۶۸۵۷۹
۳ نظر
۵۰۳۳
۳ نظر
۵۰۳۳
پ

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند

باورش سخت است که بعضی از ستاره های تلویزیون حتی بعد از دریافت چند جایزه امی و نامزدی برای این جایزه، هنوز سریال های خودشان را تماشا نکرده اند.

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند





برترین ها: باورش سخت است که بعضی از ستاره های تلویزیون حتی بعد از دریافت چند جایزه امی و نامزدی برای این جایزه، هنوز سریال های خودشان را تماشا نکرده اند.

1. فصل قبلی سریال "بازی تاج و تخت" (Game of Thrones) یکی از جنجالی ترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون را به نام "باران های کاستامیر" داشت. ولی پیتر دینکلیج، بازیگر این سریال که در سال 2011 برنده جایزه امی بهترین بازیگر مکمل مرد سریال درام شده (و در سال 2012 و 2013 هم در همین دسته بندی نامزد شد)، احتمالاً این اپیزود را ندیده و می گوید: «من سریالو نگاه نمی کنم. ما کانال HBO نداریم.»

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند

۲. سریال "مردگان متحرک" (The Walking Dead) دو جایزه امی برای بهترین گریم پروتز را برد، ولی اندرو لینکلن، ستاره این سریال، آنقدر سر صحنه زامبی می بیند که حتماً نمی تواند بار دیگر سریال را تماشا کند. لینکلن می گوید: «دلیل اصلیش اینه که راستش من از تماشای خودم تو سریال لذت نمی برم. من فیلم های بازیگرای بزرگو تماشا می کنم، بازیگرایی که فراتر از هر چیزی تحسینشون می کنم و می بینم که ازشون تقلید میشه و تقلید نکردن از اونا واقعاً سخته. نمیخوام این کارو بکنم. فقط می خوام تا جائیکه می تونم خودمو تنها بذارم. این باعث میشه که طلسم و جادوش بشکنه.»

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند

۳. آنگوس تی. جونز، ستاره سریال "دو نفر و نصفی" (Two and a Half Men) بعد از اظهار نظرهای مذهبی اش، این سریال را که ۹ بار برنده جایزه امی شده است ترک کرد. او از نقش خودش و موضوع سریال خوشش نمی آید و حتی تا آنجا پیش می رود که به همه می گوید آن را تماشا نکنند. به همین خاطر ما فکر می کنیم که خودش هم زیاد آن را تماشا نکرده است.

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند

۴. ناوین اندروز که با نقش سعید جراح در سریال "گمشدگان" (Lost) او را می شناسیم، در سال ۲۰۰۵، نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال درام شد. ولی در کل شش فصل این سریال، او فقط اپیزود اول را تماشا کرد. بنابراین وقتی بالاخره این سریال در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید، اندروز از دیدگاه های طرفداران این سریال در مورد قسمت آخر خیلی گیج شده بود. او می گوید: «من تو این همه طرفدار مثلاً مرلین منسون رو می دیدم که سعی می کرد منو قانع کنه که سریال خوب تموم شد. به نظرم اون یک طرفدار دو آتیشه س، چون عددهای شوم هارلی رو هم روی دستش تاتو کرده بود.»

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند

۵. سریال "گمشدگان" (Lost) یک ستاره دیگر هم داشت که سریال را تماشا نمی کرد. متیو فاکس، بازیگر نقش جک شپرد، که در سال ۲۰۱۰ نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال درام شد، در میزگردهای امی اعتراف کرد که هیچ کدام از اپیزودهای این سریال را تماشا نکرده است. او در این مورد گفت: «من راستش هیچ وقت فیلم و سریالای خودمو تماشا نمی کنم.»

بازیگرانی که سریال های خودشان را تماشا نمی کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه از ایرانی ها چه انتظاریه

    • بدون نام

      فقط اینایی که تو لاست بودنو میشناختم

    • محمد

      هر می سریال والکینگ دد یا همون موردگان متحرک.و گیم اف ترون یا همون بازی تاج وتخت رو نگاه نکنه .نصفه عمرش بر فناست...مردگان متحرکو بیشتر ترجیح میدم ...وباید بگم ... که وقتی سریالشو نگاه میکنید نقش اولش همون ریک.انقدر جذابه که ...در دید یه سریال ترسناک بش نگاه نمیکنید...یه سریال آخر الزمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج