جاباما
۶۸۶۰۴۱
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

راز زندگی کودک گمشده در بیمارستان

بازپرس جنایی تهران درپی شکایت یک زوج، دستور آزمایش «دی ان ای» از ۳ پسربچه را صادر کرد که به نظر می‌رسد یکی ازآنها ۱۲ سال قبل دربیمارستان جا به جا شده باشد.

روزنامه ایران: بازپرس جنایی تهران درپی شکایت یک زوج، دستور آزمایش «دی ان ای» از ۳ پسربچه را صادر کرد که به نظر می‌رسد یکی ازآنها ۱۲ سال قبل دربیمارستان جا به جا شده باشد.

مدتی قبل زن وشوهر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از جا به جا شدن فرزندشان هنگام تولد در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

مرد جوان گفت: ۲۵ اسفند سال ۸۴، همسرم زایمان کرد و پسری به دنیا آورد که نامش را امیرارسلان گذاشتیم اما بعد از مدتی پسرم مریض شد و همان موقع بود که متوجه شدیم گروه خونی پسرم با گروه خونی ما فرق دارد و امیرارسلان فرزند ما نیست.

چراکه گروه خونی او هیچ شباهتی به ما نداشت و ترکیبی از این‌ها هم نبود. وقتی از این ماجرا باخبر شدیم به بیمارستان رفتیم و به آنها گفتیم که پسرمان جا به جا شده است. اما مسئولان بیمارستان قبول نکردند تا اینکه یک سال بعد، امیرارسالان به خاطربیماری فوت کرد. بعد از مرگ او هم دنبال این موضوع بودیم اما به نتیجه نرسیدیم و حالا با گذشت ۱۲ سال از آن ماجرا از شما می‌خواهیم که راز این موضوع را برملا کنید وما را ازسال‌ها اضطراب ودودلی نجات دهید.»

با شکایت این زوج، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات از مسئولان و کارکنان مربوطه بیمارستان صورت گرفت. در بررسی‌ها مشخص شد ۲۵ اسفند سال ۸۴ و درست زمانی که امیرارسالان به دنیا آمد، ۶ پسر دیگر نیز به دنیا آمده‌اند. اما هیچ کدام از آنها جا به جا نشده و پسری که تحویل این خانواده شده هیچ مریضی نداشته و ادعای پدرومادر امیرارسلان درست نیست.

باتوجه به اعلام نظر پزشکان وقت بیمارستان و تکمیل تحقیقات، قرار منع تعقیب پرونده صادر شد اما خانواده امیرارسلان به قرار صادره اعتراض کردند. با اعتراض آنها و با توجه به اختلاف نظر در موضوع، پرونده برای بررسی به دادگاه کیفری ۲ استان تهران ارجاع شد. با بررسی‌های صورت گرفته، قضات دادگاه کیفری ۲ اعلام کردند این موضوع ازطریق آزمایش «دی ان ای» بررسی شود.

بدین ترتیب پرونده دوباره به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد. در ادامه مشخص شد در میان ۶ پسری که روز مورد نظر به دنیا آمده بودند، ۳ نفر از نظر گروه خونی با گروه خونی زوج جوان مطابقت دارند و به همین دلیل بازپرس رضوانی دستور آزمایش دی ان ای از آنها را صادر کرد تا مشخص شود که این سه پسر پس از تولد در بیمارستان جا به جا شده‌اند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

    • A 21

      پیشنهاد میکنم صبح به صبح به کارکنان و پرستارا کندر بخورونید

    • احمد

      فک کنم بازم بو خیانت میاد یا سریال آی فیلم روشون تاثیر گذاشته

    • بدون نام

      فیلم دختران حوا رو که ساختین حالا پسران ادم رو بسازید

    • بدون نام

      یعنی چی من خودم گروه خونیم با گروه خون پدرم فرق داره الان منم بایدبگم عوض شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین با مادرت یکی هست.اگه نبود واویلا.واویلا.واویلا

      • بدون نام

        خخخخ شاید

    • سلمان از مشهد

      اعدامش کنید

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      عجیب .....

      پاسخ ها

      • شیدا...اراک

        چقدر کلک دیگه بخودمان هم مشکوکیم

    • مهتاب

      نخیر

    • هموطن

      چ مملکت گل و بلبلی داریم

    • بدون نام

      فیدش چیه

    • فاطیما

      منکه گیج شدم
      خخخخخ

    • پگاه

      اینم داره مد میشه

    • مهلا

      اینجااا تو ایران ما این اتفاق ها میوفته،

    • بدون نام

      گیریم موضوع درست باشه و یکی از پسر ها پسر این خانواده باشه مگه میشه خانواده ای که 12 سال یه بچه رو بزرگ کردن به همین راحتی اون بچه رو پس بدن خود بچه چطور میتونه دو تا غریبه رو پدر و مادر خودش بدونه و دل از خانواده ای که چشم باز کرده و شناخته بکنه این واقعا ظلم به یه خانواده دیگه اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج