۶۸۵۵۹۱
۵۰۳۹
۵۰۳۹
پ

طنز؛ جای خالی آخوندی روی بیلبورد‌های شهری

شهاب پاك‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در این چند ماه، همه شما رو در و دیوار این شهر، غیر از تبلیغ کنسرت‌های حامد همایون و بهنام بانی، عکس‌های بازیکنان و بازیگران را دیده‌اید که دارند یک ماست و دوغی را تبلیغ می‌کنند. اما بررسی که کردیم، دیدیم این شخصیت‌ها با محصول خیلی ارتباط معنا داری ندارد.

شهاب پاك‌نگر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: در این چند ماه، همه شما رو در و دیوار این شهر، غیر از تبلیغ کنسرت‌های حامد همایون و بهنام بانی، عکس‌های بازیکنان و بازیگران را دیده‌اید که دارند یک ماست و دوغی را تبلیغ می‌کنند. اما بررسی که کردیم، دیدیم این شخصیت‌ها با محصول خیلی ارتباط معنا داری ندارد. برای همین تصمیم گرفتیم یک پکیج حوزه فعالیت-سلبریتی معرفی کنیم تا شرکت‌ها با خیال راحت بروند، آدم مرتبط با خودشان را پیدا کنند. در ضمن حق ایده‌پردازی ما+عیدی بچه‌ها فراموش نشود:

بانکداری: مهم‌ترین موضوعی که برای یک بانک حايز اهمیت است، جلب اعتماد مشتریان است. اصلا شعار یک بانک که یادمان نیست مدیرعاملش چه شخصی بوده، این بود که «هرجا سخن از اعتماد است نام فلان بانک می‌درخشد». در این زمینه رقابت فشرده‌ای بین مهندس بقایی (به خاطر همین صحبت‌های اخیری که در مورد پاک‌دستی داشتند) و بقیه دکتر مهندس‌ها شکل گرفته. اما به واسطه صحبت‌های اخیر آقای ساکت، پیشنهاد ما بدون هیچ شک و شبهه‌ای تیم دوقلوهای افسانه‌ای تاج و کفاشیان است.

بیمه: اگر شما یک شرکت بیمه دارید باید اول از همه به مشتریان‌تان این موضوع را القا کنید که بیمه خسارت‌شان را پرداخت می‌کند. ما گشتیم و دیدیم در کل کشور هیچ‌کس به اندازه جناب آقای دکتر آخوندی به اینکه بیمه درمان همه دردهای مصیب‌دیدگان است، اعتقاد ندارد. البته از آقای دکتر آخوندی در حوزه‌ شعارهای «مدیر همیشه حاضر» و «مدیر همیشه پاسخگو به رسانه‌ها» هم می‌توان به درستی استفاده کرد.

آتلیه عکاسی: در زمان بچگی‌ما، آتلیه‌ها جلوی درشان عکس بازیگرانی که آمده بودند آنجا عکس بگیرند را می‌گذاشتند. تا جایی که من به این نتیجه رسیده بودم علیرضا خمسه کلا کار و زندگی ندارد و همه‌اش از این عکاسی به آن عکاسی می‌رود. ولی عصر جدید، دوره عکس‌های «همین الان یهویی» است. اگر شما اهل ورزش باشید، عباس جدیدی گزینه بدی نیست ولی از مد افتاده است، برای همین خودم برای آتلیه عکاسی بیشتر به گزینه‌ دکتر قاضی زاده هاشمی فکر می‌کنم. به‌هرحال باید کنار تبلیغات، به مسئولیت‌های اجتماعی هم فکر کرد. با استفاده از گزینه‌ پیشنهادی ما، مردم وقتی تبلیغ را می‌بینند خیال‌شان راحت می‌شود طرح «بیمه همگانی» همیشه کنارشان خواهد بود، حتی اگر فقط چایی نبات را پوشش دهد.

مراکز فوریت‌های پزشکی: در این مراکز، سرعت در کنار دقت عمل حرف اول را می‌زند. ماهم باید دنبال جایی باشیم که همیشه هوشیار باشد، غافلگیر نشود، زمان را اصلا از دست ندهد و کارش را دقیق انجام بدهد. اگر بچه‌های سازمان مدیریت بحران، کارشان برای اسکان موقت زلزله کرمانشاه تمام بشود و بتوانند خیلی دقیق و سریع آب چادرها را خالی کنند، بهترین گزینه جناب آقای نجار، ريیس محترم این سازمان است.

سازمان امور مالیاتی: همان‌طور که در جریان هستید، مالیات عامل محرک چرخ اقتصاد در کشور است و این چرخش بدون مشارکت عمومی میسر نمی‌شود. برای همین در مورد تبلیغ این سازمان، باید کاری کنیم که مردم حس کنند برای پرداخت مالیات نه فقط هیچ استثنایی وجود ندارد بلکه همه با اشتیاق فصل به فصل می‌روند مالیات‌شان را پرداخت می‌کنند و خیلی هم خوشحال می‌شوند. پیشنهاد ما برای ترویج فرهنگ پرداخت مالیات، استفاده از تصاویر برخی سازمان‌های خاص است. اسم سازمان‌های خاص را هم نمی‌بریم تا تبلیغ نشود.

مراکز برگزاری برنامه‌های شاد و نشاط آور: گزینه ما بدون هیچ دلیلی (اشتباه نکنید، منظورمان آقای جلیلی نیست) ریاست محترم جمهور است که همیشه تاکید دارند جامعه باید نشاط داشته باشد ولی چون دست‌مان به ایشان نمی‌رسد، مثل همیشه این زحمت را باید به آقای دکتر نوبخت بدهیم. تازه ایشان خیلی هم لبخند ملیحی دارند و بر اساس یافته‌های روان‌شناسان، دیدن لبخند یک نفر، باعث شکل‌گیری ناخودآگاه خنده روی لب‌های بقیه می‌شود (البته هیستریک بودن یا نبودنش هنوز ثابت نشده).

نشر گل‌واژه: راستش را بخواهید، شخصا به این مجموعه به خاطر حل‌المسائل عربی دوم دبیرستانش مدیونم و دنبال یک فرصت بودم که جبران کنم. به‌صورت کاملا اختصاصی پیشنهاد ما برای این انتشارات، آقای جواد خیابانی است. به هرحال ایشان هم معلم بودند، هم سلبریتی هستند هم مثل گل، واژه‌ها را بیان می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج