۶۸۶۰۲۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

قابلیت ارسال فایل صوتی به زودی در فیس بوک

قابلیت ارسال فایل صوتی در فیس بوک فعلا در دسترس نیست، اما این قابلیت در آینده نزدیک فعال شده و امکان اشتراک گذاری وضعیت لحظه ای را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم می آورد.

وبسایت کلیک - مهدی ده نبی: قابلیت ارسال فایل صوتی در فیس بوک فعلا در دسترس نیست، اما این قابلیت در آینده نزدیک فعال شده و امکان اشتراک گذاری وضعیت لحظه ای را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم می آورد.

فیس بوک هنوز به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب میان برخی کاربران محسوب می شود و به همین دلیل، مسئولان آن هر از چندگاهی با اضافه کردن قابلیت های جدید، سعی دارند تا جامعه کاربری خود را حفظ کرده و به جمعیت آن بیافزایند.

قابلیت ارسال فایل صوتی به زودی در فیس بوک

بر اساس گزارش آقای Abhishek Saxena، گزینه Add Voice Clip به زودی به فیس بوک اضافه خواهد شد و کاربران از این طریق قادر به ارسال فایل صوتی به عنوان وضعیت (Status) خود هستند؛ به این ترتیب به جای ارسال متن یا عکس، می توانید صدای خود را به مدت کوتاهی ضبط کرده و آن را در قالب حالت لحظه ای خود با دیگران به اشتراک بگذارید.

کاربران می توانند امواج صوتی صدای ضبط شده را مشاهده نموده و پیش نمایش آن را پیش از ارسال، گوش دهند. اما متأسفانه قابلیت ویرایش صدا وجود ندارد. کلیپ های صوتی ضبط شده در News Feed قرار می گیرند و دوستان شما قادر به شنیدن آنها هستند و هنگام پخش نیز انیمیشنی زیبا، همزمان با جلو رفتن ثانیه و حرکت آن روی امواج صوتی به بیننده نمایش داده می شود (تغییر بخش NewsFeed فیس بوک 3.3 میلیارد دلار خرج روی دست مارک زاکربرگ گذاشت!).

جالب است بدانید که هیچگونه محدودیت زمانی برای ارسال فایل صوتی در فیس بوک وجود ندارد و می توانید با فراغ بال، اقدام به ضبط صدای خود کنید.

فیس بوک ضمن تایید امکان ارسال فایل صوتی در این شبکه اجتماعی، طی مصاحبه ای با وب سایت TechCrunch گفت:

ما همواره در حال بهبود روش های ارتباط میان کاربران هستیم و اضافه شدن امکان ارسال فایل صوتی را می توان یکی از این اهداف دانست.

خبرنگار TechCrunch در این باره می گوید:

بر خلاف برخی اپلیکیشن ها، امکان خروج از فیس بوک و گوش دادن به فایل های صوتی امکان پذیر نیست، چرا که این فایل ها مانند یک کلیپ ویدیویی است که در صورت خروج از صفحه، پخش آنها نیز متوقف می شود.

قابلیت ارسال فایل صوتی به زودی در فیس بوک

قابلیت ارسال فایل صوتی در فیس بوک هم اکنون به صورت آزمایشی در کشور هند و برای برخی از کاربران فعال شده است و مشخص نیست که چه زمانی، به صورت عمومی و برای تمامی یوزرها فعال می شود.

بد نیست بدانید فیس بوک امروز به شایعات مختلف پایان داد و در بخش News Feed وب سایت خود در برخی کشورها، خبر اضافه شدن Explore را ارائه کرد. ایده این اقدام، ساخت ورژن جدیدی از فیس بوک با دو فید جداگانه است؛ یک قسمت مخصوص پست هایی که توسط دوستان و آشنایان ارسال می شود و دیگری، پست هایی که توسط پیج های مختلف در این شبکه اجتماعی قرار می گیرد. اما بر اساس تحقیقات، کاربران معمولا از قسمت Explore استقبال زیادی به عمل نمی آورند.

آقای Adam Mosseri مدیر ارشد بخش اخبار فیس بوک در این باره گفت:

ما پاسخ را از شما دریافت کردیم. مردم علاقه ای به دو فید جداگانه ندارند. در تحقیقات مختلف، مردم به ما گفتند که تمایل زیادی به این ویژگی ندارند و جداسازی فیدها، باعث ارتباط بیشتر با دوستان و آشنایانشان نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج