جاباما
۶۸۵۸۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چهارگانه فوتبال ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان آسیا به ایستگاه سوم رسید؛ جایی که با فروکش تب‌وتاب بازی‌های لیگ برتر ایران، به‌ویژه دیدار سنتی فوتبال ایران بین استقلال و پرسپولیس، حالا مهم‌ترین رویداد این روزهای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

آسمان آبی: لیگ قهرمانان آسیا به ایستگاه سوم رسید؛ جایی که با فروکش تب‌وتاب بازی‌های لیگ برتر ایران، به‌ویژه دیدار سنتی فوتبال ایران بین استقلال و پرسپولیس، حالا مهم‌ترین رویداد این روزهای فوتبال ایران محسوب می‌شود. این هفته استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و تراکتورسازی تبریز همگی به ترتیب باید برابر العین، الوصل، الوحده و الجزیره امارات بروند.

پرسپولیس؛ پایان لجبازی برانکو!

پرسپولیس در شرایطی مهم‌ترین بازی فصل را به استقلال واگذار کرد که غیبت بازیکنانی مانند محسن مسلمان و سیامک نعمتی در شهرآورد هشتادوششم و دیر به میدان رفتن صادق محرمی و گادوین منشا باعث شد طرفداران این تیم از کوره دربروند و حالا حسابی از برانکو شکار باشند! درست است که پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ امسال است و به‌خوبی از عنوان نخست فصل پیش خود هم دفاع کرد، اما همه می‌دانند حساب شهرآورد از بقیه بازی‌ها جداست. به نظر من هنوز برانکو با جو شهرآورد استقلال و پرسپولیس بیگانه است! چه هواداران این دو تیم حاضرند همه بازی‌های فصل را ببازند، اما تیم‌شان در این دیدار به برتری برسد. پرسپولیس امروز تیم الوصل امارات را پیش رو دارد؛ تیمی که در دو بازی گذشته خود، متحمل دو شکست شده و ظرفیت شکست به نماینده ایران را در ورزشگاه آزادی دارد. این اما یک روی سکه است. اگر پرسپولیس و برانکو بخواهند مانند شهرآورد بازی کنند، به‌یقین مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند اماراتی هم به مشکل خواهند خورد. از این رو فقط باید به برانکو پیشنهاد داد دست از لجبازی بردارد و به بازیکنان آماده و تأثیرگذار تیمش میدان بدهد.

استقلال؛ زمانی برای انتقام با تیام

استقلال پس از گذراندن روزهای سخت ابتدای فصل و با پیوستن وینفرد شفر به این تیم، مجموعه‌ای دگرگون‌شده نشان داد. آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دو بار خارج از ایران به میدان رفتند که در هر دو بازی نتیجه لازم را هم گرفتند. استقلال در گام نخست هرچند می‌توانست الریان را در قطر شکست دهد، اما اسیر دو ضدحمله حریف شد و در نهایت با گل دیرهنگام علی قربانی از مهلکه گریخت. آن‌ها در گام بعدی، الهلال، تیم پردنگ‌وفنگ عربستانی را شکست دادند تا نشان دهند با اضافه شدن مامه تیام، در خط حمله بیش از هر زمان دیگری خطرناکند. هواداران استقلال پس از پیروزی تیم محبوبشان در شهرآورد، حالا از بازیکنان و کادر فنی خود می‌خواهند در امارات هم العین را شکست دهند تا به نوعی انتقام شکست سنگین فصل پیش را از اماراتی‌ها بگیرند.

ذوب‌آهن و تراکتورسازی و پایان یک هفته خوب

صرف نظر از تقابل استقلال و پرسپولیس با العین و الوصل، این هفته ذوب‌آهن اصفهان هم در اصفهان به مصاف الوحده می‌رود. امیر قلعه‌نویی، پس از شکست تیمش در هفته نخست لیگ قهرمانان برابر الدحیل قطر، موفق شد در گام بعدی لوکوموتیو تاشکند را در اصفهان شکست دهد و کسب پیروزی در بازی فردا می‌تواند ذوب‌آهن را به مدعی جدی صعود از گروه B‌ لیگ قهرمانان آسیا بدل کند. از سوی دیگر، تراکتورسازی تبریز که تنها نماینده بدون امتیاز ایران تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان محسوب می‌شد، امروز بدون شک برای کسب امتیاز در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت. حذف شاگردان ساغلام در لیگ قهرمانان آسیا، پیامد شکست امروز تراکتورسازان در امارات است؛ به همین دلیل این دیدار، بازی مرگ و زندگی برای تبریزی‌هاست. با آرزوی موفقیت برای هر چهار نماینده پرافتخار و خوب ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج