۶۸۵۵۹۰
۴ نظر
۵۱۵۵
۴ نظر
۵۱۵۵
پ

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

این روزها شاهد ورود سبک های مدرن طراحی داخلی به منازل خانواده های ایرانی هستیم. یکی از سبک هایی که این روزها با استقبال زیادی مواجه شده سبک مینیمال (ساده گرایی) است.

وب سایت چیدانه: این روزها شاهد ورود سبک های مدرن طراحی داخلی به منازل خانواده های ایرانی هستیم. یکی ازسبک هایی که این روزها با استقبال زیادی مواجه شده سبک مینیمال (ساده گرایی) است. اگر در منزل شما نیز از این سبک استفاده شده و هم اکنون در حال تدارک چیدن سفره هفت سین ساده برای سال نو می باشید ممکن است برای هماهنگ کردن یک هفت سین که با سبک مینیمال هماهنگ است دچار سردرگمی بشوید، خصوصا وقتی برای خرید سبزه عید به بازار می روید با انواع ظروف سفالی با نقوش سنتی و فرم های پیچیده و رنگ های شاد مواجه می شوید که با سبک مینیمال منزل شما در تضاد است. ما در این مطلب راهکارهایی برای تزیین سبزه عید متناسب با سبک مدرن را به شما معرفی می کنیم.

در ابتدا بد نیست بدانیم برخی از ویژگی های شاخص سبک مینیمال چیست؟

  • به کار بردن شکل های ساده و کاملا هندسی
    به کار بردن رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری، خاکی
    استفاده ازمصالح با بافت طبیعی آنها مانند سنگ و چوب و بتن و شیشه و فلز
    عدم استفاده از تزیینات

حال با توجه به این ویژگی ها بهتراست ازچه ظروفی برای سبزه عید استفاده کنید تا با دکور مینیمال منزل شما در هماهنگی باشد:

ظروف شیشه ای

یکی از مصالح پرکاربرد در طراحی مینیمال شیشه است. به دلیل شفاف بودن شیشه ریشه های بذر سبزه نیز قابل مشاهده است که این امر زیبایی سبزه شما را دو چندان می کند. برای اینکار شما می توانید از تنگ شیشه ای یا شیشه های ساده با ارتفاع کم استفاده کنید و برای ایجاد حالت طبیعی تر در بستر ظرف ازسنگ های ریز سفید یا تیله و خاک ژله ای استفاده کنید.

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

ظروف چوبی و حصیری

همانطور که قبلا اشاره شد یکی از ویژگی های سبک مینیمال استفاده از مصالح طبیعی است. ظروف چوبی ساده که در آن بافت چوب نمایان است می تواند گزینه خوبی به عنوان مظروف برای سبزه عید شما باشد. همچنین ترکیب ظروف حصیری با سبزه عید می تواند علاوه بر سادگی خاطره ای از طبیعت را در ذهن مخاطب ایجاد کند.

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

ظروف بتنی

درست شنیدید ظروف بتنی! معمولا اولین چیزی که پس از شنیدن کلمه بتن در ذهن ما نقش می بندد ساخت و سازهای حجیم و ستون های قطور بتنی است اما جالب است بدانید از بتن سبک به دلیل داشتن بافت ساده و طبیعی در دهه های اخیر برای ساخت ظروف تزیینی به شدت استفاده می شود و خبرخوش اینکه ظروف و گلدان های بتنی را خودتان نیز می توانید بسازید. شما می توانید آموزش ساخت گلدان بتنی در وبسایت چیدانه را مشاهده کنید و یک ظرف بتنی شیک و ساده و کوچک برای سبزه امسالتان درست کنید.

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

ظروف سنگی

سنگ با حفره های درون خود می تواند حالت سادگی و طبیعی بودن سبک مینیمال را القا کند و بستر خوبی برای سبزه عید امسال شما باشد. علاوه بر این درست کردن سبزه عید با یک قلوه سنگ به کمترین هزینه و زحمت نیازمند است.

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

ظروف فلزی

همانطور که اشاره شد از وسایل فلزی نیز در طراحی مینیمال (ساده گرایی) استفاده می شود و هر اندازه که این ظروف ساده تر و کم تزیین تر باشد به هدف اصلی معماری مینیمال که عبارت معروف "کمتر بیشتر است" نزدیک می شویم. پیدا کردن ظرف فلزی نیز برای گذاشتن سبزه بسیار راحت است. شما فقط به یک قوطی کنسرو شسته شده و تمیز نیاز دارید.

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

سبزه عید ۹۷، امسال مدرن و ساده تزیین کنید!

از امروز می توانید برای گذاشتن سبزه عید دست به کار شوید. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید هفت سین خود را هماهنگ با دیزاین منزل خود بچینید تا زیبایی منزل شما در نخستین روزاهای بهار دوچندان شود. چنانچه منزل شما دارای دیزاین مدرن و مینیمال است امیدواریم این مطلب سودمند واقع شده باشد. همچنین اگر به طراحی به سبک مینیمال علاقه مند هستید مطلب دکوراسیون مینیمال، دکوراسیونی ساده اما شیک! از دست ندهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب ؟ همه حالا دیگه سبزه خود را کاشته اند و سبز شده است

    • بدون نام

      خاص بودنم قیمتیداره تو قوطی کنسرو یا رب....وای اگه اقوام من ببین تا ی ماه می خندن.خز بودنم حدی داره

    • بدون نام

      اون طرح اول رو ما انجام داده بودیم امسال. متاسفانه باید بدونید ک آبش وحشتنااااک بوی بد میده و هر بارم ک آبش رو عوض میکنید تا یک ساعت کل خونتون اون بو رو میده. سر آبم کپک میزنه. خلاصه همون روشهای سنتی مون هم قشنگه هم تمیز

    • بدون نام

      باید ته شیشرو با یه مته ریز و با دقت، برای خروج آب اضافه سوراخ کرد تا بوی بد نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج