۶۸۵۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

راهنمایی برای کوپه باز ها

بدون شک می‌توان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد.

راهنمایی برای کوپه باز ها
مجله تخت گاز:

فولکس واگن بيتل 2013

بدون شک می‌توان،از بیتل به عنوان یکی از خاطره انگیزترین خودروهای دنیا یاد کرد،که به واسطه درخشش در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی در ایران، اکثر مردم با آن اشنایی دارند. نسل قبلی این کوپه آلمانی در تعدادی محدود و به صورت شخصی وارد کشور شد، و حالا چند ماهی است که شاهد واردات مدل ۲۰۱۳ این خودرو با قیمتی عجیب و غیر منطقی به ایران هستیم.

در نسل جدید بیتل حالت چراغ‌ها و قوس سقف تغییر کرده‌اند. حالت کلی بدنه اما، دست نخورده باقی مانده است و گلگیرهای مجزا از بدنه و چراغ‌های گرد ذهن بیننده را به سوی بیتل دهه ۵۰ می‌برند.

راهنمایی برای کوپه باز ها

کابین بیتل مانند سایر هموطنان آلمانی‌اش، خوش ساخت است و نظم خوبی در کابین حکم فرماست. مکان حساب شده ادوات و ابزارک‌ها،کاربری راحت را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. کیفیت قطعات در سطح مطلوبی قرار دارد و طراحی کنسول جلو و سایر قسمت‌های کابین نسبت به قبل تغییرات چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

سطح امکانات رفاهی و آپشن‌های بیتل، با توجه به اینکه این خودرو در بازارهای خارجی عنوان یک کوپه ارزان قیمت را یدک می‌کشد، راضی کننده است. اما در بازار ایران و با توجه به قیمت بالایش در کشور، توجیهی ندارد.

فولکس واگن برای بیتل جدید طیف گسترده‌ای از موتورها را در نظر گرفته است که از این میان، نمونه‌های ۵/۲ لیتری و تعداد محدودی مدل توربو وارد کشور شده‌اند. پیشرانه بیتل با آرایش نامتعارف ۵ سیلندر، قادر است ۱۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند و در مدل توربو ( که ۴ سيلندر خطي است)قدرت تولید شده به ۲۰۰ اسب بخار می‌رسد. همچنین مصرف حدودا ۱۰ لیتری، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه، ابعاد کوچک و سواری نرم و بی سرو صدا، رانندگی با این کوپه اصیل را در خیابان‌های شلوغ بسیار دلچسب ساخته اند.

راهنمایی برای کوپه باز ها

قیمت بیتل در بازار جهانی از ۱۹هزار دلار شروع می‌شود، ولی در بازار ایران،با توجه به تعداد محدود وارد شده و نوسانات قیمت ارز، رقمی حدود ۳۰۰ میلیون تومان را طلب می‌کند. از مهم‌ترین رقبای بیتل در ایران، می‌توان به آلفارومئو میتو و مینی کوپر اشاره کرد، که بیتل در مقابل میتو محبوب و جا افتاده کار سختی را پیش رو دارد. بیتل از نظر مصرف سوخت و مخارج جانبی خودرویی به صرفه است،اما قیمت بالا و نبود قطعات، فروش این خودروی محبوب را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

رقبای داخلی و خارجی

Alfaromeo Mito

راهنمایی برای کوپه باز ها

Minicooper

راهنمایی برای کوپه باز ها

BMW ۱۲۵i

راهنمایی برای کوپه باز ها

پیشنهاد نهایی

بیتل بیشتر مناسب جوان‌هایی است که حاضرند تمایز را با رقمی غیرمنطقی بخرند. آن هم یک کوپه شهری معمولی. همچنین در بازار جهانی، بیتل اغلب خانم‌ها را به سوی خود جلب کرده است.

راهنمایی برای کوپه باز ها

راهنمایی برای کوپه باز ها

راهنمایی برای کوپه باز ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج