۶۸۶۰۲۳
۶ نظر
۵۰۵۳
۶ نظر
۵۰۵۳
پ

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

در ادامه ای مطلب قصد داریم شما را با برخی از پسران خوب و دوست داشتنی هالیوود آشنا کنیم که هر یک چیزی برای مخفی کردن دارند.

برترین ها: اگر چه در دنیای هالیوود مردان زیادی وجود دارند که هر کدام به دلیلی محبوب نیستند اما برخی از این چهره ها توانسته اند همیشه شخصیت خوب هالیوود باقی بمانند. با این وجود هیچ کس کامل و بی نقص نیست و بعید نیست که ستاره مورد علاقه شما نیز گذشته تاریکی داشته و یا در برهه ای از زندگی خود کار بسیار بدی کرده باشد.

در ادامه ای مطلب قصد داریم شما را با برخی از پسران خوب و دوست داشتنی هالیوود آشنا کنیم که هر یک چیزی برای مخفی کردن دارند.

1- جیم کری

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

جیم کری یکی از بزرگ ترین کمدین های تمام دوران است که برای دهه های مختلف در اوج باقی مانده است. اما وقتی که نامزد سابقش، کاتریونا وایت در سال 2015 دست به خودکشی زد، بسیاری با بخشی از زندگی مخفی ناخوشایند جیم کری آشنا شدند. در آگوست 2017، دیلی میل نوشته هایی که بین کری و وایت رد و بدل شده بود و همچنین یادداشت هایی از جلسه روان درمانی وایت را منتشر کرد که نشان می داد رابطه این دو بسیار غیرطبیعی بوده است. در جلسات درمانی خود، کاتریونا ادعا کرده بود که کری وی را به بیماری های مقاربتی مبتلا کرده و همواره او را با حرف های نیشدار و رکیکش آزار می داده است.

مادر وایت در سال 2017 به طور رسمی از کری به خاطر دخالت داشتن در مرگ دخترش شکایت کرد اما کری تمامی ادعاهای او را تکذیب کرده و چنین گفت:" من به هیچ عنوان این تلاش بیرحمانه برای سوء استفاده از من یا زنی که دوست داشتم را تحمل نخواهم کرد. مشکل کاتریونا بسیار قبل از آشنایی اش با من شکل گرفته بود و در کمال تاسف پایان دردناک او خارج از کنترل هر کسی بود". البته کری باید در آوریل 2018 در دادگاه حاضر شده و به اتهامات مادر کاتریونا پاسخ دهد.

۲- جیمز فرانکو

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

در سال ۲۰۱۴ جیمز فرانکو خبر رسید که جیمز فرانکو قصد اغوای یک دختر ۱۷ ساله از طریق اینستاگرام را داشته است. این اتفاق بسیاری را شوکه کرد اما وی در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با حمایت خود از جریان « Time's Up » که برای حمایت از زنانی که در هالیوود مورد بدرفتاری و تبعیض قرار گرفته بودند تشکیل شد، توانست کمی وجهه خود را ترمیم نماید. وقتی که فرانکو برای فیلم «هنرمند فاجعه» (The Disaster Artist) برنده جایزه گلدن گلوب شد، بار دیگر گذشته او مورد سرزنش قرار گرفت زیرا ویولت پیلی در حساب توییتری خود او را شخصی ریاکار خطاب کرده و او را به آزار جنسی متهم نمود.

از آن زمان به بعد ۵ زن دیگر او را به رفتارهای ناخوشایند جنسی مشابهی متهم کرده اند. در ادامه فرانکو در یک برنامه شبانه تلویزیونی حضور یافت و به بحث در مورد این اتهامات پرداخت و ادعا کرد که این پیام های توییتری مبنی بر بدرفتاری های جنسی او صحت ندارند. وی ادامه داد که قصد ندارد داستان واقعی خود از این ماجراها را بیان کند زیرا به جنبش Time's Up ایمان داشته و سعی دارد برای کمک به زنان او نیز کاری کرده باشد.

3- بن افلک

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

بن افلک یکی از شناخته شده ترین بازیگران هالیوودی است که شهرتش را با بازی در فیلم «ون هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) که تهیه کنندگی آن را هاروی واینستاین بر عهده داشت بدست آورد. وقتی که سیلی از اتهامات بدرفتاری جنسی در سال 2017 متوجه واینستاین شد، بسیاری از مردان هالیوود طی سخنانی از رفتارهای ناشایست واینستاین در طول این سال ها انتقاد کردند و خواستار تغییر دیدگاه نسبت به زنان در دنیای هالیوود شدند که بن افلک نیز در زمره این مردان قرار داشت.

افلک در یک پیام توییتری نوشت که از این اتفاق «غمگین و خشمگین» شده و از مردان خواست که در زمینه «محافظت» از زنان تلاش بیشتری داشته باشند. اما مدتی نگذشت که هیلاری برتون در پیامی در رسانه های اجتماعی خود افلک را ریاکار خطاب کرده و مواردی از بدرفتاری های خود او را در گذشته به او یادآور شد. افلک نیز در حساب توییتری خود از برتون عذرخواهی کرده و در یک برنامه زنده تلویزیونی ادعا کرد که چیزی از آن حادثه به یاد ندارد. با این وجود وقتی برتون ادعا کرد که ویدیو این بدرفتاری موجود است، افلک همچنان ادعا کرد چیزی به یاد ندارد، هر چند گفت که حرف برتون را باور داشته و از او عذرخواهی می کند.

۴- مت دیمون

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

درست مانند بن افلک، مت دیمون نیز یکی از بازیگرانی است که بسیاری از فیلم های اولیه اش که او را به شهرت رساند توسط واینستاین تهیه شده بودند. وقتی که پای رسوایی های اخیر هالیوودی به میان آمد اما دیمون توانست خود را از این ماجراها و رسوایی ها دور نگه دارد. با این وجود رابطه های کاری سابقش با واینستاین به نحوی به باور «پسرِ خوب بودن» او پایان داد زیرا بسیاری از خود می پرسیدند آیا دیمون در طول تمامی این سال ها و علیرغم این همه رابطه کاری چطور از رسوایی های جنسی واینستاین بی خبر بوده است.

وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷، رسوایی های مربوط به واینستاین را «افسانه» و «قلدری» دانسته و اینکه همه در مورد این اتفاقات خبر داشته اند را به طور کلی رد کرد. او گفت که می دانسته واینستاین به شدت «زنباره» است اما از روحیه «شکارگری جنسی» او بی خبر بوده هر چند در گذشته نیز شنیده بود که گوینث پالترو بارها در مورد بدرفتاری جنسی واینستاین با خود افشاگری کرده بود. اظهارات او با انتقادهای بسیاری مواجه شد و در نهایت دیمون اعتراف کرد که در این سال ها به چیزهایی از این دست رفتارها، توجه و دقت کافی نداشته است.

5- تام کروز

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

اگر چه تام کروز علیرغم محبوبیت و شهرت فراوان در طول سال های گذشته همواره به خاطر اعتقادات ساینتولوژی خود و همچنین حرکت جالبی که در زمان حضور در برنامه اپرا وینفری داشت، کمی عجیب و غریب به نظر رسیده است اما بخش زیادی از زندگی اش پسر خوب هالیوود شناخته می شد. در این میان بازیگری به نام لیا رمینی ادعا کرده که کروز قدرت های شیطانی و اهریمنی دارد. در ادامه خبرهایی مخابره شد که تام کروز را دوست داشتنی ترین پسر هالیوود نشان نمی داد.

برای مثال در سپتامبر 2017، خبر رسید که تام کروز به مدت بیش از 4 سال است به عمد به دیدن دختر خود، سوری، نرفته است که فرزند مشترک او کیتی هلمز بود. حتی گفته شد که تام کروز به ندرت در مورد دختر خود حرف می زند. علاوه بر این گفته می شود که در قرارداد طلاق او و هولمز بندهای بسیار عجیب و غریبی وجود دارد که از میان می توان به بندی اشاره کرد که در آن هولمز متعهد شده بعد از جدایی تا 5 سال حق ندارد با کسی وارد رابطه شود. البته تام کروز در مورد هیچکدام از این موارد اظهارنظری نکرده است.

۶- اشتون کوچر

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

اشتون کوچر به خاطر فعالیت های انساندوستانه خود معمولاً یکی از مردان خوب هالیوود شناخته می شود. اما در دوران جدایی از دمی مور و ازدواجش با میلا کونیس شایعاتی در مورد خیانت او به گوش می رسید. در سال ۲۰۱۷، وی در هنگام دریافت یک جایزه سینمایی گفت او اولین کسی بوده که علیرغم شایعات فراوان در مورد خیانت به همسر در ۵ سال گذشته، توانسته این جایزه را دریافت کند.

چند ماه بعد خبر رسید که کوچر به خیانت به کونیس نیز متهم شده است. بسیاری این زن را دوست کونیس معرفی کردند اما در نهایت کوچر در پیامی توییتری این اتهامات را به کلی رد کرده و اعلام کرد که این زن در واقع دخترعموی او بوده و هیچ رابطه نامشروعی بین آن ها وجود نداشته است.

7- تام بریدی

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین بازیگران فوتبال آمریکایی در عصر حاضر، تام بریدی است اما زندگی شخصی و حرفه ای او همواره با مناقشات و رسوایی های همراه بوده است. در فصل ورزشی 2014-2015 وی به تقلب در بازی نهایی قهرمانی فوتبال حرفه ای ایالات متحده متهم شد. دخالت او در این رسوایی باعث شد که بریدی از 4 بازی محروم شود و تیم مقابل نیز محکومیت های بیشتری را دریافت کرد. اما بریدی و وکیلش این اتهامات را رد کرد و رأی صادر شده را خنده دار نامیدند.

۸- عزیز انصاری

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

با افزایش اتهامات در مورد سوء رفتارهای جنسی در هالیوو، در کمال ناباوری مشخص شد که ابعاد این حوادث از آن چه که تصور می شد بسیار بیشتر بوده است. با این وجود وقتی در ژانویه ۲۰۱۸ خبر رسید که عزیز انصاری به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین کمدین های معاصر هالیوود نیز سهمی در این رسوایی ها دارد بسیاری حیرت زده شدند. عزیز انصاری همواره به طور رسمی خود را یک طرفدار حقوق زنان خطاب کرده بود و زمانی که دختری با نام مستعار «گریس» ادعا کرد انصاری در طول دوران رابطه خود با او به شدت او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بسیاری از طرفداران انصاری مات و مبهوت ماندند.

البته دیدگاه ها نسبت به ادعاهای این زن بسیار متفاوت بود و بسیاری رفتار انصاری را نماد بدرفتاری و تجاوز نمی دانستند. بعد از مدتی انصاری در پاسخ به این اتهامات گفت که در آن دوران نمی دانسته رفتارش درست نیست و بعد از فکر کردن به رفتار خود و ادعاهای آن زن، به طور خصوصی با آن زن صحبت کرده و از او عذرخواهی کرده است.

9- جاستین تیمبرلیک

پسران ظاهراً خوب هالیوود که رسوایی به بار آوردند

جاستین تیمبرلیک در سال های اخیر اعتبار بسیاری در حوزه موسیقی و سینما بدست آورده است. اگر چه بسیاری از کسانی که در هالیوود یکباره به شهرت رسیده اند خود را درگیر مواد مخدر، الکل و رسوایی های اخلاقی می کنند اما تیمبرلیک با تشکیل خانواده ظاهراً توانسته خود را از این دردسرها دور نگه دارد. اما گذشته او نیز بارها با واژه «خیانت» به نامزدهایش عجیب بوده است که هیچگاه به طور رسمی ثابت نشده اند. در این میان وی در مواردی به نقض قانون کپی رایت متهم شده است. در سال 2016 یک گروه موسیقی، تیمبرلیک را به استفاده بدون اجازه از یکی از آهنگ های خود متهم کردند. در همان سال گروه موسیقی دیگری نیز ادعای مشابهی کرد که هیچ کدام از آن ها تاکنون به جایی نرسیده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجایند مردان دین

    • مصطفی

      این مقالات همه به نوعی تکراری و غیر جذابن

    • بدون نام

      ويل هانتيگتون خوب درسته نه "ون" :)))))

    • اصلاحيه

      "خیانت» به نامزدهایش عجیب بوده است"
      عجين بوده نه عجيب!
      تام بريدي بازكن فوتبال ه نه بازيكر! بعد هم هاليوود چه ربطي داره به فوتبال؟

    • بدون نام

      ای بابا تا یه چیزی میشه میخوان این تام کروز رو بیارن وسط بابا ولش کنید دست از سرش بر دارین

    • بدون نام

      توضیحات یکم مبهم بود و زود ازش رد میشدین. باید یه کمی بیشتر توضیح میدادین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج