۶۸۵۸۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تراکتور و پرسپولیس به دنبال جبران

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز(دوشنبه) با برگزاری دو دیدار برای نمایندگان ایران آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تراکتورسازی میهمان الجزیره امارات است و در دیدار دیگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از الوصل امارات پذیرایی می‌کند.

شهروند: هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امروز(دوشنبه) با برگزاری دو دیدار برای نمایندگان ایران آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تراکتورسازی میهمان الجزیره امارات است و در دیدار دیگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از الوصل امارات پذیرایی می‌کند.

آخرین فرصت برای ساغلام

تراکتورسازی در سومین مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم الجزیره امارات است. نماینده تبریز که با سرمربی ترکیه‌ای خود هم هنوز نتوانسته نتایج خوبی به‌دست بیاورد درحالی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود که از دو بازی آسیایی خود هیچ بردی به دست نیاورده و حتی گلی هم نزده است. تراکتور با این رکورد منفی خود به انتهای جدول گروه A چسبیده و در صورتی که قرمزپوشان تبریزی بخواهند به صعود از گروه خود امیدوار شوند و به جدول مسابقات برگردند باید ٣ امتیاز از تیم الجزیره بگیرند. البته این تیم در صورت برد هم نمی‌تواند به رده اول یا دوم جدول برسد و باید منتظر نتایج حریفان خود و دیدارهای دور برگشت بماند. ساغلام و شاگردانش به خوبی می‌دانند شکست در این دیدار دیگر هیچ شانسی برای صعود آنها باقی نمی‌گذارد و اگرچه کار دشواری در امارات دارند اما باید تلاش کنند تا طلسم پیروز نشدن در آسیا را بشکنند.

برانکو به دنبال جبران

پرسپولیس امروز در تهران میزبان الوصل امارات است. قرمزهای پایتخت در دو هفته اخیر روزهای خوبی را پشت‌سر نگذاشته‌اند.پرسپولیس بعد از کسب دو نتیجه ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد و در لیگ برتر برابر استقلال فردا در آزادی به دنبال کسب سه امتیاز از نماینده امارات است. قرمزهای پایتخت درحال‌حاضر با انجام دو بازی و کسب سه امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. اگرچه الوصل قعرنشین این گروه است اما قطعا با تمام قوا به تهران می‌آید و از طرف دیگر پرسپولیس هم برای فرار از بحران فعلی و ادامه نداشتن آن به چیزی جز پیروزی فکر می‌کند. برانکو ایوانکوویچ که بعد از شکست در دربی به شدت از طرف رسانه‌ها و افکار عمومی بابت تصمیماتش در ترکیب، مورد انتقاد واقع شده، تصمیم دارد برای بازی امروز تغییراتی در ترکیب ایجاد کند که یکی از آنها خارج کردن ربیع‌خواه از ترکیب است که حسین ماهینی جانشین او می‌شود و صادق محرمی هم به جای ماهینی در دفاع راست به میدان می‌رود. با این شرایط پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند که با تغییرات برانکو در ترکیب بعد از دو هفته شکست پیروزی را در آزادی جشن بگیرند.

برنامه رقابت‌های نمایندگان ایران

دوشنبه ١٤ اسفند: الجزیره امارات- تراکتورسازی (ساعت١٨:٣٠)/ پرسپولیس- الوصل امارات (ساعت١٧:١٥)
سه‌شنبه ١٥ اسفند: ذوب‌آهن- الوحده امارات (ساعت١٦)/ العین امارات- استقلال (١٨:٥٠)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج