۶۸۵۷۸۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ظریف: دیدارم با جان کری، محرمانه نبود

وزیر امور خارجه گفت: دیدارم با «جان کری» محرمانه نبود.

خبرگزاری تسنیم: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار هفته گذشته‌اش با «جان کری» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حاشیه اجلاس مونیخ، گفت: عمدتاً دیدارهای ما محرمانه نیست و در حاشیه جلسات و نشست‌های بین‌المللی با نخبگان این کشور، گفت‌و‌گوهایی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه "در حال حاضر با دولت آمریکا مذاکره و گفت‌وگویی نداریم"، افزود: در حاشیه اجلاس بین‌المللی، فرصت‌های مناسبی برای روشنگری و بیان سیاستهای جمهوری اسلامی و گفت‌وگو با افراد تأثیرگذار این کشور صورت می‌گیرد.

وزیر امور خارجه که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با اشاره به جزئیات دیدارش با جان کری، تصریح کرد: موضوعات دیدار ما بیشتر درباره برنامه‌های ترامپ در قبال برجام و اتخاذ سیاست‌های مناسب در قبال آن و همچنین منزوی کردن وی در سطح جهان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید رفت یه مطالعه کرد و دید که ظریف کل زندگیشو چندسال تو ایران بوده چند سالشو خارج!!! شما چطور میری با مسئول یه کشوری حرف میزنی که سرتا پاش جنایتکاره! تمام این آتیشا از گور آمریکا بلند میشه! شما چجوری میری باهاش دست میدی؟ مگه آمریکا کمتر از اسرائیل زنو بچه بیگناه کشته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تفکرات پوسیده و ارتجاعی بدون هیچگونه منفعتی به حال مردم ایران .. البته با استدلالهای سفیهانه که با مخالفت با دولت و ایجاد انواع مشکلات برای دولت که به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد میکنید و بعلت کم عقلی متوجه آثار تخریبی مخالفتها هم نیستید

      • بدون نام

        منفعت!!!!! مگه قراره آدم از همه چیزش بگذره تا منفعتی ببره! امثال شماها فکر میکنید کشور فقط آمریکاست تمدن گفتگو و تمام این مسائل فقط رابطه با آمریکا بدست میاد. تو حتی یک درصد هم آمریکایی جماعت رو نمیشناسی تمام این ویروسا تمام این کشتو کشتارا تمام این گروهکهای تروریستی همشون ساخته این وحشیاس. ویروس ایدز ویروس ابولا و و و خیلی چیزای دیگه که منو تو بیخبریم و سالهای بعد اخبارش میاد بیرون که همشونو آمریکاییها ساختن و رو مردم جهان آزمایش کردن. تو از چی حرف میزنی؟ خابی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج