۶۸۶۱۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعلام زمان پخش فصل جدید «۳۵» فریدون جیرانی

اولین قسمت از فصل سوم برنامه زنده اینترنتی «سی و پنج» با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی ۲۰ فروردین ماه سال ۹۷ پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه: فریدون جیرانی گفت: امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی در فصل سوم این برنامه داشته باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. شخصا فکر می‌کنم ۲۰ فروردین زمان مناسبی برای شروع فصل سوم برنامه «سی و پنج» باشد. برخی تغییرات را برای فصل سوم در نظر دارم که برنامه‌ریزی‌های لازم در این رابطه را انجام خواهیم داد.

اعلام زمان پخش فصل جدید «۳۵» فریدون جیرانی

وی همچنین ویژه برنامه «سی و پنج» در ایام برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: در ویژه برنامه‌ای که برای جشنواره فیلم فجر تهیه و پخش شد، حرف‌های خوب و تاثیرگذاری زده شد که می‌تواند در ادامه راه سینمای ایران موثر باشد.

جیرانی که این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش «آشفتگی» است در مراسم تجلیل از عوامل برنامه زنده اینترنتی «سی و پنج» روز گذشته (یکشنبه ۱۳ اسفندماه) در دفتر موسسه آینه جادو حاضر شد.

در پایان این مراسم مدیرعامل این موسسه با اهدای هدایایی از جیرانی و دیگر دست‌اندرکاران این برنامه قدردانی و تاکید کرد که فصل سوم برنامه «سی و پنج» در سال آتی پربارتر از دو فصل قبلی ادامه خواهد یافت.

کیومرث پوراحمد، جواد عزتی، هومن سیدی، پیمان قاسم‌خانی، منیژه حکمت، حامد بهداد، حمید نعمت‌الله، محمدمهدی عسگرپور، ویشکا آسایش، رامبد جوان، امین تارخ، تهمینه میلانی، فریدون جیرانی، سارا بهرامی و حامد کمیلی، محمدحسین مهدویان و هادی حجازی‌فر، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، همایون اسعدیان، مجید صالحی، سید جمال ساداتیان و پرویز پرستویی، اکبرزنجان پور و هوتن شکیبا میهمانان بیست و چهار قسمت فصل دوم برنامه زنده «سی‌ و پنج» بودند.

در ویژه برنامه ایام جشنواره سی و ششم فجر نیز مهتاب کرامتی و امین حیایی؛ سارا بهرامی و بهروز شعیبی؛ ابراهیم داروغه‌زاده؛ باران کوثری، هومن سیدی، فرهاد اصلانی و مرجان اتفاقیان؛ جواد عزتی، بهرام توکلی و حمیدرضا آذرنگ؛ مهناز افشار، مصطفی کیایی و مهدی پاکدل؛ مهران احمدی، محمدحسین قاسمی، هادی حجازی‌فر و محمدحسین مهدویان و همچنین کمال تبریزی داور جشنواره سی و ششم در این برنامه حضور یافتند.

برنامه «سی و پنج» در فصل قبل به صورت تولیدی برای مخاطبان پخش می‌شد اما فصل دوم این برنامه در طول سال ۹۶، شنبه‌ها رأس ساعت ۹ شب به وقت تهران روی سامانه‌ تی‌وی‌نت به صورت زنده پخش شد و تکرار ضبط‌ شده آن روی چهار سامانه «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» قرار گرفت تا مخاطبان بتوانند برنامه را مجددا تماشا یا دانلود کنند.

سامانه‌ «تی‌وی‌نت»، محصول شرکت نشر الکترونیک ایران، دارای «پروانه فعالیت اپراتور خدمات تلویزیونی مبتنی بر پروتکل اینترنتی (IPTV)» از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج