۶۸۶۱۹۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رونالدو، ترسناک‌تر از همیشه در پاریس

رونالدو که شروعی ناموفق در فصل جاری داشت، حالا از هر حیث به روزهای اوج خود بازگشته است.

ورزش سه: رونالدو فصل را با گلزنی به بارسا در سوپرکاپ شروع کرد و سپس به دلیل اخراج در همان بازی دچار محرومیتی ۵ جلسه ای شد و به این ترتیب ۴ هفته اول لالیگا را از دست داد. او تا هفته دوازدهم لالیگا تنها یک گل به ختافه زده بود ولی از آن هفته به بعد توانسته ۱۵ گل به ثمر برساند و حالا در جدول گلزنان ۱۶ گله است؛ در حالی که در ۲۱ بازی برای رئال به میدان رفته و متوسط گلزنی او ۰.۷۶ گل در هر مسابقه است.


فصل گذشته او در چنین مقطعی از فصل، 19 گل در 21 بازی زده بود(متوسط 0.9 گل در هر بازی).

رونالدو، ترسناک‌تر از همیشه در پاریس
شاید عملکرد گلزنی رونالدو در لالیگای این فصل ضعیف تر از فصل گذشته باشد ولی با احتساب تمام رقابت ها، او شرایطی بهتر از فصل گذشته دارد. اگر رونالدو فصل جاری ۳۰ گل در ۳۲ بازی زده، فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ۳۲ بازی توانسته بود ۲۷ گل به ثمر برساند( ۱۹ گل در لالیگا، ۲ گل در لیگ قهرمانان، ۴ گل در جام جهانی باشگاه ها و دو گل در جام حذفی).

در ۷ بازی اخیر رئال در همه رقابت ها، رونالدو زننده ۱۳ گل بوده و تنها در تساوی ۲-۲ برابر لوانته موفق به گلزنی نشد. در مجموع او ۱۲ گل با رکورد فصل گذشته خود که ۴۲ گل در ۴۶ بازی بود فاصله دارد(متوسط ۰.۹۱ گل).

رونالدو، ترسناک‌تر از همیشه در پاریس


مقایسه با مسی


بزرگترین رقیب رونالدو یعنی مسی تا به اینجای فصل توانسته یک گل بیشتر از او در تمام رقابت ها بزند؛ با این تفاوت که 31 گل مسی در 40 بازی به ثمر رسیده و به عبارتی متوسط گلزنی فوق ستاره آرژانتینی 0.77 گل در هر بازی است؛ در مقایسه با 30 گل رونالدو در 32 بازی و متوسط گلزنی 0.93 گل در هر مسابقه او.

در چنین شرایط مطلوبی، رونالدو به بازی حساس با پی اس جی رسیده؛ یعنی در دیداری که رئال شدیدا به زدن گل در پارک دو پرنس نیاز دارد تا بتواند با توجه به برد 3-1 بازی رفت، مسیر صعودش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هموارتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیاس نکن تمام گلهای رونالدو الکی و پنالتی هستش ولی مسی بهترین گلها رو میزنه رونالدو مهاجم نوکه ولی مسی یه خط عقب تره چقدر یک طرفه طرفدار رونالدویی

      پاسخ ها

      • AMIR.BIBAK

        کاکا وقتی چیزی نمیدونی همیطوری حرف نپرون رونالدو مهاجم نوکه به نظر تو؟کلا چنتا پنالتی زده رونالدو تو این فصل که میایی ایجا نظر میدی اصلا ای اغا طرفدار هرکیم میخواد باشه امار رونالدو الان بهتر از مسیه اینکه دروغ نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج