۶۸۶۰۸۰
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

بازی آسفالت ۹ برای iOS از راه رسید

طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی گوشی خوشحال باشید، چرا که گیم‌لافت تقریباً کار بر عنوان بعدی سری بازی‌های آسفالت را به پایان رسانده است. این بازی که Asphalt ۹: Legends نام دارد، از همین حالا برای iOS جهت دانلود موجود است.

وبسایت فارنت - مارال کاتبی: طرفداران بازی‌های اتومبیل‌رانی گوشی خوشحال باشید، چرا که گیم‌لافت تقریباً کار بر عنوان بعدی سری بازی‌های آسفالت را به پایان رسانده است. این بازی که Asphalt ۹: Legends نام دارد، از همین حالا برای iOS جهت دانلود موجود است.

بازی آسفالت ۹ برای iOS از راه رسید

گیم‌لافت وعده داده که در بازی آسفالت 9 بازیکنان تجربه‌ای مشابه کنسول داشته باشند. همچنین کمپانی وعده ماشین‌هایی با جزئیات زیاد، تکنیک‌های HDR، گرافیک خیره‌کننده و افکت‌های Particle که باعث تقریباً واقعی شدن بازی می‌شوند را داده است. بار دیگر، یک بازی از سری آسفالت به کاربران امکان جمع‌آوری بیش از 50 خودروی نمادین دنیا را می‌دهد.

بیشتر اینکه بازی به یک ویرایشگر خودرو مجهز شده که به بازیکنان امکان رنگ کردن ماشین و انتخاب موادی که به نظرشان خودروی آن‌ها را تعریف می‌کند را می‌دهد. Asphalt 9: Legends یک حالت بازی Career Mode دارد که بیش از 60 فصل و 800 مسابقه برای بازیکنان به همراه دارد.

درنهایت باید بگوییم که بازی جدید آسفالت از گیم‌لافت، به یک قابلیت کنترلی به نام TOUCH DRIVE مجهز شده که عملاً یک حالت خودکار از رانندگی محسوب می‌شود. درهرصورت اگر بازیکنان احساس کنند که بازی بیش‌ازحد ساده‌شده است، می‌توانند کنترل را به حالت دستی بازگردانند.

بااینکه می‌توان بازی را به‌صورت رایگان از اپ‌استور دانلود کرد، فعلاً دانلود آن تنها برای بازیکنان ساکن فیلیپین ممکن است. همچنین یک نسخه اندرویدی از آسفالت 9 نیز در پلی‌استور گوگل عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج