۶۸۶۴۵۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

لاریجانی نامزد اعتدالیون خواهد بود یا جهانگیری؟

نامه نیوز نوشت: ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است اما تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر از لاریجانی خواهد داشت».

نامه نیوز نوشت: ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه «لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است اما تندرها مخالف هستند» گفت: « قطعا جمنا گزینه ای غیر از لاریجانی خواهد داشت».

عبدالله ناصری در یکی از تازه ترین اظهارات خود دوگانه جهانگیری و لاریجانی را در انتخابات ۱۴۰۰ متصور شد و گفت که به احتمال زیاد لاریجانی گزینه مورد حمایت اصولگرایان خواهد بود. کاظم جلالی همکار همفکر لاریجانی نیز او را در گفت وگویی بهترین گزینه اصولگرایان دانسته است.

حال سوال اینجا است که لاریجانی در جلب حمایت دو جریان سیاسی چقدر موفق است. ابوالقاسم رئوفیان می گوید که میانه روها از لاریجانی و تندروها از رئیسی حمایت می کنند. او ضمن اینکه لاریجانی را گزینه مورد حمایت جمنا نمی داند تاکید می کند که او در جلب نظر معتدلین هر دوجریان و آرای خاکستری جامعه موفق خواهد بود.

اهم سخنان وی از این قرار است:

*اصولگرایان معتدل رویکردی مثبتی نسبت به لاریجانی به عنوان گزینه ریاست جمهوری داشته باشند. حتی اصلاح طلبان معتدل نیز نسبت به این مساله مخالفتی ندارد و بعضا موافق نیز هستند. چه بسا معتدلین دو جناح لاریجانی را نامزد کنند.

*لاریجانی تامین کننده نظرات معتدلین هر دوجناح است. البته تندروها خیلی با او موافق نیست. چه در جناح راست و چه در جناح چپ. قطعا تندروهای جریان اصلاح طلب و اصولگرا مخالفت خواهند کرد اما به نظر من خردگرایان و معتدلین هر دو جناح از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ قاطعانه حمایت می کنند.

*لاریجانی یکی از منتخبین سازوکار تشکیلاتی اصولگرایان یعنی جمنا خواهد بود. لاریجانی آرای خود را دارد و فکر می کنم که بتواند نسبت به جذب آرای خاکستری نیز موفق باشد.

*به نظرم یا لاریجانی وارد رقابت های انتخاباتی می شود یا جهانگیری. پیش بینی من این است که اگر جهانگیری وارد میدان شود لاریجانی از حضور در انتخابات منصرف شود. فکر می کنم قبل اینکه چنین اتفاقی بیفتد به یک جمع بندی می رسند اما وجه غالب آمدن لاریجانی در صحنه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه لار یجانی نه جها نگیری .......رییس جمهوری آینده خارج از دو جناح معروف خواهد بود ....چون هر دو جناح امتحان خوبی نداده اند....

    • میثم

      از بر خورد کسانی که در مجلس هستند با دولت روحانی کاملاً مشخص است .
      نه استیضاح می‌شوند . نه کسی وظیفه اش را درست انجام میدهد (( دولت و مجلس )) .

    • فرزاد مخصوصی

      هنوز سال 1396تمام نشده نقشه میکشند بابا مردم از بیکاری گرفتارن شما به فکر 1400هستی احسنت به هر دوی شما

    • بدون نام

      لاریجانی از نظر مردم مرطود است

    • بدون نام

      چه دل خوشی بستن به انتخابات

    • بدون نام

      ببین تا 1400 هستین حالا اخه . ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج