‌‌ها، نام کشورمان ایران هم دیده می‌شود.

وبسایت شهر سخت افزار - جاسم فروزنده: گوگل امروز اعلام کرد که قابلیت دانلود ویدیوهای YouTube و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین را در اختیار ۱۰۹ کشور دیگر قرار داده است تا این امکان از این پس در اختیار کاربران ۱۲۵ کشور دنیا قرار داشته باشد. در میان این نام‌‌ها، نام کشورمان ایران هم دیده می‌شود.

در زمان‌های نه چندان دور کاربران برای دانلود ویدیوهای YouTube و تماشای آن‌ها به صورت آفلاین مجبور بودند از ترفندهای بسیاری نظیر برنامه‌های خارجی و یا سایت‌‌های واسط استفاده کنند. اما مدتی پیش YouTube امکان دانلود این ویدیوها را در اختیار کاربران ۱۶ کشور شامل اندونزی، هند، مالزی، پاکستان و چند کشور قرار داد. اما امروز گوگل اعلام کرد که از این پس کاربران ۱۰۹ کشور دیگر از جمله ایران نیز قادر هستند به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

قابلیت دانلود ویدیو‌های YouTube در ۱۲۵ کشور

قابلیت دانلود ویدیو‌های YouTube در ۱۲۵ کشور

هم اکنون در زیر بخش اعظمی از ویدیوهای YouTube دکمه‌ای با عنوان Download وجود دارد که امکان انتخاب کیفیت ویدیوها را ممکن می‌کند. گوگل اعلام کرده است که این قابلیت برای تعدادی محدودی از ویدیوها در دسترس نخواهد بود. اما سایت Android Police ساعتی پیش اعلام کرد که به دلایلی نامعلوم گوگل این قابلیت را در بعضی از کشورهای موجود در این لیست غیرفعال کرده است که اقدامی عجیب به نظر می‌رسد. ممکن است این قابلیت ظرف چند روز آینده در این کشورها فعال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج