۶۸۵۶۰۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: نمی‌دانم در اردوی پرسپولیس چه می‌گذرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان با توجه به روند رو به رشدی که داشتند و مقابل بازی منطقی از خود ارائه کردند باید پیروز دربی می شدند.

مهر: مهدی فنونی زاده در خصوص برد یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۸۶ گفت: بازی زیبایی را از استقلال شاهد بودیم این تیم توانست با ارائه یک بازی منطقی و با اشتباهات بسیار کم این دیدار را از آن خود کرده و سه امتیاز حساس را به سود خود واریز کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه پرسپولیس آن پرسپولیس همیشگی نبود و آن صلابت گذشته را نداشت این تیم چند هفته ای است همانند قبل بازی های خوبی از خود ارائه نمی دهد و نتوانسته به یک هماهنگی کامل مقابل حریفانش دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: نمی دانم در اردوی این تیم چه می گذرد اما به احتمال زیاد مشکلاتی وجود دارد که ما از آن بی خبریم اما دوست ندارم استقلال و پرسپولیس دچار مسائل حاشیه ای شوند زیرا بیشتر از خود تیم، هواداران این تیم هستند که متضرر می شوند.

فنونی زاده تصریح کرد: پرسپولیس نیمه اول بسیار بد بود و اشتباهات فراوانی داشت و بارها شاهد بودیم که چند تن از بازیکنانش حتی نمی توانستند توپ های ساده را پاس داده یا کنترل کنند، اما در نیمه دوم با توجه به اینکه یک گل از حریف خود عقب بودند تیم آنها رو به جلو حرکت کرد اما تعویض های دیرهنگام برانکو که جای تعجب داشت باعث شد تا این تیم نتواند خطر خیلی جدی روی دروازه استقلال داشته و بتواند به گل برسد.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد مامه تیام هم گفت: این بازیکن نشان داد یک فوتبالیست حرفه ای است زیرا توانسته بعد از حضوری کوتاه در ایران به ترکیب ثابت استقلال رسیده و در سه بازی دو گل زده و دو پاس گل بدهد و این نشان می دهد که او از قدرت تکنیکی و توانمندی بالایی برخوردار است و مطمئنا اگر چند وقتی از حضور او در استقلال بگذرد و با دیگر نفرات هماهنگی بیشتری پیدا کند می تواند یک مهاجم خطرناک برای حریفان استقلال باشد.

وی درخصوص عملکرد خط هافبک استقلال هم گفت: جباروف و امید ابراهیمی این روزها در اوج آمادگی به سر می برند و دیدیم که در دیدار برابر پرسپولیس میانه میدان در اختیار آنها بود و جنگ هافبک ها را آنها بردند و توانستند استقلال را رو به جلو حرکت داده و به پیروزی هم دست پیدا کنند.

وی در پایان و درخصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر العین گفت: فکر می کنم بازیکنان استقلال باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کنند این بازی به تاریخ پیوست حالا باید تمرکز خود را بر روی دیدار برابر العین امارات بگذارند که در فصل گذشته لیگ قهرمانان شکست تلخی را به استقلال وارد کرد و مطمئنم سرمربی استقلال با شناخت خوبی که از بازیکنانش و العین دارد می داند چگونه مقابل این تیم قرار بگیرد و به آنچه هدفش است دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح‌‌ز

      نمیدوم‌این‌شیشتقلال‌میدونه‌جام‌مال‌ماس‌دیگه‌واسه‌چی‌انرژی‌مصرف‌میکنه‌‌بدبخت

    • بدون نام

      عشق من عمر عبدالرحمان ودیگرهیچ

    • تاجیم تاج قهرمانم

      جام مال شما ما از جام مهمتر رو بردیم......‌‌ما دربی رو بردیم آخی خودشونو واسه جشن قهرمانی آماده کرده بودن ...خوب کوفتتون کدیم خوووووووووب هههههه

    • عرفان

      بازی رفت مال ما،بازی برگشت مال شما،جام مال ما،اینم مال شما............خخخخخخخخ

    • بدون نام

      بردبايک گل بي اهميت ترازان است که کيسه هافخرميفروشند وقرارهم نيست يک تيم تاابدنبازد بي خيال شيدبابا شير،شيره جنازه اش هم موجب ترس روباهه ،

    • حسین

      ربیع خواه حیا کن پرسپولیس رهاکن

    • ناصر

      لنگی جان عمر عمر نکن عمر خربین یادت نره

    • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

      سلام سردار آقایان . آن بازی نتیجه آن ۷بر ۳ به نفع باشگاه استقلال تهران می باشد .لطفآ کم خودتان را شاد نگهدارید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعان اقای دانشمند جدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج